کد خبر: 54004

تاریخ بروزرسانی : 1398/06/10

ثبت‌نام دکتری 98 پردیس دانشگاه علم و صنعت

منابع آزمون دکتری

ثبت‌نام دکتری 98 پردیس دانشگاه علم و صنعت

ثبت‌نام دکتری 98 پردیس دانشگاه علم و صنعت

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری (PhdPhd.org) ، ثبت‌نام دکتری 98 پردیس دانشگاه علم و صنعت روز سه شنبه ۱۲ شهریور ماه انجام می‌شود.

ثبت نام این دوره از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ در نوبت صبح و از ساعت ۱۴ الی ۱۷ در نوبت بعد از ظهر در دفتر مرکزی آموزش پردیس دانشگاهی علم و صنعت به نشانی «تهران – میدان رسالت – خیابان دانشگاه علم و صنعت ایران – دانشگاه علم و صنعت ایران – دانشکده فناوری‌های نوین – طبقه همکف» انجام خواهد شد.

معرفی پردیس دانشگاه علم و صنعت

پردیس دانشگاه علم و صنعت ایران بر اساس مصوبه پنجمین جلسه هیات امنای دوره پنجم مورخ 24/8/91 به منظور فراهم آوردن زمینه های جذب و افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو، و همچنین با توجه به توانمندی و وجود تنوع رشته‌های علوم و فنی و مهندسی تاسیس گردید. شورای گسترش آموزش عالی نیز با مجوز شماره 203133/22/2 در تاریخ 19/10/91 با ایجاد پردیس دانشگاهی وابسته به دانشگاه علم و صنعت ایران در محل تهران – میدان رسالت – خیابان فرجام شرقی – خیابان شهید حسینعلی – پلاک 9 – در چارچوب شیوه نامه تاسیس پردیس های دانشگاهی و دستورالعمل اجرایی آن موافقت قطعی به عمل آورد.

برای اطلاع از آخرین اخبار آزمون دکتری هم اکنون عضو کانال تلگرام و پیج اینستاگرام شوید.

شهریه مقطع دکتری 98 پردیس دانشگاه علم و صنعت

· تاکید اصلی در ارایه دوره های تحصیلات تکمیلی و در دوران راه اندازی بر رشته/گرایشهای خاص مانند صنایع، کامپیوتر، معماری، برق، مکانیک، عمران و مهندسی شیمی که دانشگاه علم و صنعت ایران مزایای نسبی در سطح منطقه دارد می باشد(اطلاعیه پذيرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامي دکتری 98).

مطلب پیشنهادی :  اعلام تاریخ نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 1403

· ارایه دوره ها بصورت نیمه حضوری و مجازی این امکان را فراهم ساخته تا با تاسیس دفاتری دردیگر کشورها به صورت موثر حضور بین المللی دانشگاه را گسترش داد.

· دوره های تحصیلات تکمیلی بصورت آموزش حضوری برگزار می شود.

· در برخی رشته/گرایشهای کارشناسی ارشد که ارایه دوره به صورت آموزش محور ( Master of Engineering ) با استقبال روبرو است، جهت تنوع بخشی دوره های آموزشی در پردیس شماره 2 دانشگاه علم و صنعت ایران اجرا می گردد.

شهریه متغییر به ازای هر واحد (ریال)شهریه متغییر به ازای هر واحد (ریال)شهریه متغییر به ازای هر واحد (ریال)
شهریه ثابت هر نیم سال (ریال)دروس نظریدروس عملیسمینار و پایان نامه
81.000.0004.500.0005.500.00010.000.000
مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x