کد خبر: 52964

تاریخ بروزرسانی : 1398/03/27

مهلت ثبت نام مصاحبه دکتری 98 دانشگاه آزاد

منابع آزمون دکتری

مهلت ثبت نام مصاحبه دکتری 98 دانشگاه آزاد

مهلت ثبت نام مصاحبه دکتری 98 دانشگاه آزاد

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، دکتر بهروز طهماسب کاظمی مسئول تمشیت امور مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مهلت ثبت نام مصاحبه دکتری 98 دانشگاه آزاد را تا 29 خرداد اعلام کرد.

وی با اشاره به اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی از طریق سامانه https://azmoon.iau.ac.ir ، گفت: ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع دکتری تخصصی سال جاری، ۱۰ هزار و ۲۷۶ نفر است.

وی با بیان اینکه در آزمون دکتری سال ۹۸، ۱۴۹ هزار و ۵۰۲ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند، تصریح کرد: از این تعداد ۵۵ هزار و ۸۹ نفر در ۲ هزار و ۳۰۹ رشته محل و ۲۸۷ رشته گرایش دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته کردند(شهرها و دانشگاه های پرمتقاضی آزمون دکتری دانشگاه ازاد اسلامی سال 1398). شهرهای تهران، کرج، قزوین، تبریز، اصفهان و شیراز از جمله شهرهایی هستند که بیشترین متقاضی را از میان شرکت کنندگان در کنکور دکتری را به خود اختصاص داده اند. هرچند این آمار مشخصا به دانشگاه آزاد اسلامی اشاره دارد، اما با توجه به محدودیت در ظرفیت دانشگاه‌های دولتی، عمده‌ی پذیرش در این مقطع بطور معمول توسط دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌پذیرد. واحدهای دانشگاهی علوم تحقیقات ، تهران مرکز، تهران شمال و قزوین به ترتیب پرمتقاضی ترین مراکز در آزمون دکتری سال 1398 می‌باشند.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش ۵۳ درصد به روش دکتری استاد محور

وی با بیان اینکه ۱۶۳ واحد دانشگاه آزاد اسلامی دارای مقطع دکتری تخصصی هستند، اظهار داشت: ۳۲ هزار و ۱۹۸ نفر از میان افراد مجاز به انتخاب رشته، به مصاحبه دعوت شده‌اند.

دکتر کاظمی خاطرنشان کرد: داوطلبانی که دعوت به مصاحبه شده‌اند باید تا روز چهارشنبه ۲۹ خردادماه از طریق سامانه https://azmoon.iau.ac.ir نسبت به ثبت‌نام برای شرکت در مصاحبه اقدام کنند(توجه کنید هزینه مصاحبه جهت هریک از رشته های انتخابی معادل 920,000 ریال می باشد نه به ازای هر دانشگاه !!!! ).

راهنمای ثبت نام مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی 98

مسئول تمشیت امور مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به آغاز مصاحبه‌های آزمون دکتری از نیمه دوم تیرماه، اظهارداشت: مصاحبه به لحاظ مکانی به صورت متمرکز در تهران و با مشارکت اعضای هیأت علمی سراسر کشور برگزار می‌شود که جزئیات آن متعاقباً اعلام خواهد شد(اعلام نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 98).

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هادی
میهمان
هادی
25 خرداد ، 1398

سلام بارتبه ۲۹۳سهمیه ۵درصد دعوت به مصاحبه شدم رشته جزا واحدتهران جنوب مرکزبین المللی کیش به نظرتان مصاحبه قبول میشم شرکت کنم

هادی
میهمان
هادی
24 خرداد ، 1398

سلام وقت بخیر هزینه چاپ کتاب و اکسپت مقاله چقدره؟

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x