کد خبر: 75620

تاریخ بروزرسانی : 1402/09/12

ثبت‌ نام آزمون آیلتس + اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور

منابع آزمون دکتری

ثبت‌ نام آزمون آیلتس

ثبت‌ نام آزمون آیلتس + اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، به اطلاع داوطلبان آزمون آیلتس می‏رساند ثبت‌نام آزمون آیلتس کامپیوتری (CD) از تاریخ 14 آذرماه 1402 شمسی برابر با 5 دسامبر 2023 میلادی، از طریق درگاه اطلاع‏ رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی ielts.sanjesh.org انجام خواهد شد.
تمامی داوطلبان لازم است ابتدا وارد درگاه اطلاع ‏رسانی سازمان سنجش آموزش کشور شده و پس از تکمیل فرایند ثبت‌نام اولیه، موارد مربوط به تاریخ آزمون، شهر و مرکز آزمون خود را از طریق سامانه ثبت‌نام IDP تکمیل کنند.

آزمون IELTS - مجموعه رادیو phd

نحوه نمره‌دهی آیلتس

نمرات آیلتس به‌صورت مقیاس ۹ نمره‌ای آزمون از ۱ تا ۹ اعلام می‌شود. به عملکرد شما در هر قسمت آزمون نمره‌ای تعلق می‌گیرد. روش نمره‌دهی قسمت‌های listening و reading آزمون آیلتس با بخش‌های speaking و writing متفاوت است. (نکات کلیدی Speaking در آزمون IELTS (آیلتس))
قسمت‌های listening و reading، هرکدام ۴۰ سؤال دارند و هر پاسخ صحیح ۱ نمره دریافت می‌کند. مجموع نمره‌ای که از ۴۰ دریافت می‌کنید به مقیاس ۹ نمره‌ای آزمون آیلتس تبدیل می‌شود.
آزمون speaking آیلتس توسط آزمون‌گیرنده‌های مجاز آیلتس در یک مصاحبه رودررو با استفاده از مجموعه‌ای از معیارهای ارزیابی انجام می‌شود تا به هرکدام از چهار معیار تسلط و پیوستگی، منابع واژگان، دامنه گرامر و دقت، و تلفظ نمره دهند.
آزمون writing آیلتس به همان روش ارزیابی می‌شود و آزمون‌گیرنده برای بخش writing ۱ و بخش writing ۲ به هر یک از چهار معیار که بهترین مطابقت را با عملکرد هر سطح آزمون دارد نمره می‌دهد.
درک معیارهای ارزیابی می‌تواند به شما کمک کند تا برای آزمون آماده شوید و هر بخش آزمون را بهتر شروع کنید.

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه شیراز 1403

منابع مهم و مفید مطالعاتی برای آزمون آیلتس

🔴 توصیه میکنیم برای دانلود فایلهای زیر از کامپیوتر و لپ تاپ + مرورگر کروم استفاده شود.
🔴 لطفا جهت دانلود فایل ها بدلیل حجیم بودن آنها، از دانلودرهایی مانند (Internet download manager) IDM و یا غیر استفاده کنید.
🔴 با توجه به موقعیت قرارگیری سرورهای دانلود در داخل ایران، حجم دانلود اینترنت شما بصورت نیم بها محاسبه می شود.

🔵 دانلود کتاب 504 Absolutely Essential Words (واژگان)

🔵 دانلود کتاب OXFORD WORD SKILLS – Advanced (واژگان)

🔵 دانلود کتاب Barrons 1100 Word You Need to Know (واژگان)

🔵 دانلود فایل های صوتی Barrons 1100 Word You Need to Know (واژگان)

🔵 کتاب Oxford Lifetime Level 2 (مکالمه)

🔵 دانلود فایل های Lifetime Level 2 Video (مکالمه)

🔵 دانلود کتاب Cambridge Grammar for IELTS (گرامر)

🔵 دانلود فایل های صوتی Cambridge Grammar for IELTS (گرامر)

🔵 دانلود کتاب Common Mistakes at IELTS Advanced (جمع بندی)

