کد خبر: 65159

تاریخ بروزرسانی : 1402/07/08

آغاز ثبت‌نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور

منابع آزمون دکتری

آغاز ثبت‌نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور

آغاز ثبت‌نام آزمون PNUET دانشگاه پیام نور

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، معصومه حسینی از شروع ثبت‌نام چهل‌و‌دومین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور خبر داد.

معصومه حسینی، رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نورگفت: چهل‌و‌دومین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور (PNUET) روز سه‌شنبه ۱۸ بهمن‌ماه سال جاری به صورت الکترونیکی در مراکز استان‌های تهران، اصفهان، خوزستان، هرمزگان، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، مازندران، فارس، کرمان، کرمانشاه، گلستان، خراسان رضوی، همدان و یزد برگزار می‌شود.

دانشگاه پیام نور در سال 1367 پس از تجمیع امکانات دانشگاه آزاد ایران و ابوریحان بیرونی، به عنوان تنها دانشگاه آموزش باز و از دور در جمهوری اسلامی ایران تاسیس شد. مدارکی که این دانشگاه به دانشجویانش اعطاء می‌نماید معتبر و هم تراز مدارک دیگر دانشگاه‌های دولتی است. پیام نور فعالیت آموزشی خود را با پذیرش اولین گروه دانشجویی در 5 رشته تحصیلی و در 28 مرکز آغاز کرد. دانشگاه پیام نور علاوه بر پذیرش دانشجو از طریق آزمون سراسری که سالیانه توسط سازمان سنجش برگزار می‌گردد؛ از طریق برگزاری دوره‌های فراگیر نیز دانشجو می‌پذیرد.

وی ضمن اعلام این مطلب تاکید کرد: متقاضیان شرکت در چهل و دومین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور از امروز یک‌شنبه ۹ بهمن‌ماه تا ۱۵ بهمن‌ماه فرصت دارند، از طریق پرتال دانشگاه پیام نور مرکز سنجش و آزمون  Exam.pnu.ac.ir جهت ثبت‌نام الکترونیکی اقدام کنند.

مطلب پیشنهادی :  جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد

دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون پیام نور شعبه امارات

چهل و دومین دوره (PNUET)
هزینه شرکت در آزمون : 1,520,000 ریال
تاریخ آزمون : 1401/11/18
زمان آزمون : 09:00

شرایط دکتری بدون آزمون پیام نور

حسینی با عنوان اینکه ظرفیت ثبت‌نامی در مراکز مجری محدود است، یادآور شد: هزینه ثبت‌نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت‌نام و از طریق سامانه ذکر شده پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.

رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می‌توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x