کد خبر: 61552

تاریخ بروزرسانی : 1401/01/07

آمادگی دانشگاه آزاد برای حضوری شدن کلاس‌ها

منابع آزمون دکتری

آمادگی دانشگاه آزاد برای حضوری شدن کلاس‌ها

آمادگی دانشگاه آزاد برای حضوری شدن کلاس‌ها

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از آمادگی این دانشگاه از ۱۴ فروردین در کل کشور برای حضوری شدن کلاس‌های دانشجویان در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری خبر داد.

حضوری شدن صد در صدی کلاس‌ها، سوالی است که ذهن همه دانشجویان و استادان را به خود مشغول کرده و بار‌ها مسئولان کشور در این زمینه جلسات متنوعی را برگزار کرده اند؛ اما هر ترم با شیوع سویه جدید کرونا برنامه ریزی‌ها تغییر یافته و دانشگاه‌ها نتوانسته اند به صورت کامل پذیرای حضور دانشجویان خود باشند.

آقای محمد مهدی طهرانچی در ارتباط تلفنی با برنامه گفتگوی ویژه خبری افزود: با توجه به برنامه ریزی انجام شده و تجربه خوب در موضوع دانشجویان پزشکی که حضور دارند و همچنین بیش از ۱۲ هزار دانشجو که در خوابگاه‌ها هستند برای حضوری شدن کلاس‌ها مابقی دانشجو‌ها با توجه به اینکه بیش از ۹۰ درصد آن‌ها واکسن دز دوم را دریافت کردند آمادگی کامل برای حضوری شدن کلاس وجود دارد.

وی ادامه داد: در این هفته ستاد‌های استقبال از حضوری شدن کلاس‌ها تشکیل شد و از ۱۴ فروردین در کل کشور آمادگی داریم دانشجویان در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری حضور پیدا کنند.
آقای طهرانچی گفت: برای حضور در خوابگاه‌های دانشجویی الزام تزریق سه دز واکسن وجود دارد، با توجه به اینکه ۹۰ درصد دز دوم واکسن بیش از ۵۰ درصد هم دز سوم را دریافت کردند.

همچنین دانشجویان می توانند از لینک زیر اعتراض و مخالفت خودرا به حضوری شدن کلاسها اعلام نمایند.

مطلب پیشنهادی :  اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره 2) آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال 1403

درخواست لغو حضوری شدن کلاس‌های دانشگاه آزاد از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱

جناب آقای رئیسی
رئیس جمهور محترم ایران
جناب آقای طهرانچی
رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی
جناب آقای عین‌اللهی
وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

با سلام
با توجه به اینکه در ایام عید منع تردد بین شهری ایجاد نشد و احتمال بالا رفتن پیک کرونا در اکثر شهرهای بزرگ وجود دارد و از آنجا که جهش جدید ویروس (امیکرون) نیاز به دز بوستر دارد و تعداد قابل توجهی هنوز این دوز را تزریق نکرده‌اند، با باز شدن دانشگاه باعث همه‌گیرتر شدن کرونا در دانشجوها و خانواده‌هایشان می‌شود.
تعداد قابل توجهی از دانشجویان از راه دور در حال تحصیل بوده و با باز شدن دانشگاه‌ها مجبور به انتقال به آن شهر و سکونت در خوابگاه‌ها هستند، متأسفانه این موضوع نیز باعث تشدید همه‌گیری کرونا و به خطر افتادن جان دانشجویان و خانواده‌هایشان می‌شود.
از آنجا که بیشتر دانشجویان نتوانستند به خاطر مشکلات سایت آموزشیار درست انتخاب واحد کنند، در صورت حضوری شدن دانشگاه با مشکلات متعددی روبه‌رو خواهند شد. لذا ما دانشجویان امضاکننده این کارزار، از شما خواهشمندیم در ادامه ترم بهمن کلاس‌ها به صورت مجازی به کار خود ادامه دهند.

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x