کد خبر: 61308

تاریخ بروزرسانی : 1400/12/09

تقدیر و تشکر از دستگاه های اجرایی کشور دراجرای برگزاری آزمون دکتری ( ph.D ) سال 1401

منابع آزمون دکتری

دفترچه انتخاب رشته دکتری 97

تقدیر و تشکر از دستگاه های اجرایی کشور دراجرای برگزاری آزمون دکتری ( ph.D ) سال 1401

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال و با قدردانی از همکاری داوطلبین و تمامی دستگاه های کشوری و لشکری که در  برگزاری و اجرای آزمون ورودي مقطع دكتري( Ph.D )  ‌نیمه متمركز سال 1401 با سازمان سنجش آموزش کشور همکاری حداکثری داشته اند، به استحضارو آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و متقاضیان گرانقدر می‌رساند، در شرایط همه گیری بیماری کرونا که محدودیت های ناشی ازآن، هماهنگی و مشارکت نهادها و دستگاه های متعدد را برای اجرای برنامه های ملی می طلبید، اجرای آزمون ورودي مقطع دكتري نيمه ‌متمركز ( Ph.D )  سال 1401 در 7 گروه آموزشي و 247 كد رشته امتحاني در صبح روز جمعه 6 اسفند ماه 1400 در 96 شهرستان و 189 حوزه اصلی و 597 حوزه فرعی، به صورت همزمان و به تأیید ناظران رسمی با رعایت حداکثری شیوه نامه ها و الزامات بهداشتی برگزار شد.

الحمدالله آزمون دکتری سال 1401 با نظم، كيفيت مطلوب، امنيت كامل و همچنین اجرای الزامات ستاد ملی مدیریت کرونا و رعایت کامل شیوه نامه های  بهداشتی و منطبق بر برنامه زماني پيش‌بيني شده برگزار گردید.

مطلب پیشنهادی :  تمدید مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال 1403

مسئولان سازمان سنجش آموزش كشور لازم مي‌دانند ازخدمات ارزشمند و تلاشهای صادقانه مسؤولين و كاركنان محترم وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کادر بهداشت و درمان، ستاد ملی مدیریت کرونا، دانشگاههای علوم پزشکی، دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي و آموزشی مجري آزمون، وزارت نيرو، وزارت كشور، وزارت اطلاعات، استانداران، فرمانداران و اعضای شورای تامین استانها و شهرستانها، نيروهاي نظامی و انتظامي، اصحاب رسانه و سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران، سازمان اورژانس كشور، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ها و همچنين دیگر وزارتخانه ها، سازمانها، نهادها و ارگانهايي كه به نحوي از انحاء در مراحل ثبت نام تا برگزاري آزمون ورودي مقطع دكتري( Ph.D )  نيمه ‌متمركز سال 1401 با این سازمان همكاري نموده‌اند، صمیمانه و صادقانه قدرداني نمایند.

 توفیق روزافزون همگان درخدمت به ایرانیان سرافراز را از درگاه خداوند منان خواستاریم.

 

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور
مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
19 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمان
میهمان
پیمان
9 اسفند ، 1400

به نظرم یه خورده حل سوالات زمان میخواست.یکی از سوالات دینامیک سازه که تکیه گاه تحت تاثیر تغییر مکان هارمونیک بود، من فکر میکنم جواب تو بین گزینه ها نبود…فرکانس تحریک معلوم بود که ۱۲ بود.جرم و طول میله هم که ۳ تن و ۱۰ متر بود.حداکثر تغییر مکان هارمونیک هم که پنج صدم متر بود و حداکثر جابجایی دینامیکی هم ۲٫۵ سانتیمتر.میرایی هم که ناچیز بود.باید اول ضریب انتقال رو محاسبه میکردیم که میشد یک به روی یک منهای توان دوم نسبت فرکانسی.حالا حداکثر جابجایی دینامیکی بر اثر تحریک هارمونیک تکیه گاه میشه حاصل ضرب حداکثر تغییر مکان هارمونیک ضربدر ضریب انتقال ضربدر توان دوم نسبت فرکانسی.از این رابطه توان دوم نسبت فرکانسی شد یک به روی سه.با جای‌گذاری فرکانس تحریک و فرکانس طبیعی تیر یکسر گیردار در این رابطه، می بینید که جواب توی گزینه ها نیست.

