کد خبر: 54334

تاریخ بروزرسانی : 1398/07/08

ثبت‌ نام آزمون زبان دکتری پیام نور مهر 98

منابع آزمون دکتری

ثبت‌ نام آزمون زبان دکتری پیام نور مهر 98

ثبت‌ نام آزمون زبان دکتری پیام نور مهر 98

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری (PhdPhd.org) ، رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور گفت: ثبت‌ نام آزمون زبان دکتری پیام نور مهر 98 (ETPNU) روز یکشنبه ۲۱ مهرماه ۹۸ به صورت الکترونیکی در مراکز اصفهان، تبریز، تهران جنوب، شیراز، کرمان و مشهد برگزار می‌شود.

بهنوش سلیم بهرامی اعلام کرد: متقاضیان شرکت در این آزمون از دیروز ۷ لغایت۱۲ مهرماه فرصت دارند به صورت الکترونیکی و از طریق پرتال دانشگاه پیام نور – مرکز سنجش و آزمون http://azmoon.pnu.ac.ir/Portal/Home جهت ثبت نام اقدام کنند.

وی زمان دریافت کارت آزمون را از ۱۶ لغایت ۲۱ مهرماه اعلام کرد .

دکتر سلیم بهرامی خاطرنشان کرد: هزینه ثبت نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت نام و از طریق سایت پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

درباره دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور با سابقه 25 سال تلاش و بالندگی با شعار آموزش برای همه، همه جا و همه وقت از سال 68 شروع به فعالیت نموده است. از ویژگی های مهم این دانشگاه که اکنون یکی از ابردانشگاه های باز و آموزش از راه دور جهان می باشد:

مطلب پیشنهادی :  آمار داوطلبان انتخاب رشته کننده 67 هزار نفر

1- سیستم خاص آموزشی آن است که به صورت غیرحضوری (مجازی) و نیمه حضوری است. (شهریه هر ترم دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 99-98)

2- تدوین و تالیف منابع درسی به صورت متمرکز

3- برگزاری آزمون و ارزشیابی متمرکز در پایان هر نیمسال تحصیلی در سطوح کارشناسی و کارشناسی ارشد

مرکز آزمون و سنجش دانشگاه مراحل مختلفی را طی کرده است و هم اکنون یکی از پیشرفته ترین و مجهزترین مراکز ارزیابی و سنجش در کشور می باشد که در قالب 2 اداره و 2 گروه در حال فعالیت است.

1- اداره اجرای آزمون ها

2- اداره سنجش و فنی و آماری

3- گروه آزمون سازی

4- گروه روان سنجی

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x