کد خبر: 55772

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/06

امکان ویرایش اطلاعات آزمون دکتری 99

منابع آزمون دکتری

امکان ویرایش اطلاعات آزمون دکتری 99

امکان ویرایش اطلاعات آزمون دکتری 99

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، رئیس سازمان سنجش آموزش‌کشور از امکان ویرایش اطلاعات آزمون دکتری 99 و آزمون ارشد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، ابراهیم خدایی در این خصوص اظهار کرد: یک سری از داوطلبان ممکن است بخواهند حوزه امتحانی خود را به لحاظ رفت و آمدها تغییر دهند و هفته اول اردیبهشت ماه اطلاعیه‌‌ای صادر خواهد شد تاکسانی که می‌‌خواهند ویرایش اطلاعات داشته باشند بتوانند آن را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: طبیعتاً تسهیلاتی نیز برای ثبت‌نام هم در آنجا دیده می‌‌شود.

پیشتر ، تسهیلات ویژه برای ثبت‌نام مجدد دکتری 99 از سوی سازمان سنجش اعلام شد.

ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در این باره گفت: اطلاعیه‌ای برای تسهیلات بیشتر در رابطه با بحث آزمون ارشد و دکتری از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور بزودی منتشر می‌شود.

وی گفت: یکسری از داوطلبان ممکن است بخواهند حوزه امتحانی خود را به لحاظ رفت و آمدها تغییر دهند و هفته اول اردیبهشت‌ ماه اطلاعیه‌‌ای خواهیم داد تا کسانی که می‌خواهند ویرایش اطلاعات داشته باشند بتوانند این تغییر را انجام دهند؛ طبیعتاً تسهیلاتی برای ثبت‌نام هم در آنجا دیده می‌‌شود.

مطلب پیشنهادی :  اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره 2) آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال 1403

با توجه به شیوع بیماری کرونا و با آرزوی بهبودی هر چه زودتر تمام بیماران و از بین رفتن سریع این ویروس منحوس و نامبارک از کشور عزیزمان ایران، شرایطی ایجاد شده است که افراد برای حفظ سلامتی خود و دیگر اعضای جامعه باید بیشترین زمان ممکن را در خانه حضور داشته باشند و مطالعه بهترین ابزار جهت گذراندن وقت در منزل و رهایی از تمام دغدغه‌ها و استرس‌های ناشی از این ویروس منحوس کرونا می‌باشد و چه بهتر که این مطالعه هدفمند شود و برای افراد علاقه‌مند به ادامه تحصیل، شرکت در کنکور ارشد و یا دکتری می‌تواند یکی از این اهداف باشد(زمان برگزاری آزمون دکتری 99).

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پریا
میهمان
پریا
8 اردیبهشت ، 1399

سلام، امروز هشتم اردیبهشت ماه است و هیچ خبری از اطلاعیه ای که می توان حوزه ی کنکور دکتری را تغییر داد نیست،. چرا؟ پس چرا عملی نشد،؟

مرتضی
میهمان
مرتضی
22 فروردین ، 1399

امکان ویرایش مجدد آزمون دکتری خیلی طرح خوبی است و خواهشمندیم اجرا گردد

محمد
میهمان
محمد
20 فروردین ، 1399

https://www.farsnews.ir/my/c/19977

عدم موافقت با ثبت نام مجدد داوطلبین کنکور دکتری و ارشد

لطفا عزیزانی که مخالف هستند از فارس نیوز حمایت کنند

3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x