کد خبر: 9085

تاریخ بروزرسانی : 1402/08/18

اطلاعیه شهریه دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین

منابع آزمون دکتری

اطلاعیه شهریه دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، دانشگاه بین المللی امام خمینی جدول شهریه دانشجویان نوبت دوم در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری را بر روی سایت خود قرار داده است .

جهت دریافت فایل مورد نظر ( شهریه دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین ) می توانید بر روی سایت دانشگاه www.ikiu.ac.ir مراجعه نمایید.

شهریه دوره دکتری دانشگاه های غیرانتفاعی

دانشجویان غیربورسیه و دانشجویان بورسیه ای که مشمول شهریه می شوند، در هر نیمسال تحصیلی ملزم به پرداخت شهریه های آموزشی مصوب هیأت امنای دانشگاه بر حسب نوع رشته و مقطع تحصیلی پذیرفته شده طبق جدول ذیل می باشند:

شهریه دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین

هزینه باورنکردنی برای ثبت نام در آزمون دکتری | 80 درصد افزایش برای یک سال !

1-   شهریه دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین بر مبنای واحد پول اتحادیه اروپا (یورو) می باشد که برای دانشجویانی  که شهریه‏ خود را در ایران پرداخت می نمایند، معادل ریالی آن به قیمت روز محاسبه می شود.

2-  ملاک محاسبه‌ معادل ریالی یورو، نرخ یورو بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است که در وبگاه بانک مرکزی به آدرس: http://www.cbi.ir وجود دارد.

3- میزان شهریه تحصیلی دانشجویان بورسیه ای که مشمول شهریه میشوند، مطابق با دانشجویان غیربورسیه بین الملل به پیشنهاد شورای پذیرش و با تأیید هیأت امنای دانشگاه برای هر ورودی تعیین می گردد.

دانشگاه بین المللی امام خمینی رحمه اله علیه از سال ١٣٧٠و پس از تصویب قانون تاسیس آن در مجلس شورای اسلامی ایران کار خود را آغاز کرد و تاکنون پذیرای مهمانان گرانقدری از ١٠٠ کشور جهان بوده و افتخار میزبانی گستره فرهنگی به وسعت تمام جهان را دارد به طوریکه دانشجویانی از کشورهای مختلف در بیش از ٣٠ رشته ی تحصیلی در مقطع کارشناسی، بیش از ٧٠ رشته ی تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و ٣٠ رشته تحصیلی در مقطع دکتری و با تعداد ٣٣ گروه آموزشی در دانشگاه مشغول تحصیل علم و دانش هستند. که از سال ٨۵ تاکنون رشدی ۶٠ درصدی را در تأسیس و راه اندازی رشته های تحصیلی جدید نشان می دهد.

اعلام نتایج پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)

