کد خبر: 33580

تاریخ بروزرسانی : 1397/07/14

بهترین اساتید تدریس خصوصی با مدرک ارشد و دکتری در ایران مدرس

منابع آزمون دکتری

در سایت ایران مدرس IranModares کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی و بهترین اساتید فعال در زمینه تدریس خصوصی با مدرک ارشد و دکتری و با سابقه کاری بالا را می توانید مشاهده نمائید. ایران مدرس بزرگترین و معتبرترین سایت ایران در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل است.

بهترین اساتید تدریس خصوصی با مدرک ارشد و دکتری در ایران مدرس

در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس تدریس خصوصی با سابقه کاری بالا و اکثرا با مدرک ارشد و دکتری ثبت نام نموده اند و در زمینه یادگیری دروس مختلف از ابتدایی تا مقطع دکتری می توانند به شما کمک نمایند. اگر از نتایجی که در دوره تحصیل گرفته اید راضی نیستید …. اگر می خواهید این ترم در امتحانات موفق تر عمل کنید و نتایج بهتری بگیرید …. اگر قصد دارید در کنکور شرکت نمائید و نتیجه خوبی بگیرید و رتبه و تراز مورد نظر خودتان را بدست آورید …. چنانچه قصد دارید زبان انگلیسی خودتان را تقویت کنید و یا کامپیوتر و هر نرم افزاری را در زمان کم و با بیشترین بازدهی آموزش ببینید و … در هر صورت، استفاده از کلاس های تدریس خصوصی و هماهنگ کردن با یکی از معلمان و اساتید خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس می تواند راه حل خوبی برای شما باشد. برای اینکه بتوانید برای درس و یا رشته مورد نظر خودتان از سایت ایران مدرس یک معلم خوب و با تجربه را با قیمت مناسب انتخاب نمائید به صورت زیر عمل کنید:
1- بر روی لینک زیر کلیک کنید تا به سایت تدریس خصوصی ایران مدرس که در آن لیست کامل مدرسین و اساتید تدریس خصوصی ارائه شده است هدایت شوید.

https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php

2- در بالای صفحه بخش تدریس خصوصی ایران مدرس که با کلیک بر روی لینک بالا وارد آن شده اید بخشی برای جستجو در نظر گرفته شده است (مانند آنچه در شکل زیر نشان داده شده است). در بخش مذکور اسم درس مورد نظر خودتان را وارد نمائید و بر روی کلید “بگرد” کلیک کنید تا لیست مدرسین آن درس به شما نشان داده شود. به عنوان مثال، اگر می خواهید لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی ریاضی دهم را مشاهده کنید در بخش جستجو عبارت ریاضی دهم را وارد نموده و بر روی کلیک “بگرد” کلیک کنید.

بهترین اساتید تدریس خصوصی با مدرک ارشد و دکتری در ایران مدرس

3- بعد از مشاهده لیست مدرسین بر روی آگهی استاد یا اساتید مورد نظر خودتان کلیک کنید و رزومه و سوابق تدریس آنها را به صورت کامل مطالعه نمائید. در نهایت معلم خصوصی مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و با ایشان برای هماهنگی کلاس ها تماس بگیرید.

 

نحوه انتخاب معلم خصوصی مناسب و خوب

برای اینکه کلاس های تدریس خصوصی بازدهی خوبی برای شما داشته باشد در مرحله اول باید سعی کنید کلاس را با یک استاد خوب داشته باشید. اساتیدی که مدرک ارشد یا دکتری دارند، سابقه کاری بالایی دارند، مدرس رسمی و یا مدرس دانشگاه هستند، نظرات شاگردهای قبلی آنها نشان می دهد که خوب درس می دهند، خودشان از دانشگاههای خوبی فارغ التحصیل شده اند و رزومه قوی ای دارند، در کنکور یا المپیاد موفق بوده اند و در دوران تحصیل خودشان معدل بالایی داشته اند و … می توانند گزینه های خوبی باشند. البته مواردی که گفته شده را به عنوان راهنمایی کلی در نظر بگیرید و پارامترهای دیگری هم ممکن است دارای اهمیت باشد. در سایت ایران مدرس رزومه اساتید توسط خودشان ثبت شده است و اساتیدی که رزومه کاملتری ارائه کرده اند را می توانید انتخاب نمائید. نکته دیگر اینکه، در ایران مدرس بعضی از اساتید، آگهی تدریس خصوصی خودشان را به صورت ویژه و یا نقره ای ثبت کرده اند و پس زمینه تبلیغ آنها به رنگ نقره ای و یا طلایی است. این اساتید به صورت جدی تری کار تدریس خصوصی را دنبال می کنند و توصیه می شود کلاس های تدریس خصوصی را با آنها هماهنگ کنید. راهنمایی های ارائه شده برای انتخاب معلم خصوصی خوب، می تواند مفید باشد ولی به هر حال در نهایت لیست مدرسین و سوابق کاری و رزومه تمامی اساتید را خودتان می توانید مشاهده کنید و بهترین استادی که می تواند به شما در بهتر نتیجه گرفتن در امتحان و کنکور کمک کند را انتخاب نمائید. بسیاری از اساتید در صورت عدم رضایت شما جلسه اول را به صورت رایگان درس می دهند (اساتیدی که به این شکل کار می کنند در متن تبلیغ خودشان این مطلب را ذکر نموده اند). بنابراین اگر از نحوه تدریس هر کدام از اساتید راضی نباشید می توانید با یک معلم و استاد دیگر کلاس ها را هماهنگ نمائید. مطالعه مقالات زیر هم در این زمینه می تواند مفید باشد:
انتخاب مستقیم معلم خصوصی از سامانه و مرجع تدریس خصوصی ایران
نحوه انتخاب معلم خصوصی و استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت مناسب

مطلب پیشنهادی :  تمدید مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال 1403

 

کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی

 

استفاده بهینه از کلاس های تدریس خصوصی
برای اینکه کلاس های تدریس خصوصی بازدهی خوبی برای شما داشته باشد بهتر است این کلاس ها در طول ترم برگزار شود تا زمان کافی برای حل تمرین و مسئله و مرور درس داشته باشید. به هر میزان کلاس های خصوصی را بیشتر جدی بگیرید و خودتان هم همزمان با برگزاری کلاس ها درس بخوانید نتیجه بهتری خواهید گرفت. به منظور مطالعه بیشتر در رابطه با استفاده بهینه و پربازده از کلاس های تدریس خصوصی مطالعه مقاله زیر می تواند بسیار مفید باشد.

راهکارهای عالی برای گرفتن بیشترین بازدهی از کلاس های تدریس خصوصی

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x