کد خبر: 57567

تاریخ بروزرسانی : 1400/02/25

برگزاری آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور

منابع آزمون دکتری

 

برگزاری آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور

برگزاری آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، برگزاری آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور در این نوشته بررسی میشود. سی و پنجمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نور روز چهارشنبه ۵ خردادماه ۱۴۰۰ به صورت الکترونیکی در مراکز استان‌های همدان، یزد، کرمان، آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، مازندران، خوزستان، تهران، سیستان و بلوچستان، ایلام، کرمانشاه و بوشهر برگزار می‌شود.

متقاضیان جامانده برای شرکت در سی و پنجمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور می‌توانند روز ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری به صورت الکترونیکی و از طریق پرتال دانشگاه پیام نور – مرکز سنجش و آزمون جهت ثبت نام اقدام کنند.

مدرک ETPNU به عنوان یک مدرک ملی, در کلیه دانشگاه های کشور دارای اعتبار است; اما با توجه به این که مرکز آزمون دانشگاه پیام نور، متولی برگزاری آزمون ETPNU می باشد، ترجیح داوطلبان کنکور دکتری دانشگاه پیام نور، شرکت در آزمون ETPNU است. در صورتی که داوطلب تصمیم قاطع برای ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور را دارد، بهتر است در آزمون ETPNU شرکت کند. چرا که آزمون ETPNU بدون آزمون شنیداری برگزار می گردد و علاوه بر آن، نمره قابل قبول ETPNU ، ۵۰ می باشد. این مدرک از زمان صدور، در داخل کشور به مدت ۲ سال اعتبار دارد و در خارج از کشور فاقد اعتبار است. این آزمون معمولا در ۶ استان آذربایجان شرقی، اصفهان، تهران، خراسان رضوی، فارس و کرمانشاه برگزار می گردد.

مطلب پیشنهادی :  جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد

آزمون ETPNU از سه بخش اصلی تشکیل شده است که عبارتند از:
الف- واژگان
ب- گرامر
ج- درک مطلب

نحوه ثبت نام آزمون زبان دانشگاه پیام نور

 مراجعه به سایت ثبت نام آزمون ETPNUبه نشانی azmoon.pnu.ac.ir/portal/home

 انتخاب لینک ثبت نام آزمون زبان دکتری دانشگاه پیام نور

 کلیک بر روی گزینه ” ثبت نام آزمون “

 انتخاب گزینه ” خرید شماره پرونده ” و وارد کردن شماره ملی ، ایمیل و شماره تلفن همراه

 پرداخت هزینه آزمون و دریافت شماره پرونده

 بازگشت به صفحه قبل ، انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات ” و وارد کردن اطلاعات خواسته شده

همچنین کارت آزمون نیز ۲۸ اردیبهشت ماه سال جاری توزیع می‌شود. تاریخ اعلام شده ثبت نام جدید، صرفاً برای متقاضیان جدید بوده و داوطلبان آزمون لغو شده در تاریخ ۲۲ فروردین نیاز به ثبت نام مجدد ندارند.هزینه ثبت نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت نام و از طریق سایت پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می‌توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x