کد خبر: 74680

تاریخ بروزرسانی : 1402/12/06

انتشار کلید اولیه آزمون دکتری 1402 وزارت بهداشت

منابع آزمون دکتری

انتشار کلید اولیه آزمون دکتری 1402 وزارت بهداشت

انتشار کلید اولیه آزمون دکتری 1402 وزارت بهداشت

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، کلید اولیه آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد. کلید اولیه آزمون دکتری 1402 وزارت بهداشت از لینک زیر قایل مشاهده است :

دریافت دفترچه سوالات آزمون دکتری سال 1403

لینک مشاهده کلید اولیه سوالات

زمان برگزاری این آزمون در سال جاری نسبت به ادوار گذشته تغییر کرده و این آزمون که همواره در تیر ماه برگزار می‌شد، برای نخستین بار در نیمه دوم سال برگزار شد. آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ روز پنج‌شنبه ۴ آبان ماه برگزار شد.

کلید سوالات کنکور دکتری 1402 ( دفترچه شماره 1) +(دفترچه+کلید) وزارت علوم

فرصت ثبت‌نام در آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ از دوشنبه ۹ مرداد ماه آغاز شد و در ۱۵ مرداد به پایان رسید. پس از پایان فرصت ثبت‌نام، نام‌نویسی در این آزمون دو بار تمدید شد.
نتایج اولیه آزمون در نیمه اول آذر ماه سال جاری اعلام می‌شود. پس از اعلام نتایج اولیه، فرایند مصاحبه آغاز می‌شود تا پذیرفته‌شدگان نهایی مشخص شوند. نتایج نهایی آزمون نهایی این آزمون را در هفته آخر دی ماه اعلام می شود.

اجرای مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری داروسازی سال ۱۴۰۲

شهریه های صد میلیونی داروسازی و دندانپزشکی پردیس علوم پزشکی تهران

مطلب پیشنهادی :  جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد

رییس مرکز سنجش پزشکی درباره جزئیات برگزاری آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ توضیح داد: ۱۱ هزار و ۹۴۴ نفر متقاضی شرکت در این دوره ثبت نام کردند. داوطلبان در ۷۱ رشته تخصصی به رقابت پرداختند و ۳۱ حوزه امتحانی میزبان برگزاری آزمون بود.

پکیج های آمادگی آزمون زبان موجود شده است که نیازی به تهیه پکیج های جداگانه نخواهید داشت ، مباحث بصورت فیلم آموزشی و نکته محور بوده که توسط مدرس تا یکسال پشتیبانی مستقیم خواهید داشت + سوالات جدیدترین آزمون ها با شما تمرین می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر پیام دهید 09306406058
پکیج MSRT / پکیج EPT / پکیج Tolimo / پکیج UTEPT / …

جدول زمان‌بندی فرایندهای آزمون دکتری منتشر شد

سرفصلهای آزمون دکتری

سرفصل های آزمون دکتری گروه علوم انسانی

سرفصلهای آزمون دکتری مجموعه فنی و مهندسی

سرفصلهای آزمون دکتری علوم پایه

سرفصلهای آزمون دکتری کشاورزی و منابع طبیعی

سرفصلهای آزمون دکتری زبان

سرفصلهای آزمون دکتری هنر

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
4 3 رای ها
امتیاز بدهید
guest
5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ستار
میهمان
ستار
10 آبان ، 1402

برخی سوالات نامفهوم بود بخدا
کاش پاسخ تشریحی بذارن که سال بعد بشه قبول شدحداقل

هانیه
میهمان
هانیه
9 آبان ، 1402

من میخوام برا دکتری برنامه ریزی درسی آماده بشم .
ممنون میشم اگه منابع جامع و اصلی این رشته رو میدونید با منم در میون بزارید . و این که منو راهنمایی کنید که چه کارایی رو انجام بدم تا درصد قبولیم بیشتر بشه

انجمن دانشجویی نورالزهرا
میهمان
انجمن دانشجویی نورالزهرا
8 آبان ، 1402

همچنین به مسئولان محترم سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور اعلام می‌داریم در حال بررسی کلید سوالات با متن منابع هستیم و غلط بودن کلید در برخی تست‌ها محرز شده است. طبیعتا ممکن است این فرایند زمان‌بر باشد اما نتایج آن را به زودی اعلام خواهیم کرد و انتظار رسیدگی جدی داریم.

انجمن دانشجویی نورالزهرا
میهمان
انجمن دانشجویی نورالزهرا
8 آبان ، 1402

با مشاهده درصدهای خلاف انتظار و با بررسی دفترچه سوالات و تطبیق پاسخنامه تعدادی از داوطلبان با کلید سوالات، به طور مستند و با آدرس پاسخ صحیح در منابع آزمون، مشخص شد که کلید پاسخِ برخی تست‌ها غلط است.
ما اذعان می‌کنیم که روند آزمون دکتری وزارت بهداشت دارای مشکلات بسیاری است و نیاز به بازنگری جدی دارد، چراکه نتایج آن می‌تواند سرنوشت داوطلبان و حتی گاه سرنوشت کشور را دگرگون کند. خواسته ویژه ما شفاف‌سازی در نمره‌دهی مصاحبه‌ها است. همچنین حق مسلم خود می‌دانیم که مصاحبه رقبای خود را مشاهده کرده و از جزئیات نمره این مصاحبه‌ها و مستندات آن مطلع شویم.

5
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x