کد خبر: 58562

تاریخ بروزرسانی : 1400/09/01

تسهیلات خدمت نظام وظیفۀ تخصصی

منابع آزمون دکتری

تسهیلات خدمت نظام وظیفۀ تخصصی

تسهیلات خدمت نظام وظیفۀ تخصصی

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور با هدف پشتیبانی نهادهای فنّاورانه و دانش آموختگان برترِ فنّاور، در طی چند سال گذشته، بر مبنای شیوه نامه بهره مندی دانش آموختگان برترِ فنّاور از تسهیلات خدمت نظام وظیفۀ تخصصی این تسهیلات را به «کارکنان کلیدی فعال در شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان» اعطا نموده است.تسهیلات خدمت نظام وظیفۀ تخصصی یکی از این طرحها است. بر اساس شیوه نامه مصوب جدید، علاوه بر شرکت‌های دانش‌بنیان، این مزایا به شرکت‌های زیر نیز تعمیم یافته است:
الف- شرکت‌های مستقر در پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد
ب- شتاب دهنده‌های کسب وکار دارای مجوز از مرکز شتابدهی نوآوری، صندوق های سرمایه‌گذاری جسورانه دارای مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار و صندوق‌های پژوهش و فناوری غیر دولتی
ج- شرکت‌هایی که سهامدار آنها، مجموعه های فوق الذکر (بند ب) باشند.
لذا با توجه به شیوه نامه جدید بهره¬مندی دانش آموختگان برترِ فنّاور از تسهیلات خدمت نظام وظیفۀ تخصصی مصوب 08/11/1396، از این پس افراد مشمول نظام وظیفه فعال با ارائه معرفی‌نامة رسمی از مدیر مجموعه‌های فوق‌الذکر (بند الف و ب)، از طریق سامانه soraya.bmn.ir درخواست خود را برای بهره¬مندی از این تسهیلات ارائه نمایند که اطلاعات تفصیلی بر روی سامانه www.Daneshbonyan.ir و www.Bmn.ir قرار دارد.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد

بنیاد ملی نخبگان بر اساس اقدامات تکلیفی سند راهبردی کشور در امور نخبگان، با کمک سایر نهادهای کشور، تسهیلات متنوعی را برای اقشار مختلف اجتماع نخبگانی در سطوح مختلف فراهم آورده است. تسهیلات بنیاد به واسطه سوابق فعالیت­های نخبگانی هر فرد شامل سوابق آموزشی، پژوهشی، افتخارات و سایر فعالیت­های فرهنگی و اجتماعی به وی اعطا می ­شود. بنابراین برگزیدگی در بنیاد ملی نخبگان افتخار جدیدی محسوب نمی‌شود فلذا گواهی یا معرفی­ نامه به برگزیدگان اعطا نمی­گردد و برگزیدگان صرفاً از تسهیلات مربوط به هر شیوه ­نامه بهره‌مند خواهند شد. در صورت استعلام دستگاه یا هر مجموعه دیگری در کشور درباره فرد بهر­ه­‌مند، اطلاعات لازم در خصوص برگزیدگان از هریک از تسهیلات بنیاد به اطلاع آن دستگاه یا مجموعه رسانده می­‌شود.

www.phdphd.org

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x