کد خبر: 56218

تاریخ بروزرسانی : 1399/03/24

برگزاری حضوری آزمون جامع دکتری در دانشگاه تربیت مدرس

منابع آزمون دکتری

اعلام نتایج پذیرش دکتری بدون آزمون 97 دانشگاه تربیت مدرس

برگزاری حضوری آزمون جامع دکتری در دانشگاه تربیت مدرس

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس درباره زمان برگزاری آزمون جامع دکتری این دانشگاه و شیوه حضوری و مجازی بودن آن به بیان توضیحاتی پرداخت.

محمدرضا کلباسی مسجدشاهی معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس ، او درباره زمان برگزاری آزمون جامع دکتری در دانشگاه تربیت مدرس بیان کرد: تا شهریور برای گروه‌هایی که آزمون جامع دارند زمان در نظر گرفته ایم و محدودیت‌های زمانی را با توجه به شرایط کرونایی برداشته ایم. مقرر شده است هر زمان که دانشکده‌ها بتوانند هماهنگی لازم را برای برگزاری آزمون انجام دهند و دانشجو‌ها آمادگی شرکت در آزمون را داشته باشند همکاری و هماهنگی‌های لازم انجام شود.

نحوه احراز سلامت دانشجویان برای ورود به دانشگاه تربیت مدرس

معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس درباره نحوه احراز سلامت دانشجویان، گفت: دانشجو‌یانی که کلاس عملی دارند باید فرم گواهی سلامت را تکمیل کنند و اعلام کنند که سالم هستند. همچنین آن دسته از دانشجویانی که اعلام کنند خودشان یا یکی از اعضای خانواده آنها آلوده به کرونا هستند اجازه ورود به دانشگاه را نخواهند داشت. اگر حین دوره سه هفته‌ای که برای دروس عملی دانشجویان دکتری در نظر گرفته شده است دانشجویی به بیماری کرونا آلوده شود تدابیر لازم به تناسب شرایط اتخاذ خواهد شد.

مطلب پیشنهادی :  آمار جدید انتخاب رشته کنندگان آزمون دکتری

کلباسی درباره گرفتن تست کرونا از دانشجویان مطرح کرد: در حال رایزنی هستیم تا از تمام دانشجویانی که در دانشگاه حضور پیدا می‌کنند به صورت رایگان تست کرونا گرفته شود.

 

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x