کد خبر: 62483

تاریخ بروزرسانی : 1402/05/07

اعلام نتایج پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس

منابع آزمون دکتری

اعلام نتایج پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس

اعلام نتایج پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، داوطلبان ادامه تحصیل در دوره‌های دکتری تخصصی سال ۱۴۰۱ این دانشگاه که برای پذیرش دکتری بدون آزمون ( استعداد درخشان ) دانشگاه تربیت مدرس اقدام کرده‌اند، هم‌اکنون می‌توانند نتایج درخواست خود را در سایت دانشگاه تربیت مدرس به نشانی “https://www.modares.ac.ir” مشاهده کنند.

دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد، پذیرش قطعی این افراد منوط به احراز شرایط از جمله: تشکیل دوره در رشته مربوط از طریق آزمون نیمه‌متمرکز دوره‌های دکتری تخصصی در سال ۱۴۰۱ و تایید پذیرش نهایی داوطلب توسط سازمان سنجش آموزش کشور است. تایید صلاحیت عمومی داوطلب توسط مراجع ذی‌صلاح، احراز حد نصاب مدرک زبان انگلیسی معتبر با حداقل نمره قابل قبول و ارائه مدرک مذکور حداکثر تا قبل از برگزاری آزمون جامع از طریق سامانه گلستان، از دیگر شرایط پذیرش اعلام شده است.
همچنین، در صورتی که داوطلبی موفق به احراز کلیه شرایط فوق نشود یا اصالت مدارک مربوط احراز نشود، در هر مرحله‌ای از ثبت نام و ادامه تحصیل، پذیرش داوطلب لغو خواهد شد و شرکت در کلاس‌های دوره نیز هیچگونه حقی برای وی ایجاد نخواهد کرد.

اسامی پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس 1401

فرم تعهد ارائه نسخه چاپ شده مقاله

بنابر اعلام این دانشگاه، اطلاعیه دانشگاه تربیت مدرس در خصوص نحوه و زمان ثبت‌نام حضوری و غیرحضوری پذیرفته شدگان، پس از اعلام نتایج پذیرش داوطلبان آزمون نیمه متمرکز دوره‌های دکتری تخصصی سال ۱۴۰۱ توسط سازمان سنجش آموزش کشور در بخش آموزش وبگاه دانشگاه تربیت مدرس قرار خواهد گرفت.
همچنین، در رشته‌هایی که قبولی علمی اعلام نشده است هیچ یک از داوطلبان حد نصاب علمی لازم را برای پذیرش در این دانشگاه کسب نکرده‌اند.

منبع خبر: مدیریت همکاری‌های آموزشی و آزمون

مطلب پیشنهادی :  اعلام تاریخ نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 1403

 +9821 82880
 +9821 8800 6544
 pres@modares.ac.ir

نشانی:تهران

جلال آل احمد

پل نصر

صندوق پستی: 111-14115

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ناصر عابدی
میهمان
ناصر عابدی
13 مرداد ، 1401

تربیت مدرس مصاحبه دکتری فقط بخش کوچکی از فرایند گزینش است بخش اعظم آن رزومه آموزشی و پژوهشی شخص است که قبلاً آپلود شده است وگرنه مصاحبه رفتار و شخصیت انسان و دید چهره به چهره را ارزیابی می کنند

داوطلب کنکور دکتری
میهمان
داوطلب کنکور دکتری
12 مرداد ، 1401

دوست عزیز انقدر به خودتون فشار نیارید ، استادا تا الان انتخابشون کردن ، امتیازاشون رو هم طبق معیار هایی که داشتن دادن، ممکن هر استادی طبق چیزی که مد نظرش باشه ، یه جور امتیاز داده باشه. شما ام رتبه ت مشخص خوب شده حالا چون استرس داری که یک وقت نشه هی گارد میگیری و با بقیه سر تاثیر رتبه بحث میکنید ولی اینا باور کنین تو تصمیم اساتید نقشی نداره و هر چی اینجا حالا هی بحث بشه رتبه بهتر است یا …. چیزی عوض نمیشه. جهت اطلاع تون فقط میگم پذیرش در دکتری قاعده و فرمول خاصی نداره ، بستگی به شرایط زیادی داره ، مثلا ممکن یک سال یک فردی انتخاب بشه ولی سال بعدش در مقایسه با دیگر افرادی که در مصاحبه ها شرکت داشتن همون فرد انتخاب نشه. یا مثلا دانشگاه تهران برای رشته فنی به کسی که رتبه ده داشت اجازه مصاحبه نداده بودن ، گفته بودن معدلتون پایین هست این آیین نامه داخلی ماست که شما حد نصاب داخلی رو کسب نکردید . یا ترتیب انتخاب رشته مثلا فردی رتبه اش پونزده تا بالاتر بود اما چون امیرکبیر انتخاب اول زده بود با اینکه رزومه اش هم کمتر بود پذیرفته شد، یا ممکن یه نفر رتبه و رزومه پژوهشی خوبی داشته باشه ولی چون مقاطع قبلی دانشگاه های سطح پایین تحصیل کرده باشه ردش کردن، یکی هم ممکن از رزومه و رتبه هر دو متوسط بوده باشه ، اما تونسته با اساتید خوب ارتباط برقرار کنه و نظرشون جلب کنه. در خصوص درس و پژوهش هم ، منظورشون چالش و حل مسائل صنعتی در رشته های فنی و فهم مفاهیم بنیادین در سایر رشته ها هست، مطالعه در این زمینه ها لازم هست اما کافی نیست که بحث مفصلی هست کد واژه اش میتونه تفات علم و فناوری باشه که دیگه اینجا اشاره نمیکنم که پیام خیلی طولانی بشه خودتون میتونین راجع بهش مطالعه کنین.

ناشناس
میهمان
ناشناس
12 مرداد ، 1401

امسالم تربیت مدرس توی رشته ما همین طوری عمل کرد
خیلی علنی وقتی منتظر وارد شدن به اتاق مصاحبه بودیم به رتبه یک توی جمع گفتن همینجا قبولی اگه انتخاب اولت که تهرانه حذف کنی اونم قبول کرد و همونجا بهش تبریک گفتن قبول شدنشو. ولی اینم بگم که رزومه پژوهشیش خوب بود.
و برعکسشم داشتیم رتبه یک بوده ولی دانشگاه تبریز قبول شده(معمولا آخرین انتخاب ما هنری‌ها!)

3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x