کد خبر: 65826

تاریخ بروزرسانی : 1402/09/01

فراخوان دکتری بدون آزمون ( استعداد درخشان ) دانشگاه پیام نور 1402

منابع آزمون دکتری

دکتری بدون آزمون ( استعداد درخشان ) دانشگاه پیام نور

فراخوان دکتری بدون آزمون ( استعداد درخشان ) دانشگاه پیام نور 1402

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون ( استعداد درخشان ) دانشگاه پیام نور برای سال تحصیلی 1403-1402به همراه دفترچه راهنما و جدول رشته های تحصیلی اعلام شد.(فراخوان دکتری دانشگاه پیام نور در مراکز بین الملل قشم و کیش)
داوطلبان می‌توانند از مورخ 1401/12/14 لغایت روز چهارشنبه 1401/12/24 جهت ثبت نام به وب گاه : https://talent.pnu.ac.ir   مراجعه نمایند.

به اطلاع میرساند؛ دانشگاه پیام نور در راستای شناسایی و حمایت از استعدادهای درخشان و هدایت آنان به سمت اولویتهای راهبردی کشور در حوزه های مختلف علوم و به استناد آئین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری تخصصی (Ph.D) وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قصد دارد از بین دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد، بدون شرکت در آزمون نیمه متمرکز دوره دکتری تخصصی و در صورت احراز شرایط ذیل در نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1402 اقدام به جذب دانشجو نماید.

ثبت نام دکتری بدون آزمون پیام نور شعبه امارات

شرایط لازم جهت پذیرش

1- داشتن حداقل معدل کل 16 در دوره کارشناسی و معدل کل 17 در دوره کارشناسی ارشد مرتبط یا معدل همتراز شده هر یک از دوره‌های یادشده (معدل دوره کارشناسی ارشد بدون احتساب نمره پایان نامه می‌باشد).

تشریح طرح استاد محور در دانشگاه پیام نور

تبصره: تعیین معدل همتراز توسط دانشگاه بر اساس ضوابط و مقررات مربوطه انجام می‌شود.

2- از تاریخ دانش آموختگی متقاضی تا اول مهرماه سال پذیرش در دوره دکتری، بیش از دو سال نگذشته باشد. ملاک پذیرش داوطلبان، همنام بودن مدرک کارشناسی ارشد با عنوان رشته دکتری مورد تقاضا و بر اساس تشخیص گروه آموزشی میباشد. مدرک کارشناسی مد نظر در این آیین نامه باید پیش از مدرک کارشناسی ارشد مرتبط اخذ شده باشد.
3- احراز موفقیت در مصاحبه تخصصی دکتری
4- دارندگان مدرک حوزوی معادل کارشناسی چنانچه دوره کارشناسی ارشد خود را از طریق آزمون تحصیلات تکمیلی سازمان سنجش وارد شده اند، با احراز سایر شرایط میتوانند متقاضی استفاده از تسهیلات این آیین نامه باشند. (فراخوان دکتری دانشگاه پیام نور در مراکز بین الملل قشم و کیش)

شرایط دکتری بدون آزمون پیام نور

رشته محل و ظرفیت

داوطلبان میتوانند جهت اطلاع از رشته محلها و ظرفیت پذیرش بدون آزمون دوره تحصیلی دکتری تخصصی (Ph.D) از طریق آئین نامه استعداد درخشان دانشگاه پیام نور به جداول زیر مراجعه نمایند.

دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون پیام نور شعبه امارات

دکتری بدون آزمون ( استعداد درخشان ) دانشگاه پیام نور

دکتری بدون آزمون ( استعداد درخشان ) دانشگاه پیام نور

دکتری بدون آزمون ( استعداد درخشان ) دانشگاه پیام نور

پذیرش بدون آزمون مقطع دکتری (استعداد درخشان) دانشگاه اصفهان سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

نکات مهم دکتری بدون آزمون ( استعداد درخشان ) دانشگاه پیام نور

1- میزان شهریه پذیرفته شدگان نهایی از طریق این آئین نامه در دانشگاه پیام نور بر اساس مصوبه هیئت امنا این دانشگاه میباشد.
2- هر دانشجو صرفاً میتواند اقدام به پذیرش نهایی از یک دانشگاه نماید.
2- بعد از تایید نهایی وضعیت متقاضیان پذیرش شده، امکان تغییر رشته برای آنان میسر نخواهد بود.
3- ارائه مدارک و دارا بودن شرایط به هیچ عنوان به منزله پذیرش قطعی نمیباشد.
4- در صورت احراز هرگونه مطلب خلاف واقع در مدارک ارسالی داوطلب در هر مرحله، از ادامه تحصیل وی جلوگیری به عمل خواهد آمد و مسئولیت عواقب آن به عهده داوطلب خواهد بود و دانشگاه در پذیرش و یا عدم پذیرش درخواستها مجاز خواهد بود.
توجه* داوطلبان مرد نباید هیچگونه منع قانونی به لحاظ وضعیت نظام وظیفه داشته باشند.

