کد خبر: 37146

تاریخ بروزرسانی : 1398/02/27

دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98

منابع آزمون دکتری

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، دفترچه راهنماي انتخاب رشته هاي تحصیلی آزمون ورودي دوره دکتري تخصصی (Ph.D) و ثبت نام دوره بدون آزمون (ویژه استعدادهاي درخشان) دکتري تخصصی سال 1398 منتشر شد.

دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98

کلیه داوطلبان آزمون دکتری تخصصی سال 98 سازمان سنجش آموزش کشور که رشته/گرایش مورد نظر آنها در دانشگاه آزاد اسلامی دایر بوده و براساس کارنامه صادره از سوی آن سازمان مجاز به انتخاب رشته شده‌اند می‌توانند از طریق سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نمایند. داوطلبان لازم است ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته را از طریق همین سامانه دریافت و پس از مطالعه دقیق آن در صورت احراز شرایط نسبت به خرید کارت اعتباری انتخاب رشته اقدام نمایند.
هر داوطلب می‌تواند متناسب با کد رشته امتحانی خود در آزمون دکتری تخصصی حداکثر تا 80 رشته/محل را انتخاب و در فرم انتخاب رشته ثبت نماید. ویرایش رشته/محل‌های انتخابی تا پایان مهلت ثبت‌نام امکان‌پذیر بوده و نیازی به تهیه کارت اعتباری مجدد در این خصوص نمی‌باشد. آن دسته از اعضای هیأت علمی با مرتبه علمی مربی که براساس دفترچه راهنما واجد شرایط استفاده از سهمیه مربیان می‌باشند لازم است علاقمندی خود به استفاده از این سهمیه را در محل مربوطه در فرم انتخاب رشته اعلام نمایند.

مطلب پیشنهادی :  جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد

دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98

 

مشاوره برای انتخاب رشته دکتری 98

 

 

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x