کد خبر: 59059

تاریخ بروزرسانی : 1402/06/07

استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ

منابع آزمون دکتری

کارشناس دیجیتال مارکتینگ

استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ

مجتمع هنری نگاره در تهران (منطقه ۲، گیشا) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید.

شرایط احراز

  • مسلط به کمپین
  • مسلط به شبکه های اجتماعی
  • مسلط به نرم افزارهای دیجیتال مارکتینگ
  • قدرت روابط عمومی و ارتباطی بالا
  • قلم قوی
  • خلاق و ایده پرداز
  • مستعد و با انگیزه و علاقه مند به یادگیری
  • علاقه مند به کار تیمی
  • آشنا به نرم افزارهای گرافیک و ویدیو
مینی سیتی شهرک محلاتی شهرک نفت بلوارآبادان جنب مدرسه کارواندیشه مغازه پایگاه بسیج حضرت علی بن ابیطالب(ع) کدپستی 1955656639

یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ چه کاری انجام می دهد؟

یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ با وجود داشتن مهارت‌های مختلف، معمولا در یک زمینه تخصص کسب می‌کند و در همان مشغول به کار می‌شود. در ادامه چند موقعیت شغلی را که یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ می‌تواند به عهده بگیرد معرفی می‌کنیم:

کارشناس سئو

وظیفه کارشناس سئو این است که رتبه سایت را در بین موتورهای جست‌وجو ارتقا دهد. او باید هم روی مسائل فنی (مثل سرعت سایت) نظارت کند و هم برای تعیین استراتژی محتوا و تعیین کلمات کلیدی با تیم تولید محتوا در ارتباط باشد تا محتواها به‌گونه‌ای روی سایت قرار بگیرند که ترافیک ارگانیک بیشتری را به خود جذب کنند.

کارشناس بازاریابی محتوایی

 ممکن است کارشناس بازاریابی محتوایی را با تولیدکننده محتوا اشتباه بگیرید. اما مسئولیت‌های این دو موقعیت شغلی باهم متفاوت است. یک تولیدکننده محتوا، معمولا در یکی از زمینه‌های تولید محتوای متنی و تصویری فعالیت می‌کند؛ در حالی که کارشناس بازاریابی محتوایی، یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ است که به کار هماهنگی تولیدکنندگان محتوا، چیدن استراتژی محتوا و هماهنگی با کارشناس سئو می‌پردازد. هدف او این است که با تولید و توزیع محتوای جذاب و کاربردی، در هریک از قسمت‌های سفر مشتری، افراد را به کسب و کار مورد نظر جلب کند.

کارشناس شبکه‌های اجتماعی

کار کارشناس شبکه‌های اجتماعی را می‌توان تلفیقی از کارشناس سئو و کارشناس بازاریابی محتوایی دانست. یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ که در این حوزه مشغول به کار می‌شود، باید روی تولید و توزیع مناسب محتوا در شبکه‌های اجتماعی، زمان‌بندی پست‌ها، ارتباط با مخاطبان و تعیین هشتگ‌ها نظارت داشته باشد. همچنین این موقعیت شغلی در ارتباط نزدیک با دو موقعیت قبلی است و گاهی زیرمجموعه بازاریابی محتوایی محسوب می‌شود.

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x