کد خبر: 33254

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/06

اعلام ضرایب دروس امتحانی دکتری در سال 98

منابع آزمون دکتری

 

 

اعلام ضرایب دروس امتحانی دکتری در سال 98

سازمان سنجش جزییات ضرایب امتحانی دروس عمومی و تخصصی آزمون دکتری تخصصی سال 98 سراسری و آزاد را اعلام کرد.

بر اساس اعلام سازمان سنجش، بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی مواد آزمون متمرکز دکتری (Ph.D)  سال 1398 به شرح زیر خواهد بود:

3-1- آزمون زبان با ضریب (1)

3-2- آزمون استعداد تحصیلی با ضریب (1)

3-3- آزمون دروس تخصصی در سطح کارشناسی یا کارشناسی ارشد با ضریب (4)

سنجش و پذیرش برای تمام دوره‌ها شامل: روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پژوهش محور، پردیس‌های خودگردان، پیام نور، بورس اعزام به خارج، مؤسسات غیر انتفاعی، دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس قانون فوق صورت خواهد گرفت.

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه شیراز 1403

 

دریافت دفترچه جداول و رشته های آزمون دکتری 98

 

www.phdphd.org

 

 

 

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
7 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
asudeh
میهمان
asudeh
31 شهریور ، 1397

هدف از ساماندهی دوره های دانشگاههای سراسری سطح یک،مأموریت گرا کردن دانشگاهها و عدالت آموزش و پژوهش و همچنین کنترل ظرفیتها،برابرسازی دوره ها،یکپارچه سازی نظام سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاههاست،دانشگاههای سطح یک دولتی فقط مختارند وضعیت دوره ها را تغییر داده و یا دوره های بین المللی-شهریه پرداز-روزانه و ….. را تغییر ،افزایش،کاهش،ادغام،انحلال یا تجمیع نمایند.من قبلا عرض کردم دانشگاهها ساماندهی می شوند ولی دوستان ناراحت شدند.دانشگاه پیام نور،علمی وکاربردی وفنی و حرفه ای هم تجمیع خواهند شد .دانشگاه غیر انتفاعی و آزاد نیز تجمیع می شوند.

مدیریت دولتی گرایش نیروی انسانی
میهمان
مدیریت دولتی گرایش نیروی انسانی
31 شهریور ، 1397

سلام دوستان ،من فوق مدیریت دولتی گرایش نیروی انسانی دارم معدلم 19 و دو تا مقاله دارم و یک کنفرانس بین المللی ، در دانشگاه هم تدریس می کنم قصد دارم دکترا شرکت کنم نمی دونم از چه کتابهایی برای خوندن منابع استفاده کنم و روزی چند ساعت؟ ممنون میشم دوستانی که موفق شدن راهنمایی کنند

دکتری صنایع
میهمان
دکتری صنایع
31 شهریور ، 1397

سلام. باز همان مشکل سال های پیش صنایع تکرار شد. درس طراحی سیستم های صنعتی فقط مربوط به یکی از گرایش های صنایع است یعنی فقط دانشجویان گرایش صنایع-صنایع پاس می کنند و دانشجویان گرایش های سیستم های اقتصادی و اجتماعی و همچنین مدیریت سیستم و بهره وری پاس نمی کنند.

دکتری ازاد
میهمان
دکتری ازاد
31 شهریور ، 1397

دوستان گرامی نمیخوام شعار بدم ولی خیلی از قبول شده ها چند بار کنکور دادن و شاید تا اوج ناامیدی هم رفتن ولی کم نیاوردن و در نهایت از این مرحله گذشتن.
میدونم تبعیض و شرایط نابرابر و همه ی این حرفا هست ولی ناامیدی چیزی رو تغییر نمیده. نمیگم امید کاذب داشته باشید ولی منفعل و ناامید نباشید و به مبارزه ادامه بدید …

دکتری دانشگاه ازاد
میهمان
دکتری دانشگاه ازاد
31 شهریور ، 1397

سلام دانشجوی در حال تحصیل دکتری دانشگاه ازاد میتونه برای کنکور سراسری ۹۸ ثبت نام کنه و اگر تو ازمون قبول شد از ازاد انصراف بده؟ یا اینکه قبل ثبت نام کنکور باید اول انصراف داد؟؟

دکتری بیومکانیک
میهمان
دکتری بیومکانیک
31 شهریور ، 1397

من رتبه ۳ بیومکانیک شدم (رتبه نهایی). اما با وجود ۳ ظرفیت قبول نشدم.
معمولا کسانی که حب دنیا در دلشان است برای این بیشتر و بهتر زندگی کنند با دست درازی به بیت المال و یا خوردن حق دیگران می خواهند به کیفیت و کمیت زندگی خودشان بی افزایند در حالی که واقعا در اشتباه هستند

7
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x