کد خبر: 61494

تاریخ بروزرسانی : 1402/08/01

جزئیات وام دانشجویی دانشگاه آزاد در ۴ مقطع تحصیلی

منابع آزمون دکتری

جزئیات وام دانشجویی دانشگاه آزاد در ۴ مقطع تحصیلی

جزئیات وام دانشجویی دانشگاه آزاد در ۴ مقطع تحصیلی

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، سید هادی سیدفضلی ، انواع تسهیلات اعطایی به دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی را تشریح کرد و گفت: یکی از تسهیلاتی که از طریق سامانه آموزشی دانشگاه به دانشجویان تعلق می‌گیرد، تسهیلات کوتاه مدت بوده که مبلغ آن ۵۰ درصد کل شهریه است. این وام کارمزد ندارد و تعداد اقساط آن حداکثر ۴ قسط در طول یک ترم است.

وام 40 میلیون تومانی برای دانشجویان دکتری

سرپرست مدیریت صندوق رفاه دانشجویان و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد وام میان مدت را یکی دیگر از تسهیلات اعطایی دانشگاه عنوان کرد و گفت: این نوع از وام، ۲ و نیم درصد کارمزد داشته و حداکثر ۲۰ قسط در طول یک ترم را شامل می‌شود. وام بلند مدت نیز ۲ و نیم درصد کارمزد دارد و تعداد اقساط آن، حداکثر ۳۶ ماه بعد از فراغت از تحصیل است.

سید فضلی همچنین به اعطای وام از طریق ۳ بانک عامل به دانشجویان اشاره کرد و گفت: یکی از بانک‌ها در مقطع کاردانی تا سقف ۵۰ میلیون ریال با مدت بازپرداخت ۲۴ ماهه، کارشناسی ۱۰۰ میلیون ریال با بازپرداخت ۴۸ ماهه، کارشناسی ارشد تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال با بازپرداخت ۳۶ ماهه و در مقطع دکتری ۴۰۰ میلیون ریال تا سقف ۶۰ ماهه پرداخت می‌کند که دانشجویان می‌توانند درخواست خود را از طریق سامانه ساجد به آدرس sajed.iau.ir ثبت کنند.

مطلب پیشنهادی :  اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره 2) آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال 1403

وی درباره وام دانشجویی دانشگاه آزاد ادامه داد: یکی از بانک‌های قرض‌الحسنه که اقدام به اعطای تسهیلات می‌کند، به دانشجویان کاردانی ۱۰۰ میلیون ریال، کارشناسی ۱۵۰ میلیون ریال، کارشناسی ارشد ۲۰۰ میلیون ریال و دکتری ۳۰۰ میلیون ریال با بازپرداخت ۳۶ ماهه در تمامی مقاطع وام می‌دهد.

سرپرست مدیریت صندوق رفاه دانشجویان و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد در ادامه تسهیلات اعطایی از طریق منابع تخصیصی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را اعلام کرد که در جداول زیر قابل مشاهده است.

آغاز ثبت نام وام فرزندآوری دانشگاه تربیت مدرس

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 1 رای
امتیاز بدهید
guest
10 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سارا خوئینی
میهمان
سارا خوئینی
27 شهریور ، 1402

سلام ایا به دانشجوهای دوره شبانه دانشگاه دولتی وام شهریه و وام ضروری تعلق می گیرد ؟

میرزاپور
میهمان
میرزاپور
27 شهریور ، 1402

سلام وقت بخیر بنده به دلایلی مجبور به ترک تحصیل هستم و نمی تونم وام های دانشجویی رو یکجا پرداخت کنم ( توان مالی ندارم‌ )، آیا میشه به صورت اقساط پرداخت کنم ؟؟؟ چه شرایطی داره ؟؟؟

نعیمی
میهمان
نعیمی
27 شهریور ، 1402

سلام. خسته نباشید. میشه درباره وام دکتری بگید که در چه سایتی ثبت نام داره. من نمیتونم وارد صفحه ثبت نامش بشم.

نازخاتون
میهمان
نازخاتون
27 شهریور ، 1402

سلام من دانشجوی روزانه دانشگاه باهنر مقطع کارشناسی پیوسته هستم می تونم وام دانشجویی رو بگیرم برای هزینه شخصی خودم ؟

حکمت
میهمان
حکمت
27 شهریور ، 1402

سلام وقت بخیرببخشید من هنوز وامی دریافت نکردم، توی سایت تایید دانشگاه شده.بخش امور وام دانشجویی میگه تا چند روز آینده وارد حساب میشه ولی الان یک ماه هستش که هیچ خبری نیست.شماره تلفنی هستش که خودمون بتونیم پیگیری کنی م؟؟ لطفا اگه میشه بنده راهنمایی کنید؟

10
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x