کد خبر: 67275

تاریخ بروزرسانی : 1402/12/13

اطلاعیه مصاحبه دکتری دانشگاه علامه 1402 + زمان برگزاری

منابع آزمون دکتری

اطلاعیه مصاحبه دکتری دانشگاه علامه 1402 + زمان برگزاری

اطلاعیه مصاحبه دکتری دانشگاه علامه 1402 + زمان برگزاری

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، دانشگاه علامه طباطبائی درباره چگونگی برگزاری مرحله دوم آزمون نیمه‌متمرکز دوره دکتری (مصاحبه) سال ۱۴۰۲ در اطلاعیه ای اعلام کرد: انجام مصاحبه در تاریخ ۱۷ لغایت ۲۵ خرداد امسال از متقاضیان مرحله دوم آزمون نیمه‌ متمرکز دکتری بر اساس روز و ساعت مندرج در کارت شرکت در مصاحبه، به عمل می آید.

توجه: زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد.

داوطلبان میتوانند براساس کد رشته هایی که از طرف سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه معرفی شده اند از ساعت 11 ظهر روز سه شنبه مورخ 1402/03/02 لغایت ساعت 24 روز جمعه مورخ 1402/03/05 با مراجعه به سایت آزمون دانشگاه به نشانی (https://azmoon.atu.ac.ir) نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

شرایط عمومی

– احراز تمامی شرایط اعلامی در دفترچه شماره (1 – دانلود) و (2 – دانلود) آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1402 سازمان سنجش آموزش کشور.
تذکر مهم 1 : داوطلبانی میتوانند در این مرحله ثبت نام کنند که حدنصاب تعیین شده دانشگاه را در مرحله اول آزمون کسب کرده و از طرف سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه معرفی شوند.
تذکر مهم 2 : رشته امتحانی انتخابی داوطلبان در دوره دکتری باید متناسب با رشته تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای آنها، مطابق ستون مربوط به رشته های مرتبط، جدول رشته ها و مواد امتحانی آزمون دفترچه شماره 2 آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1402 باشد.
تذکر مهم 3 : پذیرفته شدگان مرد باید از لحاظ خدمت وظیفه عمومی شرایط مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز دکتری سال 1402 را دارا باشند.
توجه : مصاحبه از متقاضیان رشته بیمه به زبان انگلیسی انجام خواهد شد.

شرایط شرکت در مصاحبه حضوری

– بارگذاری مدارک درخواستی از سوی داوطلب در سایت آزمون دانشگاه.
تذکر مهم 4 : مصاحبه به صورت حضوری مطابق زمانبندی اعلام شده در کارت شرکت در مصاحبه برگزار خواهد شد و داوطلبان موظف هستند در روز و ساعت تعیین شده در محل برگزاری مصاحبه حاضر شوند.(راهنمای ویدئویی : چگونه در مصاحبه دکتری پذیرفته شویم؟ ؛ کارگاه آموزش و مشاوره)
تذکر مهم 5 : چنانچه داوطلب در روز و ساعت تعیین شده در محل مصاحبه حاضر نشود، عدم حضور وی به منزله غیبت و انصراف از مصاحبه تلقی میشود.

شرایط اختصاصی

– داوطلبان پس از پذیرش نهایی و قبولی در دوره دکتری دانشگاه علامه طباطبائی، قبل از آزمون جامع ملزم به ارائه کفایت بسندگی زبان خارجی حسب شیوه نامه ها و مصوبات هستند. لیکن در صورت ارائه و بارگذاری مدرک زبان معتبر در هنگام ثبت نام از امتیاز آن با توجه به دستورالعملهای موجود و با تشخیص کمیته مصاحبه کننده برخوردار خواهند شد.

