کد خبر: 68893

تاریخ بروزرسانی : 1402/05/04

اطلاعیه برگزاری آزمون زبان MSRT – مرداد ماه 1402

منابع آزمون دکتری

اطلاعیه برگزاری آزمون زبان MSRT

اطلاعیه برگزاری آزمون زبان MSRT – مرداد ماه 1402

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، طبق اعلام سازمان امور دانشجویان، زمان ثبت نام برای آزمون زبان MSRT مرداد ماه 1402 از یکشنبه مورخ 1402/05/08 ساعت 10 لغایت سه شنبه  1402/05/17 ساعت 16 ادامه خواهد داشت. (بررسی انواع مدارک زبان برای آزمون دکتری)

توجه: حوزه های برگزاری در تقویم آزمون درج می گردد، همچنین به اطلاع داوطلبان گرامی می رساند.
برگزاری آزمون در حوزه های اعلام شده در صورت به حد نصاب رسیدن تعداد داوطلبان انجام می شود.
ودرغیر اینصورت ثبت نام انجام شده با اطلاع قبلی به تاریخ بعدی انتقال داده می شود.

فایل pdf – راهنمای ثبت نام در آزمون زبان MSRT

نکته:

داوطلب محترم روال ثبت نام در آزمون بدین صورت است که شما  در مرحله اول آزمون  را رزرو  و بعد از ان سامانه 12 ساعت به شما مهلت می دهد که هزینه آزمون را  بصورت الکترونیکی پرداخت نمائید  با مراجعه به کارتابل و کلیک روی کد پیگیری، امکان پرداخت را دارید. در صفحه بانک، شمار 16 رقمی کارت-رمز دوم – کد cvv2- تاریخ اعتبار کارت را وارد نموده و بعد از آن جدولی برای شما نشان داده می شود که در ان شماره پیگیری-شماره سفارش- شماره پذیرنده -نام پذیرنده  و تائید پرداخت درج شده است  در این مرحله هزینه از حساب شما کسر می گردد ولی هنوز ثبت نام نشده اید با کلیک بر روی  تائید پرداخت  درخواست شما به سامانه بانک ملی ارسال می شود که اگر با موفقیت بود سامانه به شما پیغام  ثبت نام شما با موفقیت انجام شد و همچنین کد پی گیری ثبت نام شما  را نشان می دهد. تاریخ آزمون در پرو فایلتان در بخش ثبت نام آزمونهای انجام شده و در کارتابل شما درج می شود در صورت خطای بانکی  هزینه به حساب شما برمی گردد و دوباره باید مراحل پرداخت را انجام دهید  لطفا” دقت نمائید  که تمامی مراحل انجام شود . وضعیت پرداخت ها (موفق و ناموفق) در قسمت گزارش پرداخت ها قابل مشاهده است.

مطلب پیشنهادی :  جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد

آزمون MSRT در سال چند بار برگزار می شود و آیا شرکت در آن محدودیت دارد؟ و در صورت عدم قبولی در یک دوره می توان در دوره بعدی شرکت نمود؟

آزمون در سال بین 7 تا 9 بار برگزار می شود و شرکت در آزمون محدودیت ندارد و در صورت عدم قبولی در یک دوره می توان در دوره های بعدی نیز ثبت نام کرد ولی داوطلبانی که نمرات انها بالاتر از 75 باشد تا یکسال نمی توانند در ازمون شرکت نمایند چون ظرفیت ازمون فوق برای مراکز دانشگاهی و آموزشی بوده و آخرین حد نصاب مراکز فوق نمره 70 می باشد.

نتایج آزمون چند روز بعد از برگزاری آزمون اعلام می شود؟

نتایج یک هفته و تا 10روزبعد از برگزاری آزمون اعلام و بعد از اعلام نتایج داوطلبان می توانند کارنامه را از پرو فایلشان قسمت دریافت کارنامه مشاهد و چاپ نمایند.

پکیج های آمادگی آزمون زبان موجود شده است که نیازی به تهیه پکیج های جداگانه نخواهید داشت ، مباحث بصورت فیلم آموزشی و نکته محور بوده که توسط مدرس تا یکسال پشتیبانی مستقیم خواهید داشت + سوالات جدیدترین آزمون ها با شما تمرین می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر پیام دهید 09306406058
پکیج MSRT / پکیج EPT / پکیج Tolimo / پکیج UTEPT / …

منابع پیشنهادی آزمون MSRT

بعضی منابع پیشنهادی بری آمادگی شرکت در MSRT عبارتند از:

⭐ TOEFL Preparation KIT

⭐ Barron’s – 11th Edition

⭐ Arco

⭐ Betty azar

⭐ Vocabulary for high school students

⭐ 504 Essential Words For Toefl

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x