کد خبر: 55025

تاریخ بروزرسانی : 1399/01/24

تضمین قبولی دوره دکتری با 25 میلیون تومان

منابع آزمون دکتری

برنامه ریزی آزمون دکتری + تضمین قبولی اولیه

تضمین قبولی دوره دکتری با 25 میلیون تومان

به گزارش حوزه آموزشی و پژوهشی پایگاه خبری آزمون دکتری، هر چه که به آزمون‌های سراسری نزدیک می‌شویم موسسات خصوصی آموزشی فعالیت‌های بیشتری را در دستور کار قرار می‌دهند. این موسسات با پیام‌هایی نظیر تضمین قبولی دوره دکتری با 25 میلیون تومان یا پذیرش قطعی در آزمون کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به دنبال جذب بیشتر مشتری هستند.

این موسسات با وعده و وعیدهای واهی به دنبال فریب متقاضیان این آزمون‌ها و خالی کردن جیب‌ها آنها هستند. مثلا یکی از این موسسات با دریافت 25 میلیون تومان تضمین پذیرش را در آزمون دوره دکتری می‌دهد و با اینکه حدود 2 ماه به آزمون دوره دکتری مانده این موضوع را مطرح می‌کند که می‌تواند تا حد زیادی نمره دریافتی آزمون‌ها را با استفاده از تیمی که در اختیار دارد بهبود دهد.

غافل از اینکه آزمون دوره دکتری 247 کدرشته دارد چطور ممکن است که در عرض یک ماه و اندی این موسسه در این کدرشته‌ها چنین امکانی را فراهم کند؟ مگر موسسات اینچنینی چقدر نیروی انسانی دارند که بتوانند با آن به متقاضیان پرشمار هر یک از کدرشته‌ها مشاوره تخصصی ارائه دهند؟

این موسسه همچنین اذعان می‌دارد که داوطلبان می‌توانند 15 میلیون تومان از شهریه را پرداخت کنند و مابقی را بعد از قبولی ارائه دهند. تضمین هم تنها قبولی است و داوطلب نمی‌تواند قبولی در دانشگاه خاص را از این موسسه مطالبه کند. یعنی داوطلب با کسب هر رتبه‌ای اگر فقط قبول شود، این موسسه به تعهد خود عمل کرده است.

مطلب پیشنهادی :  آمار داوطلبان انتخاب رشته کننده 67 هزار نفر

موضوع دیگر در آزمون دوره دکتری سوابق علمی و پژوهشی است، متاسفانه این موسسات ادعا دارند که کاری را داوطلب آزمون دوره دکتری در عرض حداقل ۶ سال نتوانسته انجام دهند در عرض 2 ماه می‌توانند انجام دهند.

تکمیل کردن روزمه علمی پژوهشی، چاپ کتاب از پایان‌نامه، چاپ مقاله در نشریات علمی پژوهشی بین‌المللی و تالیف کتاب متناسب با رشته از دیگر ادعاهای این موسسات است. چطور ممکن است که این موسسات بدون در اختیار داشتن اعضای هیئت علمی دانشگاهی چنین اقداماتی را انجام دهند؟ حتی اگر این ادعا‌ها محقق‌شدنی هم باشد مصداق بارز تقلب علمی است. به نظر می‌رسد با وجود سختگیری‌ها نسبت به فعالیت موسسات غیرقانونی، همچنان این موسسات می‌توانند با وعده و وعید‌های واهی داوطلبان را فریب دهند.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x