کد خبر: 55041

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/06

از مرزهای آموزش زبان آلمانی عبور کنید

منابع آزمون دکتری

 

با کمی بررسی و گشت و گذار در دنیای یادگیری زبان های خارجی، به این موضوع پی خواهید برد که در دنیای امروز، یادگیری زبان، چیزی فراتر از تقویت رزومه و یا راحتی در سفر است. تحقیقاتی که در زمینه فیزیولوژیکی انجام شدند، این طور نشان می دهند که صحبت به دو زبان یا بیشتر برای فرایند شناختی بسیار مفید است. عملکرد مغز افراد دوزبانه با افراد تک ‌زبانه متفاوت است و این تفاوت ها هستند که فوایدی ذهنی ایجاد می ‌کنند. البته هرگز نمی توان فواید آموزش زبان های خارجی را در موضوعات مختلف، از یاد برد؛ تقویت رزومه برای داشتن آینده ی شغلی بهتر یا سفر کردن بدون هیچ دغدغه ای و یا حتی مهاجرت به دلیل ادامه تحصیل، همه و از جمله دلایل مهمی هستند که افراد را به یادگیری دوباره تشویق می کنند. زبان آلمانی از این قاعده مستثنی نیست.

آموزش زبان آلمانی

امروزه فراگیری زبان خارجی از ضروری ترین نیازها برای وارد شدن به دنیای در حال جهانی شدن است. دنیایی که در آن تمام مرزهای سنتی یکی پس از دیگری راه نابودی و زوال را در پیش گرفته اند. در این بین، زبان آلمانی از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است که به دنبال آن ها، یادگرفتن این زبان را در فهرست اولویت های زبان آموزان قرار داده است. اگر شما هم دوست دارید زبان آلمانی را به عنوان زبان دوم یا حتی چندم خود انتخاب کنید، نیازی نیست سردرگم شوید. ما در ادامه این مطلب راهی آسان را برای آموزش زبان آلمانی پیش پای تان می گذاریم. با ما همراه باشید.

چرا زبان آلمانی را انتخاب می کنیم؟

آلمانی به عنوان یکی از زبان های معتبر اروپایی و جهانی محسوب می شود، که بیشتر در مناطق مرکزی اروپا مورد استفاده قرار می گیرد و در کشورهایی نظیر آلمان، اتریش و سوئیس به عنوان زبان اداری و رسمی شناخته شده است. زبان آلمانی با در برگرفتن نود و پنج میلیون نفر از جمعیت اروپایی که آلمانی، زبان مادری شان است، دومین رتبه زبان ارتباطی مردم اروپا شناخته می شود.
آلمان به واسطه در اختیار داشتن دانش و تکنولوژی بالای مهندسی و همچنین برخورداری از دانشگاه های معتبر جهانی که امکان تحصیل رایگان را برای علاقه مندان فراهم کرده است از جذابیت های بالایی برای دانشجویان برخوردار است. همچنین سیاست های فرهنگی این کشور دربرخورد با جذب نیروی کار متخصص و اقتصاد شکوفا و روبه رشد از مهم ترین عواملیست که این زبان در میان کشورهای درحال توسعه، محبوب شده و افراد بسیاری به دنبال یادگیری آن برای مهاجرت هستند.

آموزش زبان آلمانی

اما مزایای یادگیری این زبان به اینجا ختم نمی شود. از دیگر عوامل یادگیری زبان آلمانی را می توان در فرهنگ و هنر مردمان این سرزمین جستجو کرد، بزرگانی و مشاهیری همچون گوته، هگل، بتهوون و نیچه، همه افرادی بسیار تاثیر گذار در فرهنگ و هنر مردمان این سرزمین است تا جایی که این کشور به عنوان سرزمین ایده ها نامیده شده است و می توان ریشه بسیاری از علوم را دراین سرزمین و فرهنگش جستجو کرد.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش ۵۳ درصد به روش دکتری استاد محور

یادگیری زبان المانی را از کجا شروع کنیم؟

اگر مشتاقید که هر چه زودتر یادگیری این زبان پرطرفدار و آغاز کنید، اما نمی دانید چگونه اولین قدم را در این مسیر بردارید، به کدام موسسه زبان اعتماد کنید و هزینه و وقت خود را صرف کدام یک از کلاس های آموزشی زبان کنید؛ کاملا طبیعی است. شاید دوروبرتان به افرادی زیادی برخوردید که با وجود رفتن به کلاس های مختلف و گران قیمت، هنوز هم نمی توانند در یک مکالمه ی ساده زبان آلمانی شرکت کنند یا یک جمله راحت را روی کاغذ بنویسند. این ها می توانند عاملی باشند که شما هم امیدتان را از دست بدهید و با خود بگویید که از پس این کار برنمی ایید و در این راه موفق نمی شوید. اما تیم کارشناسان من و زبان با طراحی هوشمندانه یک وب سایت آموزش زبان، این شرایط را برای شما فراهم کردند تا بتوانید به صورت آنلاین به یادگیری زبان آلمانی یا زبان هایی مثل انگلیسی، فرانسه، و … بپردازید.

آموزش زبان آلمانی

وب سایت من و زبان با طراحی خاص خود به تقویت مهارت های چندگانه، تقویت حافظه و افزایش اطلاعات شما در یکی از زبان هایی که گفته شد، کمک می کند. شما می توانید در هر جا و در هر زمان با ورود به پنل کاربری خود به یادگیری و تمرین زبان مورد علاقه خود مشغول شوید. بخاطر داشته باشید که مهم ترین بخش هر آموزش، تمرین و تکرار است. خوشبختانه محیط و روند یادگیری زبان در این وب سایت به گونه ای است که شما می توانید هر مدت زمانی که می خواهید را به تمرین و تکرار مطالبی که آموختید، اختصاص دهید.
اگر این حرف به گوش تان می خورد که زبان آلمانی سخت است؛ باید بگوییم که یادگیری هیچ زبانی کاملا آسان نیست و برای تسلط بر آن باید قواعد دستوری، تلفظ‌ ها و لغاتی را بیاموزید که هیچ نقطه ‌ی پایانی ندارند. واقعیت این است، که هیچ زبانی سخت‌ تر از زبانی دیگر نیست. یادگیری زبان جدید پشتکار و علاقه می‌ خواهد و بس. کافی است اراده و همت به خرج بدهید و بدون بهانه شروع به یادگیری زبان آلمانی یا هر زبان دیگری کنید که در نظر دارید.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x