کد خبر: 35799

تاریخ بروزرسانی : 1400/08/24

اعلام زمان ارایه مدارک متقاضیان جذب دانشگاه فنی و حرفه ای

منابع آزمون دکتری

اعلام زمان ارایه مدارک متقاضیان جذب دانشگاه فنی و حرفه ای

اعلام زمان ارایه مدارک متقاضیان جذب دانشگاه فنی و حرفه ای

متقاضیان جذب دکتری فراخوان شهریور ۹۷ دانشگاه فنی و حرفه ای که به آنها اطلاع رسانی شده، ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه ۹۷ فرصت دارند مدارک خود را حضوری ارایه کنند.

متقاضیان جذب دکتری که از طریق سامانه پیامکی یا تماس تلفنی و سامانه نور رضوی به آن ها اطلاع رسانی شده است، باید نسبت به ارائه حضوری مدارک خود به این دانشگاه اقدام کنند.

مدارک مورد نیاز:

اصل و کپی تمام مدارک تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) با ذکر معدل و مدارک شناسایی (کارت ملی و شناسنامه و کارت پایان خدمت برای آقایان) و رزومه علمی از جمله مدارک مورد نیاز است.

مدارک پژوهشی شامل مقالات منتشرشده در مجلات علمی، پژوهشی، ترویجی و سایر مجلات دارای مجوز از کمیسیون نشریات علوم پزشکی، ارائه مقالات در کنگره‌های ملی و بین المللی، تألیف و ترجمه کتاب در زمینه تخصصی فرد، مجری یا همکاری در پروژه های پژوهشی، عضویت در هیات تحریریه، داوری در مجلات معتبر علمی و غیره.

اخذ جایزه از جشنواره یا المپیاد معتبر علمی، افتخارات علمی مانند دانشجوی نمونه کشوری، جشنواره های ملی، رتبه های اول تا سوم آزمون ورودی در رشته و دانش آموخته رتبه اول دوره کارشناسی ارشد و دکتری و رتبه اول، دوم و سوم امتحان تخصصی و فوق تخصصی و مهارت فنی/ بالینی ویژه در رشته تخصصی، فعالیت های فناوری.

مطلب پیشنهادی :  اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره 2) آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال 1403

مدارک آموزشی شامل سوابق تدریس، تهیه طرح درس، طراحی بسته های آموزشی.

مدارک اجرایی شامل عضویت در بنیاد ملی نخبگان و دفاتر استعدادهای درخشان، عضویت در هیات تحریریه، سابقه خدمت تخصصی به‌عنوان عضو هیات‌علمی، توانایی استفاده از توانمندی های نوین الکترونیک و بانک های اطلاعاتی، راه اندازی فعالیت های آموزشی و گواهی علمی اضافه بر مدرک و شرکت در کارگاه های تخصصی.

متقاضیان باید مدارک اعلام شده را در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۲۹ و ۳۰ بهمن ۹۷ از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ به نشانی زیر تحویل دهند:

تهران، میدان ونک، خیابان برزیل شرقی، پلاک ۴، سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، دبیرخانه جذب اعضای هیات‌علمی

داوطلبانی که نقص پرونده‌ آنها در سامانه نور رضوی، اطلاع‌رسانی شده است باید نسبت به رفع نقص خود در سامانه مذکور و بارگذاری مدارک مربوطه به‌صورت کامل، اقدام کنند.

 

جهت اطلاع از اعلام پر طرفدارترین رشته ها در جذب هیات علمی کلیک کنید

 

 

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x