۳۰۰ واژه ی زبان انگلیسی پرتکرار آزمون دکتری

بررسی انواع مدارک زبان برای آزمون دکتری

پکیج های آمادگی آزمون زبان موجود شده است که نیازی به تهیه پکیج های جداگانه نخواهید داشت ، مباحث بصورت فیلم آموزشی و نکته محور بوده که توسط مدرس تا یکسال پشتیبانی مستقیم خواهید داشت + سوالات جدیدترین آزمون ها با شما تمرین می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر پیام دهید 09306406058
پکیج MSRT / پکیج EPT / پکیج Tolimo / پکیج UTEPT / …

چگونه برای امتحان IELTS آماده شویم؟

 www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 2 رای ها
امتیاز بدهید
guest
41 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
لاهوتی
میهمان
لاهوتی
22 آذر ، 1402

من شنیدم میخوان ایلتس رو در ایران برگزار کنند، درسته؟

آزاده
میهمان
آزاده
12 آذر ، 1402

امتحان ایلتس دادن در ایران فقط پول دور ریختن هست. من ۵ بار ایران امتحان دادم . سنجش دادم تهران ایلتس دادم وجاهای دیگه . کافیه نمونه های اسپیکینگ در یوتوب رو ببینید که شرکت کننده ها چقدر تاحت ٧/۵ و ٨ میگیرن ولی در ایران بنده با اینکه خیلی بهتر صحبت میکدم هر بار نهایتا ۶/۵ میگرفتم . بهد از ۵ بار رفتم ابوظبی امتحان دادم و همون دفعه اول ٧ گرفتم . برای اینکه از شما پول بگیرن هربار و میدونن که شما محتاج هستی هر بار نمره کم میدهند که گرفتار شی

لاهوتی
میهمان
لاهوتی
22 آذر ، 1402
پاسخ به  آزاده

موافقم

گلچهره
میهمان
گلچهره
12 آذر ، 1402

یکی از همکلاسی زبانش در حد من بود دبی امتحان داد و اسپیکینگ شد ۷.۵ در حالی که فایتینگ همونجا شد ۵.۵ و من در ایران هردوشون رو ۶ شدم خودش بهم گفت کسی که باهاش مصاحبه کرده نیتیو بوده . تو ایران خیلی سخت میگیرن و فقط به نظر من پول و وقتت هدر میره

حمیدی
میهمان
حمیدی
12 آذر ، 1402

من که واقعا گیج شدم! همه از همه جا بد میگن. یکی هم که خوب میگ کارمند همونجاست. اینهایی که بد میگن جز نمره مشکل دیگه ای دارند؟
من کلا زبانم خوبه. یکبار چندین سال پیش اونوقت که خود بریتیش کانسیل امتحان میگرفت. اسپیکینگ ۶ شدم. ریدینگ و رایتینگ ۷ و لیستنینگ ۸٫
همان موقع یک عده از بچه ها از کیفیت پخش صدا ناراضی بودند. ایمیل فرستادند برای خود مرکز ایلتس. بعد به آن دوستان اسپیکینگ خیلی پایین دادند، از سر لجبازی! اعتراض کردند و خلاصه..
دفعه دوم دانشگاه آزاد امتحان دادم. ۴ سال پیش. اسپیکینگ ۸ شدم. ریدینگ ۷٫۵ لیستنینگ ۸ رایتینگ ۶!!!
رایتینگ را عالی داده بودم، انتظار ۸ داشتم..و من کلا انتظار الکی ندارم. همیشه دقیقا میدانم کجا چه کار کردم.ولی اعتراض نکردم. چون در کل کارم راه می افتاد. ولی به نظرم رایتینگ استرالیا تصحیح شده بود. نه اینجا…یک دوستی هم دارم تو استرالیا ایلتس میداد هر دفعه یکی از مهارتها را زیر ۷ می شد! اونهم شاکی بود کلی.
فکر میکنم: اگر احساس کنند شما قبلا راجع به موضوعی فکر کردید و مطلبی دیدید، یعنی خلاصه اگر خیلی خوب بنویسید نمره کم میکنند. من تصادفا قبلا یک رایتینگ در مورد همین موضوع نوشته بودم. کلی بهش فکر کرده بودم و خلاصه ایندفعه می خوام یک کم بدتر بنویسم، فکر نکنند حفظ کردم!!

