کد خبر: 52961

تاریخ بروزرسانی : 1398/03/23

اعلام نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 98 ؛ هفته آینده

منابع آزمون دکتری

اعلام نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 98

اعلام نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 98 ؛ هفته آینده

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، زمان اعلام نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 98 توسط دکتر بهروز طهماسب کاظمی مسئول تمشیت امور مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

مسئول تمشیت امور مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به آغاز مصاحبه‌های آزمون دکتری از نیمه دوم تیرماه، اظهارداشت: مصاحبه به لحاظ مکانی به صورت متمرکز در تهران و با مشارکت اعضای هیأت علمی سراسر کشور برگزار می‌شود که جزئیات آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی افزود: رؤسای استان‌ها و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور برخی از اعضای هیأت علمی توانمند و علاقه‌مند را برای انجام مصاحبه دکتری دانشگاه معرفی کردند که از بین آنها تعدادی انتخاب شدند(شهرها و دانشگاه های پرمتقاضی آزمون دکتری دانشگاه ازاد اسلامی سال 1398).

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر کاظمی در پایان گفت: نتایج دعوت به مصاحبه متقاضیان دوره بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعدادهای درخشان اواسط هفته آینده اعلام می‌شود.

مطلب پیشنهادی :  اعلام تاریخ نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 1403

برای پذیرش بدون آزمون استعدادهای برتر و فارغ التحصیلان ممتاز برای ورود به دوره‌های تحصیلی بالاتر در دانشگاه آزاد تمامی حائزین شرایط باید دارای حداقل معدل ۱۷ برای رشته‌های دامپزشکی، ۱۸.۵ برای رشته‌های علوم انسانی و ۱۷.۵ برای سایر رشته‌ها باشند. همچنین رعایت سایر شرایط مندرج در شیوه نامه اجرایی بر اساس معدل و رتبه بندی و متناسب با ظرفیت برای هر یک از رشته / محل‌های انتخابی گزینش و برای مصاحبه علمی به گروه‌های تخصصی مربوط معرفی می‌شوند. امتیاز نهایی هر داوطلب بر اساس شاخص‌های پژوهشی –آموزشی و مصاحبه منطبق بر شیوه نامه اجرایی محاسبه و به عنوان شاخص برای گزینش نهایی داوطلبان ملاک عمل قرار می‌گیرد(شرایط ثبت نام در دوره دکتري بدون آزمون 98 دانشگاه آزاد).

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x