کد خبر: 55338

تاریخ بروزرسانی : 1398/12/14

امتیازهای ویژه برای استعدادهای درخشان دانشگاه بیرجند

منابع آزمون دکتری

امتیازهای ویژه برای استعدادهای درخشان دانشگاه بیرجند

امتیازهای ویژه برای استعدادهای درخشان دانشگاه بیرجند

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، امتیازهای ویژه برای استعدادهای درخشان دانشگاه بیرجند لحاظ می شود.

رئیس گروه امور هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه بیرجند به پرداخت مشوق‌هایی در سطح دانشجویان، گروه‌های آموزشی و اساتید راهنما برای تشویق بیشتر دانشجویان برای شرکت در المپیادهای علمی و دانشجویی اشاره کرد و گفت: به دانشجویان برتری که با سهمیه استعدادهای درخشان در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد پذیرفته شده‌اند تا پایان سال جاری هدایایی داده خواهد شد.

سیده عاطفه حسینی، تصویب و اجرای شیوه‌نامه آماده‌سازی دانشجویان المپیادی با همکاری اساتید راهنمای استعدادهای درخشان را از اقدامات صورت گرفته در سال جاری دانست(پذیرش دکتری بین‌المللی در دانشگاه بیرجند).

 به نقل از روابط عمومی دانشگاه بیرجند، وی اظهار کرد: آئین‌نامه شناسایی فعالیت‌های ممتازی دانشجویان نیز مصوب شده است.

وی افزود: تمامی فعالیت‌های شاخص پژوهشی، آموزشی و فرهنگی دانشجویان در این آئین‌نامه دیده شده و مشوق‌های مالی و غیرمالی مناسبی برای این دانشجویان در نظر گرفته شده است که به‌زودی در سامانه استعداد درخشان برای دانشجویان قابل استفاده است.

مطلب پیشنهادی :  اطلاعیه و آیین نامه پذیرش دکتری بدون آزمون به شیوه استاد محور دانشگاه امیرکبیر ۱۴۰۳

رئیس گروه امور هدایت استعداد درخشان به تصویب و اجرای آئین‌نامه مسابقات دانشجویی و دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: این آئین نامه در هر دو سطح مسابقاتی جهت شناسایی استعدادهای برتر طراحی و اجرا خواهد شد.

حسینی، تشویق دانشجویانی که بالاترین معدل را در بین هم رشته‌ای و هم ورودی‌های خود کسب کرده‌اند را از اقدامات این گروه دانست و یادآور شد: 120 دانشجوی کارشناسی، 77 دانشجوی کارشناسی ارشد و 24 دانشجویی دکتری که حائز این شرایط بودند از گروه هدایت استعداد درخشان کارت هدیه خود را دریافت کرده‌اند.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x