کد خبر: 26383

تاریخ بروزرسانی : 1402/05/24

امتیاز تالیف کتاب در مصاحبه دکتری

منابع آزمون دکتری

امتیاز تالیف کتاب در مصاحبه دکتری

امتیاز تالیف کتاب در مصاحبه دکتری

تالیف کتاب دارای 4 نمره در مصاحبه آزمون دکتری در هر رشته ای است. این در حالیست که ارزش هر مقاله حداکثر دارای ۷ امتیاز می باشد. کتاب علمی که برگرفته از پایان نامه باشد، در مصاحبه دکتری امتیاز مثبت دارد.

لذا به داوطلبان توصیه می شود پایان نامه خود را به کتاب تبدیل کنند(تبدیل پایان نامه به کتاب). برای مصاحبه دکتری لازم نیست که کتاب خود را در تیراژ بالا مثلاًً ۱۰۰۰ جلد چاپ کنند. می توانند کتاب خود را در تیراژهای کم 10 یا 20 جلد چاپ کنند و البته در کتاب آنها تیراژ کتاب ۱۰۰۰ جلد نوشته می شود. سپس کتاب با اخذ مجوز چاپ از وزارت ارشاد و اخذ شابک ISBN از اداره شابک و نیز اخذ فیپا از کتابخانه ملی، در وزارت ارشاد وکتابخانه ملی ثبت و اعلام وصول می شود. و دارای همه ی امتیازات لازم جهت ارائه در مصاحبه دکتری خواهد بود.

 

(برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های دریافت مجوز چاپ کتاب کلیک کنید)

 

(جهت دریافت اطلاعات تکمیلی برای دریافت مجوز چاپ کتاب چه مدارکی مورد نیاز است کلیک کنید)

جدول نحوه محاسبات امتیازات پژوهشی(حداکثر40 امتیاز) مصاحبه دکتری

در طی سالیان گذشته آزمون دکتری و مصاحبه دکتری دچار فراز و نشیب های زیادی شده است . برای موفقیت در آزمون دکتری و مصاحبه دکتری رزومه قوی یکی از مهم ترین ارکان موفقیت در آزمون دکتری است. در مصاحبه دکتری از مجموع 40 امتیاز پژوهشی 4 امتیاز متعلق به تالیف یا ترجمه کتاب می باشد . با توجه به امتیاز پایین این بخش نسبت به مقالات باید به این نکته توجه کرد که اساتید نگارش و چاپ کتاب را یک ویژگی مثبت در فرد مصاحبه کننده می دانند. 

 

برای دریافت جدول امتیازات اموزشی و پژوهشی در مصاحبه دکتری کلیک کنید.

 

 

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کیارش
میهمان
کیارش
1 شهریور ، 1398

سلام.وقت به خیر.
اگر چند نویسنده برای یک کتاب وجود داشته باشد و بدون هیچ اولویتی نسبت به هم باشند،آیا امتیازی کمتر از 4 در مصاحبه دکتری به یکی از نویسنده ها تعلق می گیرد؟

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x