در حال حاضر ٧ دانشکده ی علوم و تحقیقات اسلامی، ادبیات و علوم انسانی، علوم اجتماعی، علوم پایه، فنی و مهندسی، دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، معماری و شهرسازی و مرکز آموزش زبان فارسی  در دانشگاه فعال می باشند و ۶۵٠٩ دانشجوی ایرانی و ۶٩٣ دانشجوی غیرایرانی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا و در بیش از١٠٠ رشته¬ ی تحصیلی و ٩٢۵ دانشجوی غیرایرانی زبان آموز به تحصیل در این دانشگاه اشتغال دارند. دانشکده ها دارای امکانات و تجهیزات آموزشی مناسب، از جمله بیش از ۶٠ آزمایشگاه مجهز تخصصی و کارگاه، رصدخانه، گلخانه و مزرعه ی تحقیقاتی، بیش از ١٠ پایگاه رایانه ای و سالن های همایش مستقل هستند. در مرکز آموزش زبان فارسی، تاکنون بیش از ۴ هزار  دانشجو از ٩٠ ملیت مختلف پذیرش شده اند. این مرکز از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان تنها مرجع رسمی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان در کشور انتخاب شده است. تعداد ٣٠٠ عضو هیأت علمی در حال تدریس و فعالیت علمی و پژوهشی در دانشگاه هستند که حدود ٨٨ درصد از آنها دارای مرتبه ی علمی استادیار و بالاتر بوده و همگی در رشته های تخصصی خود جزء نخبگان علمی محسوب می شوند. علاوه بر این اعضای هیأت علمی دانشگاه دارای تألیفات، اختراعات و دستاوردهای علمی فراوانی در سطح ملی و بین المللی هستند که کسب رتبه ی نخست ترجمه کتاب در سال ٨٣، کسب عنوان مقاله ی پراستناد سال های ٢٠٠۵ تا ٢٠١٠ در رشته ی ریاضی، انتشار ٣٣۴ مقاله ی ISI، ١٣٧ عنوان تألیف و ترجمه ی کتاب و ثبت ١۵ اختراع از سال ٨۵ تا کنون از جمله ی این دستاوردها محسوب می شود.
دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) با در نظر گرفتن اولویت ها و نیازهای علمی کشور و به منظور تأمین نیروی انسانی کارآمد و مؤثر بخش های مختلف، اقدام به برگزاری دوره های جدید دکتری نموده است که از آن جمله می توان به دوره  ی دکتری مهندسی معماری با گرایش ساختمان ها و مجموعه های نیروگاهی و دوره ی دکتری آینده پژوهی از سال ٨٧ اشاره نمود که هر دو برای اولین بار در کشور و توسط اعضای هیأت علمی دانشگاه طراحی و راه اندازی گردیدند
روند فعالیت‌های پژوهشی انجام شده اعضای هیأت علمی دانشگاه نشان از افزایشی درخور توجه دارد. رسیدن از یک مقاله معتبر در سال ١٣۶٩، یک عنوان ترجمه کتاب در سال ۶٧ و سه مقاله کنفرانس در سال ۶۴ به ۴۴٨ مقاله ی ISI، ٩۵٢ مقاله ی کنفرانس ملی و بین المللی، ٢٢۶ عنوان تألیف و ۵۴ عنوان ترجمه ی کتاب و همچنین ثبت ١٨ عنوان اختراع فقط در ١٠ سال گذشته، بیان کننده ی گوشه‌ای از جلوه‌های این ارتقای علمی و پژوهشی است.
دانشجویان دانشگاه نیز در زمینه ی فعالیت های پژوهشی حائز رتبه های درخشانی شده اند که از آن جمله می توان به کسب مقام اول طراحی خودروی هیبریدی، مقام دوم طراحی و ساخت هواپیمای بدون سرنشین و مقام سوم دانشجویان مبتکر در سطح ملی و در بین دانشگاه های کشور در دوسال گذشته اشاره نمود. بخش ارتباط با صنعت دانشگاه در سال ١٣٧٢ با هدف ایجاد امکان ارتباط با صنایع و ارگان های خارج از دانشگاه شکل گرفت و فعالیت آن از یک عنوان در سال ٧٨ به حدود ١۴٠ طرح پژوهشی داخلی و ۴١ طرح پژوهشی خارج از دانشگاه طی ١٠ سال اخیر، افزایش یافته است.
کتابخانه ی مرکزی دانشگاه در مساحتی بالغ بر ۴٠۶٠ متر مربع احداث شده است و منابع علمی چاپی آن عبارت است: ١١۵٨۴٠جلد کتاب فارسی و عربی، ٢٠٣٩٨جلد کتاب خارجی ، ۵۵ عنوان نشریه ی فارسی و خارجی جاری، بیش از ٨ هزار عنوان نشریه ی فارسی و خارجی آرشیو و ١۵٢ عنوان طرح پژوهشی و ٣۴٨٨ عنوان پایان نامه. در زمینه منابع الکترونیکی دسترسی تمام متن به بانک های اطلاعاتی و سیف فهرستگان فراهم شده است. ارائه  ی خدمات به مراجعان به صورت ماشینی و از طریق سیستم اتوماسیون کتابخانه ی مرکزی انجام می شود. همچنین دانشگاه دارای ۵ عنوان نشریه  علمی –پژوهشی و ١۴ عنوان نشریه تخصصی غیر مصوب است.
از جمله اقدامات زیربنایی دانشگاه در حوزه فناوری اطلاعات می توان به اتصال از طریق فیبرنوری به مخابرات کشور و نصب و اجرای شبکه داخلی پرسرعت در تمامی دانشکده ها و مراکز آموزشی و اداری دانشگاه و ارتقای پهنای باند اینترنت دانشگاه از ٢٠ مگابیت بر ثانیه به ١٧٠ مگابیت بر ثانیه و پیاده سازی طرح ابرایانش ابری اشاره کرد.