امتحان دانشگاه آزاد یک کم دیر برگزار شد. ولی در کل خوب و مرتب بود. و اسپیکینگ هم که حرف نداشت. یک خانم آرام و مهربان و خوبی بود. آخرش هم ۸ داد. فقط محلش از من خیلی دور بود. حالا میخوام یک جایی نزدیکتر پیدا کنم.

پریناز
میهمان
پریناز
12 آذر ، 1402

من تجربه آزمون ایلتس کامپیوتری در آیلتس تهران رو داشتم و میتونم بگم در این زمینه این موسسه ضعیف است چرا که در آیلتس کامپیوتری امکان تاخیر در بخش لیسنیگ وجود دارد و هدفون ها طوری هست که داوطلب صدای لیسنیگ هدفون داوطلب کناری رو میشنود و علی رغم اینکه مدیریت به این موضوع آگاه است، فقط در ابتدا آزمون متذکر میشن صدای هدفون رو زیاد نکنید که حتی وقتی صدا روی حد متوسط است باز هم این مشکل پیش روی داوطلبان است. این موضوع در لیسنیگ باعث عدم تمرکز کافی برای داوطلبان است و همچنین وقتی در خواست اعتراض به این موضوع رو داوطلب داشته باشد هیچ فرم اعتراضی به او نمیدن تا هیچ مدرکی نداشته باشد.

لیلی
میهمان
لیلی
12 آذر ، 1402

من دو بار ایرسافام امتحان دادم و هر دو بار ناراضیییی

محمود
میهمان
محمود
12 آذر ، 1402

ممنون از سایت خوبتون

محمد رضا
میهمان
محمد رضا
12 آذر ، 1402

از نظر کیفیت راضی کنندس ولی برای کسایی که قصد مهاجرت به انگلیس رو دارن مهمه بدونن که ایرسافام تنها مرکز مورد قبول برگزار کننده آزمون های UKVI در ایران هست
من به دلیل بی توجهی به این موضوع مجبور شدم دوباره آزمون بدم و کلی زمان از دست دادم
البته وقتی به ایرسافام مراجعه میکنید هم باید بگید آزمون مخصوص UKVI رو میخواید شرکت کنید که هزینه و شرایط برگزاریش متفاوته

فاطمه سادات
میهمان
فاطمه سادات
12 آذر ، 1402

من هم با آیلتس تهران اصلا تجربه خوبی نداشتم .من خودم رو برای آیلتس 8 آماده کرده بودم و استادم که خودش آیلتس 9 داشت و تمام دوره های ممتحنی آیلتس رو گذرونده بود هیچوقت اسپیکینگ و رایتیگ کمتراز 7.5 بهم نداد. روز امتحان این دو تا رو واقعاً خوب امتحان دادم بهتر از همیشه ولی هر دو نمره من شد 7!

