کد خبر: 52304

تاریخ بروزرسانی : 1402/06/14

حدنصاب پذیرش دانشگاه صنعتی امیرکبیر دکتری 98

منابع آزمون دکتری

حدنصاب پذیرش دانشگاه صنعتی امیرکبیر دکتری 98

حدنصاب پذیرش دانشگاه صنعتی امیرکبیر دکتری 98

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، حدنصاب پذیرش دانشگاه صنعتی امیرکبیر  در اطلاعیه شماره ۱ آزمون دکترای سال ۱۳۹۸ – ویرایش یک چهار خرداد ۱۳۹۸ اعلام شد.

کلیه داوطلبان گرامی، که در انتخاب رشته/گرایش/محل سازمان سنجش آموزش کشور، دانشگاه صنعتی امیرکبیر را انتخاب نموده اند، در صورت دارا بودن حدنصاب های تعیین شده توسط دانشگاه صنعتی امیرکبیر (بر اساس نمره تراز نهایی داوطلب مطابق کارنامه سازمان سنجش آموزش کشور)، مجاز هستند وارد سامانه تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر شده و اطلاعات خود را وارد نمایند. حدنصابه ای دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای کد رشته/گرایش/محلهای دانشگاه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور و همچنین در جدول زیر قابل مشاهده میباشد. بدیهی است منحصرا داوطلبانی میتوانند جهت ارزیابی تخصصی در هر کد رشته/گرایش/محل به دانشگاه درخواست دهند که با توجه به کارنامه مذکور دارای حد نصاب در آن کد رشته/گرایش/محل باشند.

اطلاعیه ثبت نام ورودی های دکتری دانشگاه امیرکبیر

لازم است کلیه داوطلبان گرامی اطلاعیه شماره 1 دانشگاه امیرکبیر را با دقت مطالعه نمایند.

جدول حدنصاب پذیرش دانشگاه صنعتی امیرکبیر دکتری 98 (PDF)

 

جایگاه دانشگاه امیرکبیر در رتبه‌بندی‌های جهانی

دانشگاه صنعتی امیرکبیر در زمینهٔ علوم کامپیوتر در رتبه‌بندی US World News and Reports در رتبه ۹۰ قرار دارد. هم‌چنین پلی‌تکنیک تهران برای سومین سال پیاپی در نظام رتبه‌بندی دانشگاه لایدن (سال‌های ۲۰۱۲، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴) به‌عنوان برترین دانشگاه ایران معرفی می‌شود. در اسفند سال ۱۳۹۳ نیز خبر اعلام دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان رتبهٔ اول در جمع دانشگاه‌های صنعتی کشور از طرف ISC اعلام گردید. در ادامهٔ این لیست دانشگاه‌های صنعتی شریف و نیز دانشگاه علم و صنعت به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار داشتند. در رتبه‌بندی موضوعی شانگهای در سال ۲۰۱۵، دانشگاه صنعتی امیرکبیر در رتبهٔ ۲۰۰–۱۵۱ در زمینهٔ ریاضیات قرار گرفت. در سال ۲۰۱۶ نیز در این رتبه‌بندی، در جایگاه ۵۰۰–۴۰۱ در تمامی زمینه‌ها قرار گرفت. در رتبه‌بندی تایمز در سال ۲۰۱۸ در جایگاه دوم دانشگاه‌های ایران و بالاتر از دانشگاه‌های علم و صنعت ، صنعتی شریف و صنعتی خواجه نصیر قرار گرفت.

مطلب پیشنهادی :  آمار داوطلبان انتخاب رشته کننده 67 هزار نفر

 

دوره جامع فنون موفقیت در آزمون دکتری

 

 

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیرهادیان
میهمان
پیرهادیان
6 خرداد ، 1398

سلام
من با رتبه 76 و تراز 3420 در هیچ انتخابی دعوت به مصاحبه نشدم!!!! بنظر شما چرا ؟ آیا اعتراض موثر است؟
ممنون

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x