جابری
میهمان
جابری
9 اسفند ، 1400

به نظرم بعضی سوالات واقعاً در حد دکتری نبود، اینکه گزینه صحیح رو بین گزینه “و” دار یا ویرگول دار انتخاب کنیم در حد سوالات ارشده، من وقت کم نیاوردم. ولی در مجموع رو فقه وقت کمی گذاشته بودم، برای همین به بقیه تونستم به خوبی برسم

nazi
میهمان
nazi
9 اسفند ، 1400

مشکل شما رو داشتم و یک درصد هم فکر نمیکردم وقت کم بیارم و چون متون رو خوب خونده بودم و میخواستم اکثرش رو جواب بدم بسیار وقت کم اوردم و نتونستم سوالاتی که زمان بر بودن رو پاسخ بدم.
حالا اگر برای همه اینطور بودن و همه وقت کم اوردن، چندان جای نگرانی نیست.

مهران
میهمان
مهران
9 اسفند ، 1400

من سه سال شرکت می‌کنم سوالات سخت بیخود آزمون سال گذشته خیلی سوالات موجه تر بودن طراح انگار پدر کشتگی داشت منبع فقه معلوم نبود از کجا بود کلی بگم اگه هدف دولتی دارین رقابت در مصاحبه ملاک ۹۰درصد دکتری مصاحبه کتبی خیلی مهم نیست رتبه ۵باشی میبینی قبول نشدی رتبه۴۰میاد قبول میشه خصوصا این مصاحبه آنلاین گذشته ک فقط بی عدالتی کامل

دکتری 1401
میهمان
دکتری 1401
9 اسفند ، 1400

اولین سالی بود که ازمون دکتری شرکت کردم، رشته حقوق جزا و جرم‌شناسی.
آمادگی خیلی خوبی داشتم و سوالات به نظرم استاندارد بود اما بسیار وقت کم آوردم (چیزی که اصلا فکرش رو نمیکردم) و از کسی هم نشنیده بودم.
بقیه داوطلبان این رشته هم این مشکل رو داشتن؟

Baran
میهمان
Baran
9 اسفند ، 1400

جرمشناسی به نظرم خیلی سخت‌تر بود و همه از مباحث نسبتاً جدید جرمشناسی بود به غیر از یکی دو تا، آیین دادرسی سخت‌تر از سال پیش بود و خیلی بیمارگونه، جزا خوب بود، فقه هم قابل فهم. اما نظرم اینه سوالات عمومی خیلیییی خوب بود

کاربران ناشناس
میهمان
کاربران ناشناس
9 اسفند ، 1400

سلام دوستان. خدا قوت. ان شاء الله همگی نتیجه زحماتمون رو بگیریم خصوصا با توجه شرایط سخت کرونایی! اما چقدر بی نظمی در حوزه ها بوده! از انصاف نگذریم حوزه دانشگاه قم واقعا خوب بود، فاصله ها رعایت شده بود، منظم و تمیز بود و همه چیز طبق برنامه پیش رفت. به محض ورود چون خیلی صدای سرفه و عطسه می آمد، گفتیم پنجره ها را باز کردند و سیستم های گرمایش و تهویه هم روشن بود. البته بنده افشانه های بینی و دهانی را زده بودم که خیالم راحت بود.

کاربران ناشناس
میهمان
کاربران ناشناس
9 اسفند ، 1400

بله دیگر با کمترین تحلیل میشه به وضوح تاثیر واکسیناسیون رو دید . پارسال بدون واکسن روزی ۹۰۰ نفر و از دست دادیم با نوع دلتا که سرعت انتقالش یک سوم امکرون بوده الان در اوج پیک ۲۴۰ نفر از دست رفتن اونم با شرایطی که ترس مردم تقریبا از بین رفته رعایت پروتکل ها به ۳۰ درصد رسیده . و آمار رسمی اعلام شده ۹۰ درصد مبتلایان جدید غیر واکسینه بودند و تنها ۱ درصد مرگ که ۳ نفر واکسینه بودن بالای ۷۰ سال با بیماری زمینه ای حاد بودن. اتفاقا کسانی که واکسن نمیزنن و اجازه نمیدن این روند تمام بشه در قیامت باید پاسخگو باشن . البته شما یک مورد استثنا هستید . اما بررسی جدید سینوفارم و پاستوکوک حتی برای کودکان دوسال و بیماران سرطانی هم قابل تزریق هست . موفق باشید.

