کد خبر: 62744

تاریخ بروزرسانی : 1401/05/25

ثبت نام آزمون EPT شهریورماه ۱۴۰۱

منابع آزمون دکتری

ثبت نام آزمون EPT

ثبت نام آزمون EPT شهریورماه ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، ثبت نام آزمون (EPT) و آزمون فراگیر مهارتهای عربی ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۱ از ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۱ آغاز و تا ساعت ۲۴:۰۰ مورخ ۳۱ مردادماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت این آزمون روز جمعه مورخ ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۱ هم زمان در شهرهای تهران،تبریز،مشهد،اهواز،اصفهان،شیراز،کرمانشاه،رشت،کرمان،اردبیل،کرج،یزد،همدان،ارومیه،قزوین،گرگان،خرم آباد،اراک،ساری ،بوشهر و زاهدان جمعا ۲۱ حوزه برگزار خواهد شد.

هزینه آزمون ، ۲,۲۵۰,۰۰۰ ریال می باشد.

آزمون EPTلینک ثبت نام در آزمون مورخ – ۱۴۰۱/۰۶/۱۸

تنها دانشجویان دوره دکتری تخصصی شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی مجاز به شرکت در آزمون می باشند بدین منظور لازم است داوطلبان شماره دانشجویی ۹ رقمی خود را به منظور ورود به سامانه در اختیار داشته باشند.
– داوطلب گرامی از ثبت نام هم زمان دو نفر یا بیشتر در یک سیستم کامپیوتری خودداری نمائید. – ثبت نام شما در آزمون زمانی قطعی و تکمیل خواهد شد که پرداخت مالی صورت گرفته و تائید نهایی پرداخت انجام شده باشد و از سیستم شناسه پرداخت حتما دریافت نمائید.
به اطلاع داوطلبان گرامی شرکت در آزمون می رساند هیچ یک از کارکنان و اعضای هیات علمی بدون توجه به نوع و نحوه همکاری، اعم از رسمی قطعی،رسمی آزمایشی،پیمانی،حق التدریس، قراردادی،ساعتی،شرکتی،تمام وقت،نیمه وقت و …مجاز به شرکت در آزمونهای زبان (EPT و اشتمال) در محل اشتغال خود نمی باشند.چنانچه این موضوع رعایت نشود ضمن ابطال آزمون، وفق مقررات و ضوابط با ایشان برخورد خواهد شد.

 قابل توجه دانشجویان محترم ورودی سال 1399 به بعد

جهت ثبت نام در آزمون EPT لازم است با شماره دانشجویی اعلام شده 9 رقمی توسط مرکز سنجش و پذیرش هنگام اعلام نتیجه دوره دکتری تخصصی که مندرج در کارنامه اعلام نتیجه بوده وارد سیستم شده و مراحل ثبت نام را طی نمائید.
⚠️⚠️به اطلاع داوطلبان گرامی شرکت در آزمون می رساند هیچ یک از کارکنان و اعضای هیات علمی بدون توجه به نوع و نحوه همکاری، اعم از رسمی قطعی،رسمی آزمایشی،پیمانی،حق التدریس، قراردادی،ساعتی،شرکتی،تمام وقت،نیمه وقت و …مجاز به شرکت در آزمونهای زبان (EPT و اشتمال) در محل اشتغال خود نمی باشند.چنانچه این موضوع رعایت نشود ضمن ابطال آزمون، وفق مقررات و ضوابط با ایشان برخورد خواهد شد.

جزئیات آزمون زبان ای پی تی ept دانشگاه آزاد

⚠️ تنها دانشجویان دوره دکتری تخصصی شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی مجاز به شرکت در این آزمون می باشند بدین منظور لازم است داوطلبان شماره دانشجویی 9 رقمی خود را به منظور ورود به سامانه در اختیار داشته باشند.

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه شیراز 1403

بودجه بندی سوالات آزمون EPT

۱- واژگان شامل ۲۵ سؤال تستی
۲- دستور زبان شامل ۴۰ سؤال تستی
۳- درک مطلب در دو بخش شامل :
الف) خواندن و درک متون ۲۰ سؤال تستی
ب) درک مطلب متن با کلمات حذف شده (cloze) شامل ۱۵ سؤال تستی

لینک ثبت نام در آزمون مورخ – ۱۴۰۱/۰۶/۱۸

نکات مهم

1- ثبت نام شما زماني قطعي و تكميل خواهد شد كه پرداخت مالي صورت گرفته و تائيد نهايي پرداخت انجام شده باشد
2- در وارد كردن اطلاعات خود دقت لازم را داشته باشيد، اين مركز هيچ مسئوليتي در قبال اطلاعات نادرست مندرج شما بر عهده نخواهد داشت.
3- چنانچه مغايرتي در اطلاعات مندرج در سايت با مشخصات فردي شما وجود داشته باشد، از حضور شما در جلسه آزمون ممانعت به عمل مي آيد.
4- در زمان حضور در جلسه آزمون ارائه كارت شناسايي معتبر مطابق با اطلاعات مندرج در سايت الزامي است.
5- شروع فرآیند آزمون ساعت 08:30 صبح خواهد بود؛ لذا به داوطلبان اكيدا توصيه مي شود يك ساعت قبل از شروع آزمون در محل حوزه امتحاني حاضر باشند.
6- سوالات به صورت تستي است و نمره منفي ندارد.
7- همراه داشتن هر گونه وسايل الكترونيكي در جلسه آزمون ممنوع است و با متخلف برخورد قانوني خواهد شد.

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x