کد خبر: 26013

تاریخ بروزرسانی : 1397/01/30

اثر اولویت بندی در انتخاب رشته دکتری97

منابع آزمون دکتری
اثر اولویت بندی در انتخاب رشته دکتری97

اثر اولویت بندی در انتخاب رشته دکتری97

با بررسی کارنامه اولیه و نهایی داوطلبان آزمون دکتری سالهای گذشته نکات زیر قابل توجه است.

ترتیب اولویت ها

ترتیب اولویت ها تنها مشخص کننده نظر شما در مورد انتخاب هایتان است و تاثیری بر قبولی شما نخواهد داشت.در واقع  ابتدا بالاترین اولویت شما، بررسی می شود.

اگر رتبه و تراز شما نسبت به دیگر داوطلبان به گونه ای بود که امکان قبولی در آن واحد را داشته باشید شما را به عنوان پذیرفته شده در نخستین کد محل تان معرفی می کند.اگر نمره لازم را برای این کد محل کسب نکرده باشید به سراغ کدمحل بعدی انتخابی شما می رود .

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد

*سازمان سنجش بین شما که یک کد محل را به عنوان اولویت دوم خود انتخاب کرده اید و فردی که آن کد انتخاب اول او است تفاوتی قائل نمی شود. به همین صورت اگر نمره این کدمحل را نیز کسب نکرده باشید به سراغ اولویت های دیگر می رود.

دفترچه انتخاب رشته دکتری 97

 

اینفوگرافیک راهنمای انتخاب رشته دکتری 97

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
8 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کاربران ناشناس
میهمان
کاربران ناشناس
6 شهریور ، 1399

سلام .من میخوام بدونم ترتیب در اولویت ها برای دعوت ب مصاحبه مهمه؟ مثلا من همدان رو انتخاب اول بزنم یا دهم ، آیا تفاوتی داره؟

کاربران ناشناس
میهمان
کاربران ناشناس
6 شهریور ، 1399

با سلام. میخواستم بدونم تاثیر ترتیب در اولویت ها از نظر سنجش چی هست؟ مثلا اگر من همدان را انتخاب دوم بزنم یا پنجم ، چ تاثیری در دعوت ب مصاحبه داره؟

کابان
میهمان
کابان
14 مهر ، 1398

سلام و عرض ادب
بنده در دکترای استعداد درخشان دانشگاه آزاد ثبت نام کردم و 31 کدرشته محل انتخاب کردم بعد مصاحبه نتایج اعلام شد در اولویت 10 پذیرفته شدم و مابقی انتخاب هام اعلام نشده بود. تمایل دارم دلیل حذف انتخاب هام رو بدونم.

مريم
میهمان
مريم
21 خرداد ، 1398

در نهايت بعد از اعلام نتايج نهايي در شهريور ماه،اگر داوطلب در مثلا در سه اولويت اول خود امتياز لازم را كسب كرده باشد پذيرفته شده باشد ميتواند اولويت دوم را براي تحصيل انتخاب كند؟يا فقط حق ثبت نام در اولويت اول را دارد؟

سپیده فکری کهن
میهمان
سپیده فکری کهن
15 خرداد ، 1398

سلام
من میخواهم بدانم که ایا ممکن است فردی در چند محل پذیرفته شود؟ به عنوان مثال من اول تهران را انتخاب کرده ام بعد همدان و. بعد. اصفهان را. البته برای همدان دعوت به مصاحبه نشدم

8
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x