کد خبر: 54732

تاریخ بروزرسانی : 1402/05/26

امنیت شغلی خود را بالا ببرید

منابع آزمون دکتری

درآمد عالی؛ چیزی است بی شک که همه ما به دنبالش هستیم. داشتن یک زندگی ایده آل بدون دردست داشتن پول کافی در دنیای امروز امکان پذیر نیست. ممکن است شما هم جزو آن دسته از افراد باشید که به دلیل پایین بودن حقوق دریافتی خود مجبور به ترک شغل و یا تغییر آن شده اید. حتی با نگاهی گذرا به اطراف تان نیز احتمالا با افرادی مواجه می شوید که پس از گذشت زمانی از راه اندازی یک کسب و کار به دلیل کم بودن درآمد حاصل از آن و مشکلات مالی چاره ای جز تعطیلی کسب و کار خود را نداشتند.

امنیت شغلی خود را بالا ببرید

اگر می خواهید در کار خود با این گونه مشکلات و چالش ها برخورد نکنید؛ بهتر است با استراتژی و برنامه ریزی صحیح پیش بروید و از دانش روز مدیریت آگاه باشید. اما چگونه؟ چگونه می توان در میدان رقابت یک یا چند قدم از رقبای خود جلوتر باشید؟ چگونه می توان به عنوان رهبری موفق در میان کارمندان و زیردستان خود، شناخته شوید؟ ما اینجاییم تا به تمام این سوالات و امثال آن ها پاسخ بدهیم و کلید موفقیت در کسب و کار را در اختیارتان قرار دهیم. پس خواندن این مطلب را از دست ندهید.

داشتن امنیت شغلی و درآمدی بالا با دوره MBA

متاسفانه این روزها در کشورمان با جوانان بسیاری برخورد می کنیم که پس از فارغ التحصیلی به سختی وارد بازار کار می شوند و حتی پس از ورود به آن، زمانی نمی گذرد که از آن حرفه خارج و به سراغ کاری دیگر می روند. کارفرمایان نیز به دنبال افرادی هستند که علاوه بر مهارت و تجربه از دانش روز و کافی بهره مند باشند. تجربه تنها راه موفقیت و داشتن امنیت شغلی و درآمد فوق العاده نیست. بلکه در کنار آن باید از تکنیک ها فوت و فن ها مدیریت نیز آگاه بود.
ارتقاء استانداردهای سطح زندگی امروزی و توسعه ی کشورها و پیشرفت های تکنولوژی، مستلزم ارتقا و بهبود کیفیت مدیریت در سازمان های و شرکت هاست. به همین علت بدون در دست داشتن اطلاعات و مهارت کافی نمی توانید پله های پیشرفت را طی کرد و توقع داشته باشید که کارفرمایان نیز از شما و دانش قدیمی تان راضی باشند. موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان یکی از موسسات معتبر در زمینه برگزاری دوره های آموزش MBA است که با همکاری اساتید بین المللی اقدام به ارائه آموزش های به روز مدیریت کسب و کار نموده است.
درصورتی که قصد ورود به بازار تجارت را دارید و یا برای حفظ صندلی خود در شرکتی که در آن مشغول به کار هستید، احسساس خطر می کنید؛ بدون معطلی در دوره MBA ثبت نام کرده و در کنار تجربه های خود به کسب مهارت های جدید و دانش کاربردی مدیریت به منظور حل مسائل و پشت سر گذاشتن چالش های برسر راه تان بپردازید.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد

چرا گذراندن دوره MBA لازم و ضروری است؟

چرا گذراندن دوره MBA لازم و ضروری است؟

ممکن است بارها با این سوال مواجه شوید که آیا شغلی که در حال حاضر مشغول به آن هستید، بهترین گزینه برای شماست؟ آیا می توانید ارتقا شغلی بگیرید؟ آیا اخذ مدرکی خاص می تواند به پیشرفت شغلی شما کمک کند؟ و به جهت یافتن شغل بهتر و ارتقا جایگاه فعلی شغلی هر فرد کسب چه مهارت هایی می تواند کمک کننده باشد؟
یکی از راه حل های خاص به منظور کسب پیشرفت های شغلی، بدست آوردن مهارت های مدیریتی کسب و کار در گرایشات مختلف و همچنین اتخاذ تصمیم های استراتژیک مدیریتی می باشد که این مهم حاصل نمی شود مگر با شرکت در دوره های MBA.اگر می خواهید جایگاه شغلی خود را ارتقا بخشید و یا در زمینه های خاص مدیریتی مشغول به کار شوید، زمان آن فرارسیده است که مهارت های مدیریتی MBA را فرا گرفته و در دوره های مدیریت کسب و کار شرکت کنید.

اگر احساس می کنید که در جایگاه شغلی فعلی خود هیچ پیشرفت و ارتقایی نداشته اید، اگر هر روز به طور مداوم، کارهای تکراری می کنید و هیچ پویایی خاصی در زمینه ی کاری خود ندارید و تصور می کنید که امکان پیشرفت شغلی شما وجود ندارد، اگر فکر می کنید کسب و کاری که راه انداخته اید مانند قبل سودآور نیست، همین حالا در دوره MBA همان مدیریت حرفه ای کسب و کار شرکت کنید و گواهینامه آن را دریافت کنید.
بخاطر داشته باشید، گواهینامه ای که در پایان این دوره توسط موسسه عالی آزاد فن پردازان دریافت می کنید، مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده و موجب می شود که یک سروگردن از رقبای خود بالاتر باشید. اعتبار و ارزشی که گواهینامه MBA به شما و کسب و کارتان می بخشد، موجب می شود که شما بیش از گذشته در کسب و کار و شغل تان بدرخشید.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x