کد خبر: 53812

تاریخ بروزرسانی : 1398/05/24

ثبت‌نام آزمون زبان دکتری پیام نور شهریور 98

منابع آزمون دکتری

شروع ثبت‌نام آزمون زبان دکتری تخصصی پیام نور

ثبت‌نام آزمون زبان دکتری پیام نور

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، رییس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور گفت: بیست و نهمین آزمون زبان دکتری پیام نور (ETPNU) روز یکشنبه ۱۰ شهریورماه برگزار می‌شود.

جزئیات آزمون زبان ETPUN

بهنوش سلیم بهرامی اظهار کرد: این آزمون به صورت الکترونیکی در مراکز اصفهان، تبریز، تهران جنوب، شیراز، کرمان و مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: متقاضیان شرکت در این آزمون از ۲۶ تا ۳۱ مردادماه سال جاری فرصت دارند به صورت الکترونیکی و از طریق پرتال دانشگاه پیام نور – مرکز سنجش و آزمون http://azmoon.pnu.ac.ir/Portal/Home برای ثبت نام اقدام کنند(انواع آزمون زبان در دکتری).

وی زمان دریافت کارت آزمون را از ۶ تا ۱۰ شهریور ماه اعلام کرد.

سلیم بهرامی خاطرنشان کرد: هزینه ثبت نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت نام و از طریق سایت پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند(زمان و مکان مصاحبه دکتری 98 دانشگاه پیام نور).

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد

رتبه دانشگاه پیام نور در ایران

بر اساس رتبه‌بندی جدید گروه QS دانشگاه پیام‌نور بیست و دومین دانشگاه برتر ایران است.بر اساس رتبه‌بندی وبومتریکس دانشگاه پیام‌نور پنجمین دانشگاه برتر ایران و دویست و سی و دومین دانشگاه برتر آسیاست؛ و همچنین بر اساس رتبه‌بندی سایت 4ICU ، وب‌سایت دانشگاه پیام‌نور نهمین وب‌سایت برتر در بین دانشگاه‌های ایران است. همچنین دانشگاه پیام‌نور بزرگ‌ترین شبکهٔ آموزش عالی دولتی ایران و در بین دانشگاه‌های باز دانشگاه پیام‌نور در آسیا دوم و در جهان ششم می‌باشد. بر اساس رتبه‌بندی اعلام شده در اواخر سال ۱۳۹۳ دانشگاه پیام نور با کسب نمره ۱۰۰ شاخص آموزشی، رتبه یک کیفیت آموزشی کشور را در کنار دانشگاه‌های دانشگاه شهید چمران اهواز و دانشگاه تربیت مدرس کسب کرد.

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x