کد خبر: 54178

تاریخ بروزرسانی : 1398/06/22

نتایج دكتری 98 دانشگاه ارومیه استعداد درخشان

منابع آزمون دکتری

مقطع دكتری 98 دانشگاه اروميه

نتایج دكتری 98 دانشگاه ارومیه استعداد درخشان

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری (PhdPhd.org) ، نتایج دكتری 98 دانشگاه ارومیه استعداد درخشان به شرح زیر اعلام شد : ضمن تبريك قبولي داوطلبان عزيز در آزمون نيمه متمركز مقطع تحصيلي دكتري (Ph.D) دانشگاه اروميه، بدينوسيله اعلام ميگردد؛ ثبت نام پذيرفته شدگان ابتدا به صورت اينترنتي و از طريق سايت ثبت نام ورودي هاي جديد دانشگاه اروميه و سپس به صورت حضوري جهت تشكيل پرونده و تحويل مدارك ثبت نامي انجام خواهد پذيرفت و اطلاع رساني در خصوص ثبت نام وروديهاي جديد شامل زمانبندي مراجعه حضوري به دانشگاه، مسائل مربوط به انتخاب واحد نيمسال اول سال تحصيلي 99 – 98 ، اطلاع رساني در خصوص نحوه برخورداري از تسهيلات رفاهي دانشگاه از قبيل نحوه رزرواسيون غذا، خوابگاه هاي دانشجويي و . . . از طريق اين سايت انجام خواهد گرفت. پذيرفته شدگان عزيز بايستي قبل از مراجعه حضوري به دانشگاه، جزئيات فرايند پذيرش و ثبت نام در دانشگاه را به شرح زير و به دقت مطالعه نمايند و بر اساس زمانبندي اعلام شده در سايت ثبت نام ورودي هاي جديد عمل نمايند.

اسامی پذیرفته شدگان دكتری 98 دانشگاه ارومیه استعداد درخشان

ثبت نام از نامبردگان به صورت حضوری در تاریخ 98/06/23 در محل اداره تحصیلات تکمیلی – معاونت آموزشی دانشگاه انجام خواهد شد. پذیرفته شدگان موظفند با در دست داشتن مدارک ثبت نامی(مندرج در اطلاعیه ثبت نام دکتری سال1398) جهت ثبت نام و تحویل مدارک مراجعه نمایند.

مطلب پیشنهادی :  تمدید انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۳

يادآوري: ثبت نام پذيرفته شدگان واحد پرديس دانشگاهي نيز به صورت اينترنتي انجام خواهد گرفت.

فایل اطلاعیه ثبت نام دکتری سال 98

نکات مهم 

1)پذيرفته شدگان منحصرا بايستي در تاريخ هاي اعلام شده با ارائه مدارك كامل مندرج در اين اطلاعيه جهت دريافت كارت دانشجويي و تحويل مدارك به دانشكده خود مراجعه نمايند و حضور شخص پذيرفته شده جهت انجام مراحل پذيرش و ثبت نام، الزامي است و عدم مراجعه پذيرفته شدگان در تاريخهاي تعيين شده براي ثبتنام به منزله انصراف از ادامه تحصيل تلقي خواهد شد.

2)معدل مدرك كارداني، كارشناسي (ليسانس) و كارشناسي ارشد (فوق ليسانس) پذيرفته شده بايد با معدلهايي كه قبلا در زمان ثبت نام، شركت در آزمون و يا نهايتا در مرحله مصاحبه اعلام نموده، يكسان باشد.

شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون 98 دانشگاه ارومیه

 

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x