کد خبر: 62259

تاریخ بروزرسانی : 1401/03/26

آغاز ثبت نام EPT تیرماه 1401

منابع آزمون دکتری

آغاز ثبت نام EPT تیرماه 1401

آغاز ثبت نام آزمون زبان دانشگاه آزاد تیرماه 1401

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری phdphd.org ، ثبت‌نام آزمون زبان EPT تیرماه ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی برای دانشجویان دکتری تخصصی این دانشگاه  آغاز شد.

ثبت‌نام آزمون EPT تیرماه ۱۴۰۱ از چهارشنبه ۲۵ خرداد آغاز شد و تا ساعت ۲۴ جمعه ۳ تیرماه ادامه دارد.

تمامی دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند درصورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی http://english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

فایل PDF راهنمای ثبت نام

بنابر اعلام دانشگاه آزاد اسلامی هیچ یک از کارکنان و اعضای هیات علمی بدون توجه به نوع و نحوه همکاری، اعم از رسمی قطعی، رسمی آزمایشی، پیمانی، حق التدریس، قراردادی، ساعتی، شرکتی، تمام وقت، نیمه وقت و… مجاز به شرکت در آزمون‌های زبان EPT و اشتمال در محل اشتغال خود نیستند. چنانچه این موضوع رعایت نشود ضمن ابطال آزمون، وفق مقررات و ضوابط با آنها برخورد خواهد شد.

این آزمون روز جمعه مورخ ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۱ هم زمان در شهرهای تهران , تبریز , مشهد , اهواز , اصفهان , شیراز , کرمانشاه , رشت , کرمان , کرج , ساری جمعا ۱۱ حوزه برگزار خواهد شد.
تنها دانشجویان دوره دکتری تخصصی شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی مجاز به شرکت در آزمون می باشند بدین منظور لازم است داوطلبان شماره دانشجویی ۹ رقمی خود را به منظور ورود به سامانه در اختیار داشته باشند.جزئیات آزمون زبان ای پی تی دانشگاه آزاد
– داوطلب گرامی از ثبت نام هم زمان دو نفر یا بیشتر در یک سیستم کامپیوتری خودداری نمائید. – ثبت نام شما در آزمون زمانی قطعی و تکمیل خواهد شد که پرداخت مالی صورت گرفته و تائید نهایی پرداخت انجام شده باشد و از سیستم شناسه پرداخت حتما دریافت نمائید.
به اطلاع داوطلبان گرامی شرکت در آزمون می رساند هیچ یک از کارکنان و اعضای هیات علمی بدون توجه به نوع و نحوه همکاری، اعم از رسمی قطعی،رسمی آزمایشی،پیمانی،حق التدریس، قراردادی،ساعتی،شرکتی،تمام وقت،نیمه وقت و …مجاز به شرکت در آزمونهای زبان (EPT و اشتمال) در محل اشتغال خود نمی باشند.چنانچه این موضوع رعایت نشود ضمن ابطال آزمون، وفق مقررات و ضوابط با ایشان برخورد خواهد شد.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد

 

تنها دانشجویان دوره دکتری تخصصی شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی مجاز به شرکت در این آزمون می باشند بدین منظور لازم است داوطلبان شماره دانشجویی 9 رقمی خود را به منظور ورود به سامانه در اختیار داشته باشند.

لینک ثبت نام آزمون EPT (17 تیرماه 1401)

قابل توجه دانشجویان محترم ورودی سال 1399 به بعد جهت ثبت نام در آزمون EPT لازم است با شماره دانشجویی اعلام شده 9 رقمی توسط مرکز سنجش و پذیرش هنگام اعلام نتیجه دوره دکتری تخصصی که مندرج در کارنامه اعلام نتیجه بوده وارد سیستم شده و مراحل ثبت نام را طی نمائید.

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x