کد خبر: 10348

تاریخ بروزرسانی : 1401/09/17

افزایش قدرت خرید دانشجویان با رفاه کارت هوشمند دانشگاهی

منابع آزمون دکتری

به گزارش صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم : جهت افزایش قدرت خرید دانشجویان رفاه کارت هوشمند دانشگاهی در اختیار انها قرار میگیرد.

این رفاه کارت دانشگاهی بابت بالا بردن قدرت خرید دانشجویان سراسر کشور ارائه می شود. این طرح از بهمن سال قبل شروع شده و به منظور صدور، اجرای زیرساخت، ارتباطات و سایر اقدامات لازم در این راستا حدود 40 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

با این کارت 36 نوع خدمت مانند خدمات فرهنگی، ورزشی، شهری، خرید اعتباری و … به دانشجویان عرضه می‌شود. همین طور ارائه تخفیفات و امتیازات ویژه نیز از مزایای این کارت است.

یکی از مشکلات دانشجویان کمبود فضای خوابگاهی است  به همین منظور اعتباراتی در اختیار مقام عالی وزارت قرار گرفته است تا به دانشجویان مناطق کمتر توسعه یافته کمک شود و یکی از اقداماتی که در دانشگاه شهرکرد صورت خواهد گرفت ایجاد صندوق قرض‌الحسنه و خیریه خواهد بود.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد

در سال 93 اعتبارات عمومی صندوق رفاه دانشجویی 140 میلیارد تومان بوده اما امسال تنها فقط در مورد تسهیلات دانشجویان دکترا 140 میلیارد تومان تسهیلات اضافه شده است که به صورت قرض‌الحسنه خواهد بود و پس از فارغ‌التحصیلی بازپرداخت می‌شود.

اعتبارات صندوق رفاه در سال 93 برای کمک به دانشگاه و یارانه، 260 میلیارد تومان بوده که امسال به 670 میلیارد تومان رسیده است.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x