نحوه پذیرش دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان

– پذیرش بر اساس معرفی چند برابر ظرفیت از طرف سازمان سنجش آموزش کشور و با بررسی سوابق علمی و مصاحبه است که مطابق جدول زمانبندی رشته ها و روز و ساعت قید شده در کارت شرکت در مصاحبه هر داوطلب به صورت حضوری برگزار میشود.(برای مشاهده برنامه زمانی مصاحبه آزمون دکتری 1402 لطفا اینجا را کلیک نمایید)
– مصاحبه از پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون نیمه متمرکز دکتری از روز چهارشنبه مورخ 1402/03/17 لغایت پنجشنبه مورخ 1402/03/25 طبق زمانبندی اعلام شده در کارت شرکت در مصاحبه برای هر رشته برگزار خواهد شد.
– امتیاز بررسی سوابق علمی و مصاحبه به شیوه آموزشی – پژوهشی 50 است که 20 امتیاز مربوط به مدارک، مستندات و سوابق آموزشی و پژوهشی و 30 امتیاز به مصاحبه اختصاص داده میشود.
– نمره داوطلب در یک رشته امتحانی (گرایش یکسان)، در دوره های مختلف (روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان) یکسان درج میشود.

زمان ثبت نام

– داوطلبان لازم است برای ثبت نام از ساعت 11 ظهر روز سه شنبه مورخ 1402/03/02 لغایت ساعت 24 روز جمعه مورخ 1402/03/05 با مراجعه به سایت آزمون دانشگاه به نشانی (https://azmoon.atu.ac.ir) اقدام کنند.
تذکر مهم 6 : داوطلب ملزم است مطابق برنامه زمانبندی اعلام شده در کارت شرکت در مصاحبه، به محل مصاحبه مراجعه کند و عدم حضور داوطلب در روز و ساعت تعیین شده به منزله غیبت و انصراف تلقی میشود و در هیچ زمان دیگری مصاحبه برگزار نخواهد شد.

هزینه ثبت نام

– پرداخت مبلغ 3/000/000 ریال (سیصد هزار تومان) بابت هزینه ثبت نام برای هر رشته و گرایش در تمامی دوره ها (روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان) که به شرح زیر قابل پرداخت است :
– مبالغ فوق از طریق کارت بانکهای عضو شبکه شتاب، به صورت برخط (online) پرداخت میشود. از این رو در دسترس بودن کارت بانکهای عضو شبکه شتاب در زمان ثبت نام الزامی است.

مطلب پیشنهادی :  تمدید مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال 1403

نکات مهم :

1- وجه پرداخت شده ثبت نام، (در صورت انصراف و یا عدم پذیرش نهایی متقاضی، اشتباه در پرداخت و … ) به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد. از این رو ضروری است داوطلبان محترم قبل از واریز هزینه دقت لازم را به عمل آورند.
2- هزینه ثبت نام هر داوطلب در یک رشته و گرایش برای دوره های مختلف (روزانه، نوبت دوم(شبانه) و پردیس خودگردان) همان مبلغ 3/000/000 ریال (سیصد هزار تومان) است.
3- شهریه تحصیل برای دوره های نوبت دوم(شبانه) و پردیس خودگردان پس از تصویب هیات امناء دانشگاه متعاقبا اعلام خواهد شد.

راهنمای تقسیط شهریه دانشجویان شهریه‌پرداز دانشگاه علامه‌طباطبائی

مدارک مورد نیاز

-داوطلبان لازم است مدارک زیر را در بازه زمانی ثبت نام (1402/03/02 لغایت 1402/03/05) در سایت آزمون دانشگاه بارگذاری کنند و اصل مدارک را در روز مصاحبه به همراه داشته باشند.
توجه: به مدارکی که بعد از مصاحبه ارائه شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.
تذکر مهم 7 : داوطلبان باید پیش از ثبت نام نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند. بدیهی است پس از تکمیل فرآیند ثبت نام و نهایی کردن آن، امکان ویرایش اطلاعات ثبتشده میسر نیست.
تذکر مهم 8 : داوطلبان باید در مرحله ثبت نام، رشته ها و دوره های مورد تقاضای خود را ثبت کرده و نسبت به واریز وجه در یک مرحله اقدام کنند. بدیهی است پس از تکمیل ثبت نام و نهایی کردن آن امکان افزودن رشته و دوره جدید میسر نیست.

