کد خبر: 61549

تاریخ بروزرسانی : 1402/06/07

استخدام کارشناس فروش در فرداد کیان فرتاک در قم

منابع آزمون دکتری

استخدام کارشناس فروش در فرداد کیان فرتاک در قم

استخدام کارشناس فروش در فرداد کیان فرتاک در قم

شرکت تولید خوراک دام و طیور فرداد کیان فرتاک جهت تکمیل کادر خود در استان‌ قم از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید.

    • جنسیت: خانم
    • نوع قرارداد: تمام وقت
    • تولید خوراک دام و طیور
    • توانمندی های لازم برای همکاری:
    • تحصیلات لیسانس، کارشناسی ارشد یا دکتری در رشته بازرگانی و تحصیلات لیسانس، کارشناسی ارشد یا دکتری در رشته دام و طیور
    • داشتن روحیه کار تیمی
    • نظم و دقت
    • روابط عمومی و گرفتن ارتباط بالا
    • مزایای همکاری با این شرکت بعد از مصاحبه به شخص پذیرفته شده اعلام می شود

نمونه سوالات مصاحبه استخدامی و شغلی + دانلود pdf

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند.

تعریف شغل کارشناس فروش (Sales Specialist)

وظیفه اصلی متخصصان کارشناسان فروش این است که مشخصات و ویژگی‌های یک محصول و یا خدمت را با هدف فروش به مشتریان موجود یا بالقوه توضیح دهد. در حقیقت فروشندگان دارای وظایف گسترده‌ای هستند که بستگی به حوزه فعالیت شرکت دارد: از خرده‌فروش گرفته تا وارد کننده‌ و تولید کننده. کارشناسان فروش در شرکت‌های تولید کننده با استفاده از استراتژی فروش شرکت و با هدایت مدیر فروش روابط خود را با مشتریان گسترش می‌دهند و محصولات شرکت را به مشتریان معرفی و عرضه می‌کنند.

همیشه برای ما به عنوان یک شرکت مهم بوده که برای رسیدن به یک درآمد مطلوب و استمرار این درآمد و در ادامه برای گسترش فعالیت فروش شرکت، یک تیم فروش قوی در کنار تیم مارکتینگ خودمون داشته باشیم.

Sales Team شرکت از چندین کارشناس فروش و مدیر فروش تشکیل می‌شود. مدیر فروش با توجه به استراتژی شرکت، استراتژی دپارتمان فروش را می‌چیند و با کمک کارشناسان فروش خود این استراتژی‌ها را عملیاتی می‌کند.

فروشندگی از دیر باز برای سازمان‌ها و شرکت‌ها مهم بوده‌اند. چون بقاء این شرکت‌ها در گرو فروش محصولات و خدمات قابل عرضه خود هستند. اما نکته‌ی مهم این است که نوع فروش و روش‌های فروش همیشه یکسان نبوده و در طول دوران با توجه به شرایط زمانی و مکانی و با توجه به امکانات موجود متفاوت بوده است. امروزه هم به بخاطر نوع فروش و نوع تقاضای مشتریان، روش‌ها و استراتژی‌های فروش عوض شده است.

قاعدتا روش‌های جذب نیروی فروش با توجه به ماهیت فروش شرکت می‌باشد. اما اینکه چگونه بتوانیم کارشناسان فروش خوبی برای شرکت جذب کنیم دغدغه همه‌ی سازمان‌ها است.  درآمد در شغل کارشناس فروش همیشه رابطه مستقیم و مملوسی با درآمد شرکت دارد. برای همین است که باید میزان تطابق شغل و شاغل در این سمت بالاترین میزان خود را داشته باشد. ما به شما کمک میکنیم که جگونه بتوانید جذب نیروی خوبی داشته باشید. با کمک از تکنولوژی نوین ATS شما هم می توانید از این الگوهای جدید بهره برداری کنید.

 
مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x