هدی
میهمان
هدی
12 آذر ، 1402

سلام دوستان به نظر من که خارج از ایران سال 2021 امتحان دادم و در سال ۲۰۱۸ هم در ایران مرکز آیلتس تهران امتحان دادم ، خارج از ایران خیلی راحت تر امتحان دادم و نمره بالاتری( ۶٫۵) گرفتم در حالی که در آیلتس تهران نمره من ۵٫۵ شد و از طرفی رفتار پرسنل بسیار بد بود. دو ، سه ،بار سر امتحان من رو تهدید کردن که اگر ادامه بدی نوشتن رو برگه رو ازت می گیریم در حالی که اعلام کردن که وقت رایتینگ تمام هستش ، من داشتم خط آخرم رو درست می کردم از نظر گرامری . به نظر من برخورد کارشناس هاشون بسیار زشت ، امتحان اسپیکینگ قسمت سوم سرعت سوال پرسیدن را به قدری برد بالاو سوالاتش رو پشت سر هم می پرسید که من گیج شده بودم که چرا اینطوری صحبت می کنن بعد هم که اعتراض کردم با بی ادبی گفتن حالا جواب اسکیل های دیگتون بیاد متوجه میشید که چه گندی زدید چون همیشه تفاوت ۰٫۵ نمره است بین اسکیل ها و بعد هم کارشناس شون برای کلاس و ورک شاپ تماس گرفتن ،گفتن خود ممتحن آیلتس استاد کلاس ها هستش ، ما هم گول خوردیم رفتیم سر کلاس کیفیت کلاس افتضاح بود اول اینکه بچه ها در یک سطح نبودن و خیلی سطحشون افتضاح بود دوم اینکه استاد خیلی بی برنامه بود چارتی برای درس دادن نداشت ، من یک میلیون و ششصد پرداخت کردم هیچی به معلومات من اضافه نشد و بعدش که اعتراض کردم از سطح کلاس ، برخورد کارشناس بسیار زشت و زننده بود حتی با ایشون بحثم شد اما از ترس اینکه استاد سر کلاس گفت برگه های لستنینگ و ریدینگ شما رو همین افراد کارشناس با سطح آیلتس ۶ ، ۶٫۵ صحیح می کنن ترسیدم باهاش بحث رو ادامه بدم و در یک کلام آیلتس تهران واقعا بد نمره می ده و کارمندان بسیار بی ادب و بی نزاکتی داره و سطح کلاس هاش برای کسی که داره واقعا برای آیتلس می خونه و کتاب های کمبریج رو کار کرده ، اصلا فایده نداره .

الهام
میهمان
الهام
12 آذر ، 1402

منم همین اتفاق واسه رایتینگم افتاد.
ولی رفتم دبی امتحان دادم و نمره اسپیکینگم از 6 به 7.5 رسید، با وجودی که کسی که ازم امتحان گرفت زبان نیتیوش انگلیسی بود و من هم تمرین نداشتم!!
ولی رایتینگ چون ایران تصحیح نمیشه، فرقی نمی کنه کجا امتحان بدی.

ترکی
میهمان
ترکی
12 آذر ، 1402

من پارسال آیلتس تهران آزمون دادم نمراتم شد: R:6 W:6.5 S:6.5 L:6.5
امسال هم دوباره همونجا آزمون دادم نمراتم شد: R:6.5 W:6 S:6.5 L:8.5

دو تا مساله رو تجربه کردم. یکی اینکه آزمون رو نباید دست کم گرفت و برای نمره ۷ و بالاتر باید واقعا مسلط باشید. هر چند امتحان قیمتش زیاده ولی تا امتحان ندید و نمره کم نیارید کار رو جدی نمیگیرید. دوم اینکه اکثر زبان آموزها از نمره های اسپیکینگ و رایتینگ شکایت دارن که خیلی هاش بیخوده. من تو این یکسال تونستم نمره لیستنینگم رو درست کنم ولی خداییش نه رایتینگ نه اسپیکینگ رو اصولی و جدی کار نکردم. هر چند که تعجب کردم که بعد از گذشت یکسال و کلی لغت و اصطلاح جدید که یاد گرفتم و تو رایتینگ استفاده کردم نمره م نیم نمره کمتر شد! همینطور اسپیکینگ هم تغییری نکرد!

آیلتس تهران محل برگزاریش خوب بود ولی صندلی های پلاستیکی و سفت و فضای کوچیک از ایراداش هست. تو یه فضای کوچیک کلی صندلی هست که باعث عدم تمرکز و استرس میشه. ولی در کل توصیه میکنم به همه دوستان زبانتون رو قوی کنید و برای امتحان تمرین کنید خیلی. در اون صورت هیچ کس نمیتونه نمره کم بی دلیل بده و همچنین شرایط بد آزمون هم خیلی نمیتونه رو شما تاثیر بزاره. با آزمون و خطا و شکوه و گلایه هیچ وقت نتیجه نمیشه گرفت. موفق باشید

آزیتا
میهمان
آزیتا
12 آذر ، 1402

موافقم که ایرسافام شایستگی برگزاری آزمون رو نداره!!!