کاربران ناشناس
میهمان
کاربران ناشناس
9 اسفند ، 1400

حداقل یه چک نمی کردن،طرف تب داره؟کارت واکسن داره؟بپرسند کی کرونا داره؟سرفه بود،عطسه بود،خدا بخیر کنه.واقعا باید تعویق میشد.

Mardani
میهمان
Mardani
9 اسفند ، 1400

بنده به دلیل منع پزشکی واکسن نزدم اما به نظر شما واکسن تاثیر داشته؟ باید پیشگیری اصولی کرد که البته هزینه دارد!

دکتری 1401
میهمان
دکتری 1401
9 اسفند ، 1400

واقعا رعایت پروتکلها افتضاح بود،خدا بخیر کنه فکر کنم خیلیها آلوده شدن،کاش تعویق شده بود ،اصلا معلوم نیست کسی واکسن زده بود،یا نه!!

مهران
میهمان
مهران
9 اسفند ، 1400

نگران نباشید . تمرکز داشته باشید. رفتار همراه با آرامش. رزومه معقول. حتما انگیزه منطقی از ادامه تحصیل داشته باشید. نمره زبان کسب کنید خیلی دید مثبتی ایجاد میکند. و در روز مصاحبه استرستون رو کنترل کنید و با اعتماد به نفس همراه با فروتنی داشته باشید. دروس تخصصی حتما یک مورد خاص رو مد نظر داشته باشید. و موضوع پایان نامه و چکیده رو مسلط باشید. موفق باشید.

دکتری 1401
میهمان
دکتری 1401
9 اسفند ، 1400

حاجی کسی زمین شناسی آزمون داده
دیگه از سخت گذشته بود زمین شناسی اقتصادی
یعنی جزوه بازم بود نمیشد حلش کرد
سلام منو به طراخ سوالش برسونید حتما

Baran
میهمان
Baran
9 اسفند ، 1400

من نخوندم ولی حس کنم از سالهای پیش راحتتر بود ولی زبان بسیار سخت و استعداد معمولی بود. من که مجاز نمیشم روزانه حتی شما خودتون چی؟؟؟؟؟

مهران
میهمان
مهران
9 اسفند ، 1400

می خوای نمره ی کل حساب کنی یا درصد هر درس رو؟ اگر درصده که به تعداد سوالاس دیگه، سی تا سواله هر جواب درست تقریبا ۳.۳۳ به درصد زبانت اضافه می کنه.
اگر منظورت نمره منفیه که برای همه ی درسا یه جور حساب میشه.
ولی اگر می خوای با توجه به ضریب ۴ تخصصی و یک عمومی به این نتیجه برسی که هر سوال تخصصی ۴ برابر توی نمره ی کلت تاثیر داره، خب اینطوری نیست.
نمره ی کل بستگی به این داره که بقیه هر درسی رو چه طوری جواب بدن.

nazi
میهمان
nazi
9 اسفند ، 1400

امار خیلی سخت و متفاوت از سالهای ثبل بود. انگار ظراح سوال عوض شده بود

کاربران ناشناس
میهمان
کاربران ناشناس
9 اسفند ، 1400

سلام و درود من تربیتی بودم خیلی برام سخت بودش بخصوص سنجش و آمار

دکتری 1401
میهمان
دکتری 1401
9 اسفند ، 1400

اصلا نگفتن واکسن زدید یا نه
حوزه ما تب سنجی هم انجام نشدکه سال قبل بود.
کلا همه چیز عین روال سالهای بدون کورونا بود فقط همه خودشون ماسک زده بودند.
موقع ورود فقط از نظر گوشی همراه چک میکردن با اون دستگاه.

کاربران ناشناس
میهمان
کاربران ناشناس
9 اسفند ، 1400

روی کارتتون نوشته بود دیگه که از روی اون متوجه شدید کجاست حوزه شما.که رفتید سرجلسه!!!
اگر ننوشته بود پس چه جوری متوجه شدید حوزه شما کجاست که رفتید سرجلسه!!!
مثلا نوشته بود تهران دانشکده فلان
نه نمیخواست رو کارت بنویسید فقط امضا داشت کارت.

19
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x