کد خبر: 25299

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/06

دفترچه انتخاب رشته دکتری 97

منابع آزمون دکتری

دفترچه انتخاب رشته دکتری 97

طبق اعلام سازمان سنجش، کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال 1397 بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org از اواخر فروردین قابل مشاهده است.

دفترچه انتخاب رشته دکتری 97

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته‌ تحصیلی شده اند،باید کدرشته را وارد کنند.

نمودار بازه ی اطمینان برای مجاز به انتخاب رشته شدن در آزمون دکتری

 

پس از انتخاب رشته ، داوطلبان عزیز در برخی کدرشته محل های انتخابی دعوت به مصاحبه می شوند (برای اطلاع از جدول امتیازات آموزشی و پژوهشی در مصاحبه دکتری 97 کلیک کنید).

 

انتخاب رشته دکتری 98

 

راهنمای کاربردی ویژه انتخاب رشته آزمون دکتری 98

 

دفترچه انتخاب رشته دکتری 98

 

شرایط انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98

بدون شک بزرگترین تفاوت کنکور دکتری از سال های گذشته ادغام آزمون اولیه کنکور سراسری و آزاد بود به این مفهوم که برای ارزیابی تنها یک بار کنکور برگزار می شود. اما فرآیند انتخاب رشته کاملا مجزاست. شرط اولیه برای شرکت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد حضور داشتن در سر جلسه آزمون دکتری است. بنابراین هر شخصی که دارای کارت ورود به جلسه باشد می تواند در انتخاب رشته دانشگاه آزاد شرکت کند.
یکی از تفاوت های انتخاب رشته دانشگاه آزاد با دانشگاه سراسری در مقطع دکتری تعداد گزینه های انتخابی است‌. همانطور که در انتخاب رشته دکتری دانشگاه سراسری توضیح داده شد، در دانشگاه سراسری تعداد انتخاب ها 50 گزینه است ولی در دانشگاه آزاد تعداد انتخاب‌ها 80 گزینه است‌. اما منطق و نحوه چینش آن تفاوتی با دانشگاه سراسری ندارد و دقیقا مانند الگوریتم دانشگاه سراسری قابل پیاده سازی است.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد

 

 www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ابوالفضل
میهمان
ابوالفضل
8 اسفند ، 1396

سلام
این امتحان دارای نکات ویژه ای بود اول وجود اصطلاحاتی که شک برانگیز بود و دوم منابع و سوم امتحان استدلالی بود و این عاملی که باعث می شود ما که یکسال وقت صرف کردیم دچار ناامیدی کرده و نمیدانیم چرا حق ما دیگر شهرها باید ضایع شود. آیا این ناحقی به دیگر دانشجویان نیست که یکسال عمر خود را صرف کردن نیست. با این همه اعتراض به امتحان امسال به وجود یک مشکل اشاره می کند و آن هم سختی امتحان و ضایع شدن دیگر دوستان است و چرا پارسال این همه اعتراض نبوده

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x