پروانه
میهمان
پروانه
12 آذر ، 1402

منم ماک دادم و اگزمینرم همین خانم بود لهجه ی افتضاحی داشتند

موسی
میهمان
موسی
12 آذر ، 1402

متاسفانه مرکز ایرسافام اصلا شایستگی برگزاری آزمون را ندارد. اگزمینرهای اسپیکینگش مخصوصا خانم عطیه شریعتی بسیار بد برخورد و سختگیر هستند ضمن اینکه لهجه نامناسبشون اجازه درک درست سوال رو به شما نمیده. در آزمون کتبی هم بیش از ۵ مرتبه حین آزمون، هویت شما رو چک میکنند و حواستون رو پرت میکنند در حالی که اصلا امکان اینکه شما جاتون رو با کسی عوض کنید وجود نداره. پروشات و عصردین‌ودانش اسپیکینگ مطمئن‌تری رو برای شما رقم می‌زنند.

صالح
میهمان
صالح
12 آذر ، 1402

کم شدن نمره به مرکز ایلتس ربطی نداره چون تمام نمره ها توسط کارشناسای خود idp داده میشه حتی اسپیکینگ هم باید توسط خودشون تایید بشه و مرکز آیلتس که در ایران هیچگونه دخل و تصرفی در نمره ها نداره.

مونا احمدی راد
میهمان
مونا احمدی راد
12 آذر ، 1402

ایرسافام ، آزمون speaking آنلاین را بسیار بی کیفیت برگزار می کند:
مشکل قطعی ارتباط اصلا وجود ندارد. مشکلی که هست مربوط به تجهیزات بی کیفیت صدا است. اصلا و ابدا متوجه کلمه کلیدی سوال نمیشوید. من هر سوال را چندبار پرسیدم. مخصوصا که ممتحن موضوعات نامرتبط انتخاب می کرد. مثلا از کار یکدفعه راجع به دویدن پرسید و من کلمه دویدن را به درستی نمی شنیدم. یا اینکه وسط سوالات تاریخ از درخت پرسید و بازهم من کلمه را برایش spell کردم تا مطمئن شوم درست می شنوم. صدا کاملا می پیچید و واضح نبود.

ص.ح
میهمان
ص.ح
12 آذر ، 1402

سلام من تجربه آزمون ماک و اصلی رو در ایراسفام توی ماه گذشته دارم. خب اول از همه اینکه برای اسپیکینگ ماک توی گاندی رفتم که رفتارشون واقعا خوب بود اما استرس من به قدری بالا بود که به لکنت افتاده بودم و اگزمینر هم تمام تلاشش این بود که با آرامش سوال بپرسه تا من بدتر نشم. آزمون اصلی هم توی شرعتی بود که بازم اول وقت بود و رفتار خوب یداشتن، اینبار اگزمینر خانم بود و مدام صحبتهام رو نصفه میذاشت و دقیقا برعکس اگزمینری که توی ماک بود رفتار میکرد بطوری که نمیذاشت از هیج ساختاری درست استفاده کنم. خب حالا برسیم به کتبی که هم ماک هم اصلی هتل اوین برگزار شد. توی آزمون ماک کتبی کیفیت هدستها کمتر بود، مکالماتی هم که پخش میشد صدا رو اکو میکرد و واقعا نمره لیسنینگم بااونکه در حالت عادی نقطه قوتم بود خیلی پایین اومد. توی آزمون اصلی کیفیت هدستها خیلی خوب بود و همه جیز منظم و مرتب بود فقط بینهایت امتحانش سخت بود. فقط یه تجربه خیلی خوب بگم به هرکسی که تازه میخواد شروع کنه، بهترین کار قبل از شروع یک آزمون ماک هست که هم ترستون بریزه هم با تستها آشنا بشید هم درست برنامه ریزی کنید.موفق باشید

