کد خبر: 52987

تاریخ بروزرسانی : 1402/07/03

بورس تحصیلی مقطع دکتری پردیس کیش دانشگاه شریف 98

منابع آزمون دکتری

 

بورس تحصیلی مقطع دکتری پردیس کیش دانشگاه شریف 98

بورس تحصیلی مقطع دکتری پردیس کیش دانشگاه شریف

به منظور ارتقای کیفی دوره های آموزشی و پژوهشی پردیس و زمینه های تشویق دانشجویان ممتاز دانشگاه ها جهت ادامه تحصیل در پردیس، براساس مصوبات هیات امنای پردیس مقرر گردید ؛ گردید که از طریق اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان مستعد، بورس تحصیلی برای سال تحصیلی 99-98 دردوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری اعطا شود(اطلاعیه پردیس خودگردان دانشگاه شریف (مصاحبه دکتری)).

به سه نفر از پذیرفته شدگان مقطع دکتری آزمون تحصیلات تکمیلی  که موفق به کسب رتبه های اول تا سوم در مقطع کارشناسی ارشد خود از دانشگاه های دولتی سطح 1 و 2 باشند بورس تحصیلی (معاف از پرداخت شهریه تحصیلی) مصوب هیات امنای دانشگاه صنعتی شریف به تشخیص شورای پذیرش پردیس تعلق می گیرد.

برای پذیرفته شدگان مقطع دکتری از طریق آزمون تحصیلات تکمیلی که در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خود از پردیس کیش دانشگاه صنعتی شریف فارغ التحصیل شده باشند ، 20% تخفیف در شهریه متغیر مصوب هیات امنای دانشگاه صنعتی شریف در نظر گرفته خواهد شد.

بورس تحصیلی خارج از کشور : پرداخت مقرری تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان و اعطای کمک هزینه خرید بلیط هواپیما

شرایط اعطای بورس تحصیلی مقطع دکتری پردیس کیش دانشگاه شریف

اعطای بورس کامل تحصیلی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به متقاضیان بورسیه پس از بررسی و تائید در شورای آموزش و پذیرش پردیس صورت می گیرد. شرائط اعطای بورس کامل تحصیلی به شرح زیر می باشد:

1.مدت اعطای بورس تحصیلی برای مقطع کارشناسی هشت نیمسال تحصیلی، مقطع کارشناسی ارشد چهار نیمسال تحصیلی، و مقطع دکتری هشت نیمسال تحصیلی است.

2.اعطای بورس تحصیلی در هر نیمسال بر اساس عملکرد دانشجو در پردیس و تائید معاونت آموزشی و پژوهشی پردیس صورت می گیرد. دانشجوی بورسیه مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در تمام دوران تحصیل موظف به کسب حداقل معدل 17 در هر نیمسال تحصیلی می باشد. بعلاوه، دانشجوی بورسیه مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری موظف به کسب عملکرد مطلوب از استاد راهنما در انجام پروژه تحقیقاتی جهت تمدید بورس تحصیلی در هر نیمسال تحصیلی است.

مطلب پیشنهادی :  آمار داوطلبان انتخاب رشته کننده 67 هزار نفر

3.دانشجوی بورسیه مجاز به اخذ مرخصی تحصیلی در نیمسال اول تحصیلی نمی باشد.

4.در صورتیکه دانشجو در یک نیمسال، مرخصی تحصیلی (حذف نیمسال) با احتساب در سنوات اخذ نماید، بورسیه تحصیلی در آن نیمسال به دانشجو تعلق نمی گیرد.

5.دانشجوی بورسیه در تمام دوران تحصیل استفاده از بورس تحصیلی موظف به انجام کارهای علمی و تحقیقاتی به صورت حضوری و تمام وقت در پردیس است.

6.دانشجوی بورسیه مقطع دکترا موظف به مشارکت در فعالیت های آموزشی به صورت دستیار آموزشی در سه درس پایه و یا تخصصی (3 واحدی) کارشناسی یا کارشناسی ارشد و یک آزمایشگاه دوره کارشناسی که از طرف معاونت آموزشی پردیس تعیین می گردد، می باشد.

7.دانشجوی بورسیه نمی تواند همزمان با اخذ بورس تحصیلی در سازمان ها و مؤسسات دولتی و خصوصی مشغول به کار باشد.

8.اعطای بورس تحصیلی در دوران تحصیل، تعهدی برای دانشجو پس از فارغ التحصیلی بوجود نمی آورد.

شرایط تحصیل در دوره دکتری دانشگاه شریف چیست؟

لینک درخواست ثبت نام 

 

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x