کد خبر: 59026

تاریخ بروزرسانی : 1400/06/14

دستور تسریع واکسیناسیون و بازگشایی دانشگاه

منابع آزمون دکتری

دستور تسریع واکسیناسیون و بازگشایی دانشگاه

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ،  برخی از دانشجویان، در حال کمک به واکسیناسیون هستند که با بازگشایی دانشگاه ها باید برنامه ریزی مناسبی در این زمینه اتخاذ شود.دستور تسریع واکسیناسیون و بازگشایی دانشگاه اعلام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه دانشگاه باز است و آموزش برقرار است؛ اما نیازی به تجمع افراد در دانشگاه نیست، خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، دانشجویان در فواصل مختلف برای گذراندن دوره های خود به دانشگاه فراخوانده می شوند.

وی به دغدغه آموزشی وزیر بهداشت اشاره کرد و گفت: اگر بتوانیم برنامه ریزی منعطفی در زمینه آموزش داشته باشیم، می توانیم بر اساس شرایط تصمیم بگیریم.

کریمی با اشاره به گزارش وضعیت بیمارستان ها از بستری بیماران قارچ سیاه (موکورمایکوز) گفت: اینکه فشار بیش از اندازه بر روی یک بیمارستان باشد منطقی نیست و برای توزیع مناسب این بیماران باید تدابیری اندیشیده شود. همچنین بر اساس وضعیت توزیع دارو باید نسبت توزیع بیماران نیز در بیمارستان های مختلف تهران هماهنگ شود. بحث دارو و هزینه های ناشی از آن نیز بسیار مهم است.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران یادآور شد: خوشبختانه اساتید، کارکنان، بیمارستان ها و دانشجویان در دانشگاه ما واکسینه شده اند و حتی اکنون برخی از دانشجویان در خوابگاه ها ساکن هستند لذا مانع جدی برای بازگشایی وجود ندارد. بر این اساس سیاست و برنامه ریزی های ما نیز باید به سمت واکسینه کردن دانشجویان جدید برود.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x