مهدی
میهمان
مهدی
12 آذر ، 1402

به هیچ عنوان در عصر دین و دانش شرکت نکنید
به هیچ عنوان پاسخگویی هیچ چیز نیستند
هرگونه مشکلی پیش بیاد حتی تلفن هاشونم جواب نمیدن چه برسه چت آنلاین و غیره…

نیلوفر زینعلی
میهمان
نیلوفر زینعلی
12 آذر ، 1402

سلام من ایلتس تهران دو بار ماک دادم نظمشون واقعا خوبه اما جالبیش این بود که من ازمون اسپیکبنگ اول رو چون استرس داشتم و مریض بودم خیلی بد دادم ولی ازمون دوم رو با تسلط خوب و جواب های کاملی تمام کردم اما جالبیش این بود که نمرم پایین تر شد توی ازمون اسپیکینگ
و حالا شنیدم کسی که ازمون اسپیکینگ رو میگیره توی ماک رایتینگ هم صحیح میکنه و من امتحان رایتینگ رو خیلی خوب داده بودم اما بسیار کم دادن نمره ی ۶ دادن
و حالا من با خواهرم و دوستم امتحان اخر رو شرکت کرده بودیم که فهمیدم این دو تا اسکیل رو به اونا هم کم دادن و اون ها هم معترض بودن

مهدیه
میهمان
مهدیه
12 آذر ، 1402

من ازمون ایرسافام دادم ولی اصلا استاندارد نبود…لیسنینگش متفاوت از ایلتس کمبریج هاس و سرعت صحبت زیاد و زمانی که برای خوندن سوال ها میدن بسیار کمتر…ریدینگش هم بسیار اسونتر بود… بصورتی که من که همیشه وقت کم میاوردم وقت اضافه اوردم…
و همه شرکت کننده ها هم هم نظر من بودن…

الهه
میهمان
الهه
12 آذر ، 1402

ایرسافام کیفیت بدی داره برای لیسنینگ و چند بار صداش قطع شد و من نتونستم متوجه بشم کیفیت صدای پخش شده هم خیلی پایین بود و سالن تهویه نداشت و خیلی گرم بود.

حسین
میهمان
حسین
12 آذر ، 1402

استاد من نمره ی 8.5 آیلتس و 9 ماک داره و کاملا نیتیو است، به من پیشنهاد پروشات رو داد اما خب خیلی زود پر میشه، دوبار آیلتس تهران و یک بار ایرسافام ماک دادم، آیلتس تهران بسیار مناسب بود، شاید اگزمینر دست بالا نمره نده اما از نظر پذیرایی و رعایت اصول آیلتس عالی بود، ایرسافام واقعا بد بود، اگزمینر اسپیکینگ بد و لهجه افتضاح، لیستنینگ غیر استاندارد، و همینطور کارکنان بد اخلاق و حواس پرت، به نظر من آیلتس تهران خیلی خوبه اما دوستانی که پروشات رفتن هم نظر بدن لطفا.

استاد
میهمان
استاد
12 آذر ، 1402

نمره آیلتس 7 و بالاتر می تواند فرصت های زیادی را برای شما فراهم کند، اما موسسات متعددی وجود دارند که نمره پایین تری را نیز می پذیرند. همچنین آزمون IELTS فاقد سیستم قبولی است. بنابراین، حتی اگر باند 5 را دریافت کنید، آزمون را گذرانده اید.

