کد خبر: 9804

تاریخ بروزرسانی : 1398/03/11

خدمات دانشگاه ازاد برای دانشجویان مناطق محروم

منابع آزمون دکتری

به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، علی محمد نوریان در دویست و شانزدهمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در تازه ترین نظام رتبه بندی شانگهای، بیشترین سهم تکرار عنوان را در سال ۲۰۱۷ به خود اختصاص داده است، عنوان کرد: شانگهای نام ۱۲ دانشگاه ایرانی را منتشر و روی هم رفته ۱۰۰ بار در زمره موسسه های برتر آمده اند.

وی بیان کرد: براساس این رتبه بندی عنوان دانشگاه آزاد  ۲۰ بار در فهرست موسسه های برتر در ۵۲ موضوع آمده که بالاترین سهم را در میان دانشگاه های کشور به خود اختصاص داده. باید سعی کنیم موفقیت های دانشگاه های دانشگاه ازاد در تمامی عرصه های داخلی و خارجی تداوم داشته باشد.

سرپرست دانشگاه آزاد به ارائه تخفیف شهریه و تسهیلات به نخبگان و دانشجویان مناطق محروم از سوی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره و تاکید کرد: نخبگان را در سراسر کشور شناسایی و جذب خواهیم کرد و تسهیلات ویژه ای برای دانشجویان مناطق محروم در نظر گرفته خواهد شد.

مطلب پیشنهادی :  تمدید مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال 1403

نوریان اظهار داشت: هیچ نخبه و دانشجویی نباید به دلیل مشکلات مالی از ادامه تحصیل جا بماند و دانشجویان در دانشگاه آزاد باید به راحتی و بدون دغدغه تحصیل، تحقیق و پژوهش کنند.

 معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی علیرضا منادی گزارشی از اقدامات نمایندگان مجلس در خصوص رشته محل های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد.

در این جلسه همچنین در خصوص شکل گیری کمیته اجرایی شورای اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری به ریاست علی محمد نوریان و نحوه انتخاب و ترکیب اعضای حقیقی و حقوقی که از مصوبات جلسه شورای اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری دانشگاه بود، بحث و تبادل نظر شد.

سامانه مشاوره تخصصی ازمون دکتریwww.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x