1- اسکن صفحه اول شناسنامه و کارت ملی (درصورت داشتن توضیحات در شناسنامه، اسکن صفحه توضیحات ضروری است).
2- اسکن اصل مدارک کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد با ذکر معدل کل.
-در مدارکی که معدل در آن قید نشده است اسکن ریزنمرات الزامی است.
توجه 1 : برای دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی ارشد، اسکن گواهی تأیید شده دانشگاه محل تحصیل مبنی بر فارغ التحصیل شدن تا تاریخ 1402/06/31 با ذکر معدل.
توجه 2 : دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته، ملزم به اسکن مدرک کاردانی با ذکر معدل کل هستند.
3-  اسکن اصل مدارک مربوط به مقالات با نمایه معتبر (همانند ISI و SCOPUS و…..)، کتاب، مدرک زبان و … حسب مفاد مندرج در سامانه آزمون دانشگاه.
4-  چنانچه داوطلبان برای رساله دوره دکتری طرح نامه پیشنهادی دارند میتوانند آن را در سامانه آزمون دانشگاه بارگذاری کرده و اصل طرح نامه مذکور را در روز مصاحبه به همراه داشته باشند.
توجه 3 : آن دسته از پذیرفته شدگان که با استفاده از سهمیه مربیان در چند برابر ظرفیت قرار گرفته اند در صورتی میتوانند در مصاحبه شرکت کنند که تمامی شرایط و ضوابط آیین نامه ادامه تحصیل مربیان را دارا باشند.
توجه 4 : اسکن حکم کارگزینی ممهور به مهر هیات ممیزه دانشگاه های تابعه وزارت علوم و یا اصل گواهی مبنی بر عضو هیأت علمی رسمی قطعی یا رسمی آزمایشی دانشگاه محل خدمت خود که به تأیید بالاترین مقام مسئول رسیده باشد برای پذیرفته شدگان با استفاده از سهمیه مربی الزامی است.
توجه 5 : اسکن معرفی نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیات علمی برای مربیان دانشگاه آزاد اسلامی الزامی است.

دریافت کارت شرکت در مصاحبه دکتری

داوطلبان میبایست کارت شرکت در مصاحبه را از ساعت 13 روز پنجشنبه مورخ 1402/03/11 لغایت روز دوشنبه مورخ 1402/03/15 برای اطلاع از روز و ساعت مصاحبه، از سایت آزمون دانشگاه مشاهده و پرینت آن را دریافت کنند.
توجه: داشتن پرینت کارت ورود به جلسه مصاحبه دکتری دانشگاه علامه به همراه اصل شناسنامه عکسدار و یا کارت ملی برای شرکت در جلسه مصاحبه الزامی است. (از آنجایی که امکان پرینت کارت ورود به جلسه مصاحبه، در محل برگزاری مصاحبه میسر نیست، از این رو داوطلب میبایست قبل از مراجعه به دانشگاه نسبت به پرینت کارت خود اقدام کند).

محل برگزاری مصاحبه

دانشگاه علامه طباطبائی به نشانی: تهران – بزرگراه شهید همت- دهکده المپیک – میدان المپیک – میدان ورزش- پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی- دانشکده مدیریت و حسابداری.

در صورت ضرورت، داوطلبان میتوانند برای پاسخگویی به سوالات آموزشی در ساعات 13-7:30 از طریق پاسخگوی گفتگوی آنلاین در سایت آزمون دانشگاه به نشانی (https://azmoon.atu.ac.ir) و یا شماره تماس 48392269 سوالات خود را مطرح کنند.

اطلاعیه ثبت نام دانشجویان نوورود دکتری دانشگاه علامه طباطبایی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی
مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x