کد خبر: 11664

تاریخ بروزرسانی : 1401/09/17

افزایش وام زیارت عتبات دانشجویی صندوق رفاه

منابع آزمون دکتری

به گفته رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم وام زیارت عتبات دانشجویی500 درصد افزایش یافته است. طبق اعلام روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با تاکید مقام عالی وزارت، صندوق خیریه قرض الحسنه در دانشگاهها و مناطق کمتر توسعه یافته برای کمک به دانشجویان کم بضاعت تاسیس شده است.

هدف صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزایش سطح کمی و کیفی تسهیلات و خدمات رفاهی دانشجویان و اقدام به ارائه تسهیلات هدفمند می باشد که در همین زمینه تعدادی از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان تا ۵۰۰ درصد افزایش یافته است.

در سال قبل ۱۱۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به دانشگاهها برای افزایش سطح کمی و کیفی فضای خوابگاهی و سرویس ها ارائه کردیم. یکی از نگرانی های وزارت علوم ترک تحصیل دانشجویان به دلیل فقر مالی است یکی از راهکارها در این زمینه ایجاد صندوق های خیریه و قرض الحسنه در دانشگاههای مناطق کمتر توسعه یافته است که به انها وام شرافتی تعلق می گیرد.

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه شیراز 1403

وام عتبات دانشجویی در سال ۹۳، ۳۰۰ هزار تومان توسط صندوق رفاه ارائه می‌شد اما در سال ۹۴ این وام به ۷۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد. اکنون با رشد 500 درصدی روبرو هستیم و دانشجویان متاهل وزارت علوم ۱.۵ میلیون تومان و به دانشجویان مجرد یک میلیون تومان وام عتبات پرداخت میشود. دانشجویان با مراجعه به  سامانه عتبات و ثبت نام و تایید معاونت دانشگاه، مبلغ وام به حساب آنها وایز می گردد.

این وام قرض الحسنه و بدون کارمزد است و برای دانشجویان مشمول 2 سال و 9 ماه پس از تحصیل و برای سایر دانشجویان 9 ماه پس از تحصیل در اقساط 60 ماهه بازپرداخت می گردد.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x