کد خبر: 12330

تاریخ بروزرسانی : 1398/07/12

تشکیل شبکه کارگروه‌های تخصصی و بانک ایده نخبگان شاهد و ایثارگر

منابع آزمون دکتری

رییس مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر اعلام کرد : از برنامه های این مرکز می توان به شبکه‌های کارگروه‌های تخصصی نخبگان، ایجاد بانک ایده نخبگان شاهد و ایثارگر، صدور کارت شناسایی هوشمند برای نخبگان سراسر کشور و ایجاد بانک اطلاعاتی تشکل‌ها اشاره کرد.

ایشان افزود : در 4 سال اخیر این مرکز طرح‌های تحولی بسیار خوب و موثری را انجام داده است و تجمیع مرکز تشکل‌ها و دانش پژوهان شاهد و ایثارگر از این اقدامات بوده است و نقشه راه 5 ساله بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز توسط مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر رونمایی شده است.

طبق این نقشه اقداماتی مانند تغییر ساختار، پیگیری امور پرسنلی دانش پژوهان و جذب اعتبارات انجام پذیر است و طبق این نقشه مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر علاوه بر حمایت از نخبگان و سرآمدهای شاهد و ایثارگر، جانشین پروری، مجاهد پروری و کادرسازی برای نظام را دنبال می نماید .

ایشان ادامه داد : تشکیل شبکه‌های کارگروه‌های تخصصی مرکز دانش پژوهان متشکل از نخبگان در آینده‌ای نزدیک اتفاق می افتد و این کارگروه‌های تخصصی برای نخستین بار در بنیاد جهت فعالیت‌های علمی و در 5 حوزه تخصصی با عنوان «اقتصاد دانش بنیان» تشکیل میگردد که به اقتصاد مقاومتی کمک شایانی می نماید.
مزیت های تشکیل شبکه‌های کارگروه‌های تخصصی دانش پژوهان عبارت است :

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد

برای هر کارگروه 25 نفر متخصص به صورت شناور پیش بینی شده است که متناسب با نیاز و تخصص هر کارگروه از نخبگان و سرآمدان جامعه هدف در آنها استفاده میگردد، این کارگروه‌ها علاوه بر اینکه اتاق فکر بنیاد هستند، می‌توانند خدمات ارائه شده توسط بنیاد را رصد نموده و مشکلات آنها را شناسایی نمایند.
همینطور استفاده از نظرات علمی و پژوهشی جامعه ایثارگری و تبدیل شدن بنیاد به سازمانی خلاق و پویا که می‌تواند هر هفته افکار و پیشنهادات نوآورانه‌ای را به سازمان تزریق کند از اهداف تشکیل این کارگروه‌های تخصصی می باشد.
طبق تاکید رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد دانش بنیان از طریق ایجاد بانک ایده نخبگان شاهد و ایثارگر می توانیم ایده‌های خود را تجاری سازی کنیم. در سال‌های قبل این مرکز از چاپ کتب و مقالات مرتبط با این حوزه حمایت می‌کرد ولی امسال با توجه به افزایش اعتبار 3 برابری این مجموعه و حمایت دولت می‌توانیم ایده‌های نخبگان شاهد و ایثارگر را در جهت اشتغال‌زایی جوانان و افراد جویای کار جامعه هدف تجاری سازی کنیم.
www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x