افزایش شانس پذیرش در کنکور دکتری 1403/ خبر مهم برای داوطلبان دکتری

مدارک لازم جهت بارگذاری در سامانه ثبت نام 

1- عکس 4*3 با زمینه روشن
2- تصویر مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد به همراه ریز نمرات هر دو مقطع
3- پرداخت هزینه ثبت نام به مبلغ 1/520/000 ریال (صدو پنجاه و دو هزار تومان) از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی متصل به سامانه ثبت نام
3- تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب رشته : در فرم ثبت نام، امکان انتخاب 5 کدرشته/محل به ترتیب اولویت وجود دارد. بدیهی است چنانچه متقاضی در یکی از کدرشته/محلهای انتخابی پذیرفته شود، اولویتهای بعدی وی بررسی نخواهد شد. ضمنا پس از بررسی پرونده ها و اعلام نتایج، امکان تغییر اولویت در کدرشته/محل انتخابی وجود ندارد. لذا اکیدا توصیه میشود، متقاضیان محترم در تعیین اولویت کدرشته/محلهای انتخابی دقت کافی داشته باشند.
توجه* مسوولیت عدم انطباق تصاویر بارگذاری شده با اصل مدارک بر عهده داوطلب است و دانشگاه در صورت مشاهده هر نوع عدم تطابق، میتواند از ادامه تحصیل در هر مرحله از ثبت نام و یا پذیرش از ادامه تحصیل ممانعت بعمل آورد.

مطلب پیشنهادی :  سری چهارم اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری 1403

مراحل بررسی و اعلام نتیجه

مدارک ارسالی داوطلبان برای دکتری بدون آزمون ( استعداد درخشان ) دانشگاه پیام نور توسط دانشگاه بررسی و بعد از طی نمودن فرایند پذیرش، تائید و با رعایت شرایط مندرج در آئین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری تخصصی (Ph.D) نسبت به دعوت از واجدین شرایط برای انجام مصاحبه تخصصی اقدام خواهد شد. اسامی پذیرفته شدگان نیز پس از شرکت در مصاحبه و بررسیهای علمی جهت اخذ صلاحیت عمومی به سازمان سنجش ارسال خواهد شد.

با آرزوی موفقیت های روز افزون
مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور

تهران، مینی سیتی ، بلوار ارتش ، خیابان نخل ، سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور صندوق پستی : 19395-4697 تلفن 23320000

ثبت نام حضوری پذیرفته‌شدگان دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان و استادمحور دانشگاه پیام نور

دکتری بدون آزمون ( استعداد درخشان ) دانشگاه پیام نور

 

دستاوردهای دانشگاه پیام‌نور عبارتند از: اشتغال به تحصیل بیش از 850 هزار دانشجو در سال 1393در این دانشگاه، پوشش حدود 30 درصدی از کل دانشجویان کشور، توسعه بیش از 500 مرکز و واحد دانشگاهی در اقصی نقاط کشور، کسب رتبه دوم آسیا و رتبه ششم جهان در میان دانشگاه‌های باز و از راه دور، و کسب رتبه برتر فرهنگی دانشگاه‌های ایران در سال 1389 و کسب رتبه برتر خدمت رسانی به دانشجویان شاهد و ایثارگر در سال 1390.

بهترین منابع آزمون دکتری چیست؟

دانشگاه پیام‌نور دارای مراکز متعدد ورزشی، مذهبی، و کانون‌های فرهنگی و امور فوق برنامه بوده و سعی در هدایت انرژی بالقوه جوانان در مسیرهای صحیح را دارد. گسترش هر چه بیشتر تبادل اطلاعاتی علمی با دانشگاه‌ها و مجامع معتبر تحقیقاتی بین المللی، از جمله اهداف دانشگاه پیام‌نور بوده که از مهمترین فعالیت‌های صورت گرفته در این حوزه می‌توان تفاهم نامه‌ها و قراردادهای همکاری منعقد شده با دانشگاه‌های: رادیو تلویزیونی (چین)، ایندیراگاندی و جامع ملی اسلامی (هندوستان)، چندرسانه‌ای و بین‌المللی اسلامی (مالزی)، تشرین، افتراضیه و دمشق (سوریه) را نام برد. این دانشگاه همچنین در چندین مجمع علمی بین المللی معتبر در دنیا مانند: انجمن آسیایی دانشگاه‌های باز، انجمن بین المللی آموزش باز و از راه دور و اتحادیه دانشگاه‌های جهان اسلام عضویت فعال دارند.

جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه پیام نور

فراخوان جذب دکتری به شیوه استاد محور دانشگاه امام صادق (ع)

هرآنچه درباره دکتری بدون آزمون
( استعداد درخشان )
لازم است بدانید :

اطلاعیه های دکتری بدون آزمون
( استعداد درخشان )

سوالات مصاحبه دکتری مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی پردیس کیش دانشگاه تهران

جدیدترین آیین نامه دکتری بدون آزمون ( استعداد درخشان )

راهنمای مصاحبه آزمون دکتری سراسری و آزاد

پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها در سال تحصیلی 1403 -1402

کسب حداکثر امتیاز مصاحبه دکتری

چگونه در مصاحبه دکتری پذیرفته شویم؟ ؛ کارگاه آموزش و مشاوره

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x