کد خبر: 54292

تاریخ بروزرسانی : 1402/05/25

جذب هیئت علمی 98 دانشگاه لرستان

منابع آزمون دکتری

جذب هیئت علمی 98 دانشگاه لرستان

جذب هیئت علمی دانشگاه لرستان

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری (PhdPhd.org) ، فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه لرستان منتشر شد. دانشگاه لرستان به منظور تکمیل کادر هیئت علمی خود از بین دانش آموختگان مقطع دکتری، عضو هیئت علمی جذب می‌کند.

در فراخوان جذب شهریورماه دانشگاه لرستان اعلام شده، متقاضیان جهت ثبت نام تا ششم مهرماه فرصت دارند با مراجعه به وبسایت مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به نشانی http://www.mjazb.ir تقاضای خود را ثبت کنند.

در راستای اجرای مصوبه جلسه شماره 81 هیأت عالی جذب  بـدینوسیله برنامه زمـانبندی بیستمین و دومین فـراخـوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی (پـیمانـی و طـرح سـربـازی) دانـشگاه‌ها و مـؤسسات آمـوزش عـالی و پژوهشی کـشور مـربوط بـه فـراخـوان شهریور به شرح زیر اعلام می‌گردد(رشته های پرطرفدار جذب هیئت علمی کدامند؟):

1. درصورت نیاز به مشاوره و راهنمایی از سوی کارشناسان مرکز جذب، می‌توانید پس از ورود به سامانه جامع جذب و از طریق مرکز پیام پرسش خود را مطرح و پاسخ آن را ظرف مدت یک روز کاری، دریافت نمایید. دقت در اجرای اعلام نیاز در بازه مذکور و مطابق با تقویم اعلام شده، موجب مزید امتنان خواهد بود. بدیهی است پس از اتمام هر بازه، امکان تمدید آن یا ورود اطلاعات خارج از سیستم فراهم نیست و انتظار می رود همکاران گرامی در این مورد، تقاضا یا توقعی را مطرح نفرمایند.

2. با توجه به محدودیت های مربوط به اختصاص ردیف استخدامی انتظار می رود؛ برای اعلام نیاز در این فراخوان صرفاً به ثبت حداقل ها در تطابق با نقشه جامع علمی کشور و مجوزهای مربوطه اکتفاء نمایید و از هرگونه ثبت نیاز تخمینی خودداری فرمایید؛ همانگونه که استحضار دارید و در جدول زمانبندی نیز آمده است، معتبرنمودن تقاضاهای ثبت شده از وظایف مرکز نظارت و ارزیابی است که معمولا در تطابق با مصوبات هیأت امنا و نقشه جامع و طرح راهبردی دانشگاه صورت می گیرد. درصورت رعایت این موارد در ثبت نیاز اولیه و درج ضمائم و مستندات آن در سامانه، انجام کار با سهولت و سرعت بیشتری صورت خواهد پذیرفت و از هرگونه رفت و برگشت جلوگیری می شود.د

3. ضروری است همراه با اعلام نیاز، شرایط اختصاصی هر دانشگاه و شرایط ویژه پذیرش رشته ها قید شود. در صورت امکان هوشمندسازی سامانه برای آن شرایط، پیش بینی لازم صورت می گیرد و در صورتی که امکان فنی آن فراهم نباشد شرایط اختصاصی به وضوح به اطلاع داوطلبان می رسد تا در مراحل غربالگری مواجه با حذف گروهی داوطلبان نباشیم؛ شرایط اختصاصی نباید ناقض قوانین و مقررات جذب و یا براساس انتخاب افراد از پیش تعیین شده تنظیم شود و باید ظرفیت مشارکت عموم افراد واجد شرایط را محدود نسازد(محبوب‌ترین رشته‌ها در فراخوان جذب اعضای هیئت علمی).

4. هر داوطلب به محض ثبت نام از حقوق مکتسبه ثبت نام برخوردار است و باید شـرایط سـالم و عـادلانه شـرکتِ وی در رقابت فراهم گردد و از هرگونه تضییع حق و تعیین و یا محدود نمودن دایره انتخاب شوندگان، قبل از بررسی علمی و سایر صلاحیت ها خودداری گردد. هرگونه تضییع حق آحاد داوطلبان و برهم زدن شرایط رقابت عادلانه و مهندسی حائزین شرایط موجب وزر و خسارت در دنیا و آخرت خواهد گردید.

