کد خبر: 62134

تاریخ بروزرسانی : 1401/03/12

تمدید مهلت ثبت نام الکترونیکی مصاحبه دکتری 1401 دانشگاه تهران

منابع آزمون دکتری

تمدید مهلت ثبت نام الکترونیکی مصاحبه دکتری 1401 دانشگاه تهران

تمدید مهلت ثبت نام الکترونیکی مصاحبه دکتری 1401 دانشگاه تهران

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری phdphd.org ، بازه زمانی ثبت‌نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک داوطلبان آزمون دکتری 1401 دانشگاه تهران جهت شرکت در آزمون ارزیابی آموزشی و پژوهشی تمدید شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه تهران، اداره کل خدمات آموزشی معاونت آموزشی دانشگاه تهران در اطلاعیه شماره ۳ در خصوص پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۱، آورده است: «بدینوسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در سامانه جامع دانشگاه تهران برای شرکت در مرحله دوم آزمون دکتری تخصصی و دستیاری دامپزشکی نگردیده‌اند، می‌رساند ثبت‌نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۳/‏۰۳/‏۱۴۰۱ تمدید شد.»

این اطلاعیه می‌افزاید: «پس از انقضای مهلت تعیین شده، فرصت داده شده تمدید نخواهد شد.»

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، این ثبت‌نام مربوط به داوطلبان پذیرفته‌شده مرحله اول آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دستیاری دامپزشکی سال ۱۴۰۱ است که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور جهت ارزیابی آموزشی و پژوهشی (مصاحبه) به دانشگاه تهران معرفی شده‌اند.

ثبت‌نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک این داوطلبان از روز دوشنبه دوم خرداد ماه ۱۴۰۱ آغاز شده است.

داوطلبان می‌توانند جهت ثبت‌نام به آدرس ems1.ut.ac.ir مراجعه و نسبت به بارگذاری مدارک خود اقدام نمایند.

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون استعداد درخشان دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول سال تحصیلی1404-1403

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص مصاحبه دکتری 1401 دانشگاه تهران کلیک کنید.

ارزیابی تخصصی مرحله دوم آزمون (مصاحبه) از روز سه‌شنبه ۱۷ خرداد تا روز جمعه ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۱ مطابق با جدول برنامه زمانبندی مصاحبه، برگزار می‌شود.

انجام مصاحبه صرفاً برای داوطلبان یک بار برگزار می‌شود و عدم شرکت در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف تلقی شده و برگزاری مصاحبه مجدد امکان پذیر نیست.

داوطلبانی که به دلیل تداخل زمان مصاحبه با دانشگاه دیگر، قادر به حضور در جلسه مصاحبه دانشگاه تهران نیستند، با ارائه مستندات لازم جهت انجام مصاحبه با پردیس / دانشکده مربوطه هماهنگی و پیگیری لازم را به عمل آورند.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کنکوری
میهمان
کنکوری
13 مرداد ، 1401

من تقریبا متوجه شدم بین ۳۵ تا ۴۰ شدم البته از ۸۰، از اساتید مصاحبه کننده سایر رشته ها پرسیدم که وضعیت امتیازها در مصاحبه چه جوری گفتند از ۴۰ به بالا خیلی خیلی کم داریم، البته به صورت اتفاقی با یکی از اساتید مصاحبه کننده در آسانسور آشنا شدم و به خاطر مسن بودن بنده و اینکه از مصاحبه ناراضی بودم بهم گفت امتیازها از ۲۰ تا ۴۰ در دانشگاه آزاد متغیر است و کمتر کسی از ۴۰ امتیاز بیشتر میگیره، البته بازم عرض میکنم چون نمیشه به این صحبت ها و نظرات استناد کرد، چرا که احتمالا در گروهی که اون استاد محترم بوده و امتیازها چنین شرایط و ارقام و اعدادی را داشته، ولی در کل امتیاز ۳۰ به بالا امیدواری به قبولی زیاد، بازم امتیاز رقبا در مصاحبه، تراز آزمون کتبی برای با آزمون ها، در استعداد درخشان معدل ارشد و نمره پایان نامه و مرتبط بودن مدرک ارشد با دکتری که شرکت کردید و همچنین دانشگاهی که در ارشد خوانده اید با دانشگاهی که در اولویت اولتان قرار داره، تعداد کتاب،مقاله و درجه آن و مدرک زبان و از همه مهمتر امتیاز مصاحبه تعیین کننده می باشد، امروز با یکی از اساتید دوره ارشدم صحبت می کردم، می فرمودند در سهمیه پذیرش هم دانشگاه با دانشگاه فرق داره، می گفت احتمالا برای استعداد درخشان یکی واحد دانشگاهی ۵ نفر را بردارند و برای واحد دیگه ۱ نفر ظرفیت در نظر بگیرند،ظاهرا برای ارس بین المللی بیشتر در نظر می گیرند، ببینیم خدا چی میخاد

کنکوری
میهمان
کنکوری
13 مرداد ، 1401

نه متاهلم نه کارمند ولی یه نفر دیگه رو که ۱۰ سال از من بزرگتره و تو یه شهر دیگه شاغله رو پذیرفتن. رتبه ام هم ازش خیلی بهتر بود. ولی تو مصاحبه به اون نمره بیشتر دادن با اینکه روزمه علمیش هم معمولیه. اصلا معلوم نیست این استادا چه میکنن.

مهندس
میهمان
مهندس
13 مرداد ، 1401

بایستی پرسیده بشه که داوطلب تک رقمی با رزومه قابل دفاع چرا قبول نمیشه ؟ مطالبه دوستان در خصوص تراز اعلامی دانشگاههای تهران موثر واقع شد و این نقطه عطفی هست برای مطالبه عدالت خواهانه ای دیگر مثل مطالبه شما …

مصطفی تنابنده
میهمان
مصطفی تنابنده
13 مرداد ، 1401

تو مصاحبه ها معمولا یه استاد که بیشترین نزدیکی با گرایش شما رو داره بیشترین صحبت رو با شما میکنه…
یا مدیرگروه صحبت میکنه…
ولی برای منم زیاد پیش اومده که اکثر اساتید مصاحبه کننده سوال نپرسیدن…
فقط مدیر گروه و یکی دو تا از اساتید….

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x