امیر رضا
میهمان
امیر رضا
12 آذر ، 1402

نمرات آزمون Academic Exam من به شرح زیر میباشد
Speaking: 6.5
Reading: 8.0
Listening: 9.0
Writing : 7.0
Overall : 7.5
با سپاس آیلتس تهران
من ۲ سال پیش کلاس فشرده‌ی آیلتس دکتر مدبری رو شرکت کردم. به من توصیه کرده بودن که این دوره رو دوبار شرکت کنم، یکبار در زمان شروع به مطالعه برای آیلتس (نحوه‌ی سلف استادی و منابع و تکنیک مطالعه برای آیلتس از داخل ویدئو ها کاملا دستتون میاد) و یکبار چند ماه قبل از آزمون که از خدمات تصحیح رایتینگ و اسپیکینگ استفاده کنم. که البته من همون یکبار کلاس رو کافی دیدم.
همه‌ی منابع من همونایی بود که استاد معرفی کردن. این دوسال بیشتر درگیر دانشگاه و پروژه بودم و جسته و گریخته یکم زبان میخوندم. ولی یک ماه و نیم آخر خیلی فشرده تست میزدم.
سایت استاد رو برای رایتینگ و اسپیکینگ زیاد استفاده کردم.
من توی گرامر خیلی ضعیف بودم و از ویدئوهای استاد (ویدئوهای آفلاین دوره‌ی هوشمند تعاملی) نت برداری کردم. اوایل موقع رایتینگ نوشتن، جزوه‌ی دست نویسم دم دست بود و گرامر جملات رو از رو اون چک میکردم و خیلی کمک کننده بود.
لیسنینگ از اول خوب بودم و نقطه ضعفم توی این اسکیل دیکته بود. توی هر تست چنتا غلط املایی داشتم ولی به مرور، با تهیه‌ی یک لیست از کلماتی که برام سخت بود و تمرین کردن لیست لغات پر تکرار لیسنینگ( توی همین گروه هست)، تونستم اشتباهاتم رو کم کنم. حتی توی رایتینگ هم حواسم بود که اگر به کلمه‌ای برخوردم که از املاش مطمئن نبودم، دور کلمه خط میکشیدم که بعد از آزمون، اسپل درستش رو چک کنم و به لیست کلمات سختم اضافه کنم.
یک ماه قبل از امتحان، کتاب های ielts practice plus (longman) رو هم یک دور تست زدم، این کتاب ها بنظر من از کمبریج‌ها سخت‌تر بود و توی لیسنینگ و ریدینگ خیلی به پیشرفتم کمک کرد. اگر نمره‌ی بالا میخواین توصیه میکنم این کتاب‌ها رو حتی بیشتر از یکبار تست بزنین. سه ماه و یک ماه قبل از آزمون اصلی مثلا.
برا اسپیکینگ من تقریبا آماده بودم اما زمان مصاحبه به شدت استرس گرفتم. هیچکدوم از idiom ها و collocation هایی که یادگرفته بودم به ذهنم نیومد. بااینکه هرکدوم رو بارها استفاده کرده بودم و دو الی سه بار سوالات سایت استاد رو کار کرده بودم ولی نتونستم از کلمات خوبی استفاده کنم (توصیه‌ی من اینه که خیلی خیلی آماده باشین که استرس نگیرین، دوروز آخر قبل از مصاحبه حتما همه‌ی سوالات رو دوباره تمرین کنین). البته بازهم خودم تصور میکردم اسپیکینگ رو بهتر از این عمل کرده باشم و شاید اعتراض زدم. اونطور که من یادمه توی مصاحبه برای اکثر سوالا زیاد حرف میزدم و متاسفانه اگزمینر مجبور بود مدام صحبتم رو قطع کنه و سراغ سوال بعد بره.

معصوم
میهمان
معصوم
12 آذر ، 1402

منم بیان برتر رفتم خیلی بی برنامه و سطحی بود . مدرس لهجه ی قشنگی داشت اما سطح کیفیت کلاس خیلی خیلی پایین و کتابهای خوبی نداشت متاسفانه

