کد خبر: 66914

تاریخ بروزرسانی : 1402/02/05

اطلاعیه‌ تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال 1402

منابع آزمون دکتری

اطلاعیه‌ تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال 1402

اطلاعیه‌ تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال 1402

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره 2) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال 1402 در تاریخ ۱۴۰۲/۱/۲۸، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون سراسری می‌رساند: ضمن اعلام اصلاحات ذیل مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون فوق می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۲/۲/۵) برای انتخاب رشته اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است داوطلبان بتوانند تا پایان روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۲/۷ نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

لذا داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام نمایند.
ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام نمایند.

اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D)  نیمه متمرکز سال 1402 (مورخ  ۱۴۰۲/۲/۵)

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام نموده‌اند، (باتوجه به تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری )می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام نمایند.

مطلب پیشنهادی :  اعلام تاریخ نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 1403

✔️ توجه ویژه : داوطلبان قبل از اقدام به انتخاب رشته ضرورت دارد به اطلاعیه و یا اطلاعیه های این سازمان درخصوص اصلاحات انجام شده در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دقت لازم را داشته باشند

✔️ توجه ویژه : در طی مراحل انتخاب رشته از کلیک بر روی دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بیش از یک صفحه مرورگر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید.

✔️ توجه ویژه : در صورتی که در مراحل انتخاب رشته در سیستم به مشکلی برخورد کردید، پنجره های مرورگر را بسته و از ابتدا مراحل انتخاب رشته را آغاز نمایید.

✔️ توجه ویژه : انتخاب رشته شما زمانی تکمیل گردیده که در مراحل انتخاب رشته از سیستم  رسید انتخاب رشته که کدی 15 رقمی است دریافت نمایید.

⭐ اگر تمایل داشتید تا اساتید متخصص مجموعه برای شما انتخاب رشته کنند اینجا کلیک کنید. ⭐

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x