کد خبر: 65817

تاریخ بروزرسانی : 1402/06/18

فراخوان دکتری دانشگاه پیام نور در مراکز بین الملل قشم و کیش در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1402

منابع آزمون دکتری

دکتری دانشگاه پیام نور

فراخوان دکتری دانشگاه پیام نور در مراکز بین الملل قشم و کیش در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1402

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، دانشگاه پیام نور در راستای دست یابی به اهداف آموزش عالی جهت گسترش دانش و توسعه تحصیلات تکمیلی به منظور دسترسی بیشتر افراد مستعد به تحصیلات تکمیلی ، کمک به ارتقاء سطح علمی– فرهنگی جامعه و تامین بخشی از نیروهای متخصص مورد نیاز کشور، پاسخگویی به تقاضای روزافزون داوطلبان تحصیلات تکمیلی، کسب تبحر متقاضیان، بر اساس شرایط و ضوابط موجود از داوطلبان ایرانی و غیرایرانی مقیم داخل کشور در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد ( بر اساس سوابق تحصیلی) در مراکز قشم و کیش و دکتری تخصصی صرفا در رشته تاریخ گرایش تاریخ اسلام در مرکز قشم (سوابق تحصیلی، پژوهشی و مصاحبه علمی) در اسفند ماه سال 1401 دانشجو می‌پذیرد. ثبت نام داوطلبان روز یکشنبه مورخ 1401/12/14لغایت روز چهارشنبه مورخ 1401/12/24 در سامانه جامع آموزش دانشگاه (گلستان) به آدرس reg.pnu.ac.ir  صورت می‌گیرد.

راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکترای دانشگاه آزاد واحد بین المللی کیش

رشته دکتری دانشگاه پیام نور

رشته دکتری دانشگاه پیام نور

متقاضیان دکتری دانشگاه پیام نور جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک دفترچه راهنمای تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی بر اساس شیوه نامه تخصصی در مراکز بین الملل قشم و کیش دانشگاه پیام نور در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1402 مراجعه کنند.

دکتری دانشگاه پیام نور در مراکز بین الملل قشم و کیش در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1402

مدارک لازم برای ثبت نام :

1- عکس 3*4 پرسنلی
2 -تمام صفحات شناسنامه
3 -کارت ملی
4 -فرم اطلاعات فردی
5 -درج مدارک تحصیلات قبلی
6 -گواهی اشتغال به تحصیل مبنی بر دانش آموختگی تا تاریخ 30 /11 /1401 با ذکر معدل ( برای دانشجویان ترم آخر کارشناسی )
7 -سوابق آموزشی، علمی پژوهشی وافتخارات علمی ( در صورت وجود)

تذکر مهم 1 : لازم است کلیه مدارک و مستندات مندرج در این شیوه نامه در مهلت مقرر در سامانه جامع آموزش دانشگاه بارگذاری شود ومدارکی که خارج از مهلت مقرر ارائه شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد و امتیازی تعلق نمیگیرد.
تذکر مهم 2 : بارگذاری مدارک غیر مرتبط ، یا وجود هر گونه مغایرت در مدارک بارگذاری شده ، در هر مرحله از پذیرش یا تحصیل، به لغو قبولی می انجامد و هزینه یا شهریه پرداختی، مسترد نخواهد شد.

شرایط دکتری بدون آزمون پیام نور

فراخوان دکتری دانشگاه پیام نور در مراکز بین الملل قشم و کیش

فراخوان دکتری دانشگاه پیام نور در مراکز بین الملل قشم و کیش

دستاوردهای دانشگاه پیام‌نور عبارتند از: اشتغال به تحصیل بیش از 850 هزار دانشجو در سال 1393در این دانشگاه، پوشش حدود 30 درصدی از کل دانشجویان کشور، توسعه بیش از 500 مرکز و واحد دانشگاهی در اقصی نقاط کشور، کسب رتبه دوم آسیا و رتبه ششم جهان در میان دانشگاه‌های باز و از راه دور، و کسب رتبه برتر فرهنگی دانشگاه‌های ایران در سال 1389 و کسب رتبه برتر خدمت رسانی به دانشجویان شاهد و ایثارگر در سال 1390.

مطلب پیشنهادی :  تمدید انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۳

دانشگاه پیام‌نور دارای مراکز متعدد ورزشی، مذهبی، و کانون‌های فرهنگی و امور فوق برنامه بوده و سعی در هدایت انرژی بالقوه جوانان در مسیرهای صحیح را دارد. گسترش هر چه بیشتر تبادل اطلاعاتی علمی با دانشگاه‌ها و مجامع معتبر تحقیقاتی بین المللی، از جمله اهداف دانشگاه پیام‌نور بوده که از مهمترین فعالیت‌های صورت گرفته در این حوزه می‌توان تفاهم نامه‌ها و قراردادهای همکاری منعقد شده با دانشگاه‌های: رادیو تلویزیونی (چین)، ایندیراگاندی و جامع ملی اسلامی (هندوستان)، چندرسانه‌ای و بین‌المللی اسلامی (مالزی)، تشرین، افتراضیه و دمشق (سوریه) را نام برد. این دانشگاه همچنین در چندین مجمع علمی بین المللی معتبر در دنیا مانند: انجمن آسیایی دانشگاه‌های باز، انجمن بین المللی آموزش باز و از راه دور و اتحادیه دانشگاه‌های جهان اسلام عضویت فعال دارند.

آخرین اخبار آزمون دکتری

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x