5. فرایندهای جذب از طریق سامانه جامع جذب اعضای هیأت علمی صورت می گیرد و شایسته است ذینفعان گرامی و تمامی مراجع ذیربط، امور مربوط به جذب اعضای هیأت علمی و مراحل مختلف آن را صرفاً از طریق این سامانه پیگیری نمایند.

لیست نهایی اعلام نیاز فراخوان جذب عضو هیئت علمی شهریورماه ۹۸ دانشگاه لرستان به شرح زیر است:

مطلب پیشنهادی :  جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد

شرایط جذب هیأت علمی وزارت علوم

شرایط عمومی

برای شرایط عمومی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شرایطی همچون تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران و عدم کسب یا تغییر تابعیت مضاعف در طول خدمت، داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر، عدم اعتیاد و اشتهار به خرید و فروش مواد مخدر، مشروبات الکلی و امثال آن، نداشتن سابقه کیفری موثر، تعهد به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد به ولایت فقیه، داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای آقایان، عدم محرومیت از خدمات دولتی به صورت دائم بر اساس رای قطعی صادر شده از سوی مراجع مربوطه، اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، عدم سابقه عضویت یا وابستگی به گروه های سیاسی مخالف با نظام اسلامی ایران، داشتن حداکثر سن ۳۰ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد، دکتری حرفه ای گروه پزشکی و سطح سه حوزوی، داشتن حداکثر سن ۴۵ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی دکتری تخصصی و سطح چهار حوزوی و عدم اشتهار به فسق و فجور و اعمال و رفتار خلاف اخلاق و شئون شغلی آمده است.(تفاوت دکتری وزارت علوم و وزارت بهداشت)

شرایط اختصاصی

برای شرایط اختصاصی هم آشنایی کافی با یک زبان خارجی برای داوطلبان خدمت در مرتبه مربی و تسلط کافی به یک زبان خارجی (بررسی انواع مدارک زبان) برای متقاضیان خدمت در مرتبه استادیار، دارا بودن مدرک تحصیلی دکتری تخصصی یا سطح چهار حوزوی با رساله حقیقی برای تمامی رشته های دانشگاهی غیر از گروه پزشکی یا داشتن گواهینامه تخصصی در گروه پزشکی برای داوطلبان خدمت در مرتبه استادیار و داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و یا سطح سه حوزوی در رشته تخصصی مربوطه برای تمامی رشته های دانشگاهی غیر از گروه پزشکی و دارا بودن درجه دکتری حرفه ای در گروه پزشکی برای متقاضیان خدمت در مرتبه مربی درنظر گرفته شده است.

حداقل مدرک تحصیلی برای جذب در هیات علمی دانشگاه‌های کشور کارشناسی ارشد است، افرادی که مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا دارند، می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند، البته جذب با مدرک کارشناسی ارشد محدود و فقط برای رشته‌های خاص است.

دارندگان مدرک دکتری باید زیر ۴۵ سال سن برای ثبت‌نام در سامانه جذب هیات علمی داشته باشند ضمن اینکه باید بین رشته تحصیلی متقاضیان جذب در هیات علمی و رشته‌های مورد نیاز دانشگاه‌ها همخوانی وجود داشته باشد. انتخاب اعضای هیات علمی از بین متقاضیان جذب با توجه به اطلاعاتی است که در سامانه جذب بارگذاری می‌شود و این انتخاب با توجه به سوابق تحصیلی، آموزشی و پژوهشی افراد است. یعنی هرچه سوابق بهتر و بیشتر باشد، شانس پذیرش هم به همان نسبت افزایش می‌یابد.

هرآنچه درباره دکتری بدون آزمون
( استعداد درخشان )
لازم است بدانید :

اطلاعیه های دکتری بدون آزمون
( استعداد درخشان )

سوالات مصاحبه دکتری مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی پردیس کیش دانشگاه تهران

جدیدترین آیین نامه دکتری بدون آزمون ( استعداد درخشان )

راهنمای مصاحبه آزمون دکتری سراسری و آزاد

پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها در سال تحصیلی 1403 -1402

کسب حداکثر امتیاز مصاحبه دکتری

چگونه در مصاحبه دکتری پذیرفته شویم؟ ؛ کارگاه آموزش و مشاوره

سامانه مشاوره تخصصی ازمون دکتری www.phdphd.org

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی
میهمان
علی
3 مهر ، 1398

سلام.متاسفانه مثل همیشه زبان و ادبیات فارسی جذب ندارند دانشگاه ها😔😔😔😔😔

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x