کد خبر: 63404

تاریخ بروزرسانی : 1401/07/05

دیدار وزیر علوم، با دانشجوی دکتری ریاضی دارای معلولیت دانشگاه علم و صنعت

منابع آزمون دکتری

دانشجوی دکتری ریاضی

دیدار وزیر علوم، با دانشجوی دکتری ریاضی دارای معلولیت دانشگاه علم و صنعت

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با فاطمه کشکویی جهرمی دانشجوی ترم اول ریاضی دانشگاه علم و صنعت که علیرغم معلولیت جسمی از ناحیه دو دست و مشکلات ستون فقرات، توانسته است با تلاش و پشتکار تحصیلات خود را تا مقطع دکتری ادامه دهد، دیدار و با اهدای لوح سپاس از وی تجلیل کرد.

محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با فاطمه کشکویی جهرمی دانشجوی ترم اول ریاضی دانشگاه علم و صنعت که علیرغم معلولیت جسمی از ناحیه دو دست و مشکلات ستون فقرات، توانسته است با تلاش و پشتکار تحصیلات خود را تا مقطع دکتری ادامه دهد، دیدار و با اهدای لوح سپاس از وی تجلیل کرد.

وی در این دیدار گفت: توکل به خدا، داشتن انگیزه و تلاش می تواند هر مانعی را  در راه  پیشرفت بردارد و خانم کشکویی با همت خود و ادامه دادن مسیر تحصیل تا مقطع دکتری نشان داد کم توانایی جسمی نمی تواند علت دست کشیدن از انگیزه پیشرفت باشد.

وزیر علوم تاکید کرد: 🔖 خانم فاطمه کشکویی یکی از بانوان فرهیخته جامعه اسلامی است که می تواند الگوی بانوان در داخل و خارج باشد و ضرورت دارد اهداف علمی بلندتری را برای خود تعیین کند و  با کسب جوایز علمی معتبر دنیا  از زنان تاثیر گزار در عرصه علم و فناوری ایران و جهان باشد.

شرایط خاص  و ویژه دانشجویان دارای معلولیت را باید درک کنیم

زلفی گل در این نشست گفت: باید شرایط خاص و ویژه  دانشجویان  دارای معلولیت را درک کنیم و شرایط تحصیل آنان را تسهیل کنیم که در این راستا مقرر شد لیست دانشجویان دارای معلولیت دانشگاه‌ها و نوع کمک های مورد نیاز آنان در وزارت علوم تهیه شود.

مطلب پیشنهادی :  تمدید انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۳

خانم فاطمه کشکویی جهرمی نیز در این دیدار بخشی از مشکلات خود در دوران تحصیل و از جمله امتحانات کتبی و آزمون سراسری را بیان کرد و از وزیر علوم برای کمک به تحصیل آسان تر دانشجویان دارای معلولیت درخواست مساعدت کرد.

🌟 محمد سلیمانی قائم مقام وزیر علوم، علی  شمسی پور مدیرکل حوزه وزارتی و ندا شفیعی سرپرست اداره کل روابط عمومی وزارت علوم نیز در این دیدار حضور داشتند.

در بخشی از لوح سپاس وزیر علوم آمده است:

📜 « گرانمایه دیدن دردها و مغتنم دانستن دشواری‌ها، مقصدی جز روئین‌تنی در هفت خان هستی ندارد و خوشا دل و جانی که به مشیت حق سر می گذارد و سربلند برمی خیزد.

🔖  خرسندم که در آغازین روزهای مهر، ماه دانش مجال قدردانی از فرزندی برومند که با امید و اراده مرزهای ناممکن را درنوردیده ، فراهم شده است.

فاطمه کشکویی جهرمی دانشجوی رشته ریاضی محض دانشگاه علم و صنعت الگوی جوانان ایران اسلامی امروز است که با همه مصائب و موانع خم به ابرو نیاورده و به قله‌های دانش قدم گذارده است.بانویی برومند که نام از نام مبارک بزرگ بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س) دارد و با توکل به ساحت حضرتش، اتفاقی بزرگ را رقم زده است .به سهم خویش این همت  و اشتیاق را به فرزند عزیزم تبریک عرض می نمایم. امیدوارم کارنامه او نقش پیش چشم دیگر فرزندان این سرزمین باشد.»

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x