فروزان
میهمان
فروزان
12 آذر ، 1402

بزرگ‌ترین نقص بیان برتر بی تجربه بودن اساتید جوان ان است. هم اساتید حضوری و هم انلاین خصوصا در دوره های ویکی یا همان ده ماهه .
هزینه برای ۸ جلسه نسبت به موسسات معتبرتر زیاد هست (حدود ۵۵۰ هزارتومان)و درجلسه سوم یا چهارم باید برای ترم بعد ثبت نام و هزینه کامل را پرداخت کنید و گرنه کلاس را از دست می دهید درحقیقت شما باید هزینه دو ترم را با فاصله کوتاه پرداخت کنید، رکورد کلاس های انلاین انجام می شه اما با توجه به مشکل اینترنت خیلی وقت ها صدای استاد و دانشجویان روی هم می افته و غیرقابل فهم هستن و اساتید با وجود اینکه می دانند که گروه ها رکورد نمی شه اکثرا بچه ها را گروه بندی می کنند تا با هم کار کنند و استاد فقط نظارت می کنند و در باز پخش شما تمام زمان کلاس که گروه بندی شده را از دست میدی ، حقیقتا منابع و نکات هیچ چیز خاصی نیستند کافیه یه سرج کوچولو بزنی کل درس استاد را حتی با عنوان ها و سوالات مربوط به موضوع خواهی داشت. در قوانین موسسه با توجه به شرایط خاص افراد هیچ انعطافی برای جابجایی تایم کلاس وجود نداره ، شما نهایتا می تونی شرکت نکنی ،
نکات را نوشتم تا از تجربه ام استفاده کنید چون خودم خیلی دنبال یک موسسه خوب هستم … موفق باشید

میعاد
میهمان
میعاد
12 آذر ، 1402

من یه موسسه تو قزوین میرفتم به نام طلوع مهر…با توجه به تجربه چند ساله کلاسهایی کع جاهای مختلف تهران و قزوین رفتم به نظرم برای آیلتس فوق العاده بود…چون تبلیغات نمیکنه کسی نمیشناستش…اما اگه قزوین هستید و عزمتون رو برای گرفتن آیلتس جزم کردید حتما اینجا برید

یحیی
میهمان
یحیی
12 آذر ، 1402

من بیان برتر رفتم ۷ ترم اصلا راضی نبودم، فقط بلدن هرترم شهریه اضافه کنن نه برنامه و نه نظارت درستی دارن در کل وقت هدر دادنه

محمد
میهمان
محمد
12 آذر ، 1402

من دوماه پیش اکسیر رفتم و واقعا ضعیف بود. مدرساش اصلا خوب نبودن متاسفانه. الان دارم ایران اروپا میرم که خیلی بهتره.

زهرا
میهمان
زهرا
12 آذر ، 1402

من تجربه ی حضور تو کلاس های آفرینش رو داشتم، بسیار بی برنامه و با کیفیت پایین کلاس ها برگزار شد خصوصا این ترم آخر که آنلاین بود. به نظرم پولتون رو تو آفرینش هدر ندین!

مارتین
میهمان
مارتین
12 آذر ، 1402

سلام دوستان … من می خوام در دانشگاه شهید بهشتی آیلتس رو بخونم … کسی هست اطلاعاتی از این مجموعه به من بگه … در حالیکه خودمم نمی دونم اسم آموزشگاهش چیه … فقط داخل دانشگاه بهشتی هستش …

مهران
میهمان
مهران
12 آذر ، 1402

سلام
اکثرا آفرینش و گامارو تایید کردن
کسی میدونه بین این دو آموزشگاه کدوم برا آیلتس میتونه بهتر باشه چون نمره َآیلتس برای من بسیار مهمه
ممنون میشم راهنمایی کنین

دانشمند
میهمان
دانشمند
12 آذر ، 1402

سلام و خسته نباشید سایت خیلی خوبی دارید به جرات می تونم بگم تو حوضه ی فعالیتتون بهترینید تشکر فراوان

حدیث
میهمان
حدیث
12 آذر ، 1402

ترفندهاتون فوق العاده بود بخصوص منابعی که به صورت رایگان گذاشتین. 7 ماهه کلاس آیلتس می رم ولی این ترفندها رو بهمون یاد ندادن. الان که تستشون می کنم واقعا سرعت یادگیری زبانم رو بالا بردن. مرررسی

حامی
میهمان
حامی
12 آذر ، 1402

آیلتس آکادمیک با جنرال چه فرقی داره؟ کدومش برا مهاجرت به خارج از کشور لازمه؟

نسترن
میهمان
نسترن
12 آذر ، 1402

سلام ممنونم از مطالب مفیدی که اراءه دادید من هم قصد دارم تو آزمون آیلتس شرکت کنم میتونم شماره همراه یا ایمیل برای پکیج آزمون زبان را درخواست کنم؟

41
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x