کد خبر: 35475

تاریخ بروزرسانی : 1397/11/10

امروز زمان برگزاری آزمون بین المللی زبان آلمانی «تلک»

منابع آزمون دکتری

امروز زمان برگزاری آزمون بین المللی زبان آلمانی «تلک»

سومین دوره آزمون بین المللی زبان آلمانی تلک (telc) در سال ۹۷ در دو بخش آزمون های کتبی و گفتاری در روزهای ۱۰ و ۱۱ بهمن ماه برگزار می شود.

سومین دوره آزمون بین المللی زبان آلمانی «تلک» توسط یک مؤسسه فرهنگی بخش خصوصی به عنوان مجری در سطوح B۱ و B۲ برگزار می شود.

آزمون‌ بخش اول شامل آزمون کتبی بخش های Listening، Reading و Writing روز چهارشنبه ۱۰ بهمن ۹۷ برابر با ۳۰ ژانویه ۲۰۱۹ میلادی و آزمون بخش دوم شامل آزمون گفتاری Speaking روز پنجشنبه ۱۱ بهمن ۹۷ برابر با ۳۱  ژانویه ۲۰۱۹ میلادی برگزار خواهد شد.

آزمون در تهران و در نشانی موسسه مذکور برگزار می شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش از نشانی و شماره تماس محل برگزاری آزمون مطلع شوند.

سازمان سنجش آموزش کشور تنها مرجع صادر کننده مجوز فعالیت برگزاری آزمون های بین المللی در ایران است و فعالیت مراکزی که از این سازمان مجوز اخذ نکرده اند، غیر قانونی و فاقد اعتبار است.

آزمون بین المللی telc چیست ؟

آزمون تلک (TELC) که یک آزمون تعیین سطح به زبان آلمانی بوده و در کشور آلمان، سراسر اروپا و جهان نیز برگزار می شود.

مدراک و گواهی های حاوی نتیجه آزمون، توسط موسسه تلک و دانشگاه  FHM در آلمان صادر خواهد شد که این گواهی به عنوان دانش پایه برای اخذ پذیرش و ادامه تحصیل و کار در دانشگاه های آلمانی زبان اروپا به خصوص برای دوره های پیش آمادگی PSP برای پنج گروه کاربرد دارد.

مدرک آزمون تلک (TELC) معادل مدرک آزمون گوته و مورد تایید سفارت آلمان در تهران (برای دریافت ویزا) و برای پذیرش و ادامه تحصیل در دانشگاه های آلمانی زبان در سراسر اروپا کاربرد دارد، همچنین مورد تایید همه شرکت ها و مراکز دولتی جهت پذیرش کار و مهاجرت نیز می باشد.

 

جهت اطلاع از اخبار آزمون دکتری کلیک کنید

 

www.phdphd.org

 

 

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x