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه شیراز 1403

میزان شهریه دکتری دانشگاه علم و صنعت ورودی های 1402

قزوین، دانشگاه بین‌المللی امام خمینی، سازمان مرکزی کدپستی ٣۴١۴٨٩۶٨١٨
تلفن : ٠٢٨٣٣٧٨٠٠٢١
دورنگار : ٠٢٨٣٣٧٨٠٠٨۴

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 1 رای
امتیاز بدهید
guest
21 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عمار
میهمان
عمار
6 دی ، 1402

دانشگاه از نظر امکانات آزمایشگاهی دارای محدودیت بوده و از نظر امکانات رفاهی نیز تقریباً مطلوب است. توصیه می‌کنم برای تحصیل در این دانشگاه ببینید چه رشته ای شهرت دارد و از اساتید مجرب و ازمایشگاه های خوبی برخوردار باشد.

پارسا
میهمان
پارسا
17 مهر ، 1402

آیا شهریه ی شبانه ای که از ایرانی ها دریافت میشه هم معادل ریالی همین مبلغی هست که به یورو گذاشتن یا اینکه اگر بعد از اتمام دوره برای دانشجویانی که در دوره روزانه تحصیل کردند هزینه آزاد سازیه مدرک بااین مبلغ بالا حساب میشه یا اینکه معادل شبانه ی دانشگاه های دولتیه دیگه هستش ممنون میشم جواب بدید

Nazanin
میهمان
Nazanin
9 مهر ، 1400

آیا رشته مرمت بناهای تاریخی مقطع کارشناسی دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین روزانه شهریه دارد؟

محمد
میهمان
محمد
17 مهر ، 1402
پاسخ به  Nazanin

روزانه یعنی بدون شهریه

کاربران ناشناس
میهمان
کاربران ناشناس
9 مهر ، 1400

آیا رشته مرمت بناهای تاریخی مقطع کارشناسی روزانه دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین شهریه دارد؟

زهرا دودانگه
میهمان
زهرا دودانگه
14 مرداد ، 1400

با رتبه ی 4000 ازار میشه شبانه ی بین الملل قبول شد؟

زهرا
میهمان
زهرا
14 دی ، 1399

سلام من روزانه کارشناسی حسابداری قبول شدم آیا شهریه دارد؟ آیا خوابگاه تعلق میگیرید؟

حسین
میهمان
حسین
9 آبان ، 1399

سلام.من توی کنکور ۱۳۹۹ک همین امسال است توی دانشگاه امام خمینی قزوین قبول شدم.چیکارکنم؟روزانه هم قبول شدم

Shima
میهمان
Shima
17 شهریور ، 1398

منظورم دانشگاه بین المللی قزوین هستش

Shima
میهمان
Shima
16 شهریور ، 1398

سلام.من دانشگاه قزوین دوره روزانه قبول شدم مقطع ارشد.آیا شهریه دارد؟؟؟و خوابگاه تعلق میگیرد؟؟

خاطره
میهمان
خاطره
5 شهریور ، 1398

ایادانشگاه بین المللی هزینه داره

زیزیگولو
میهمان
زیزیگولو
21 مرداد ، 1398

شهریه شبانه دانشگاه بین المللی رشته ی حسابداری

فاطمه محسنی
میهمان
فاطمه محسنی
21 تیر ، 1398

سلام، آیا دوره روزانه دانشگاه امام خمینی ره قزوین شهریه دارد ؟

فاطیما ستارزاده
میهمان
فاطیما ستارزاده
31 فروردین ، 1398

سلام لطفا کل شهریه مقدار وام در مقطع دکترای نوبت دوم را بفرمایید

21
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x