کد خبر: 69581

تاریخ بروزرسانی : 1402/06/17

اعلام نتایج اولیه پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه کردستان سال 1402

منابع آزمون دکتری

اعلام نتایج اولیه پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه کردستان سال 1402

اعلام نتایج اولیه پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه کردستان سال 1402

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای متقاضیان عزیز پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان دکتری دانشگاه کردستان در سال تحصیلی 1403-1402، بدین‌وسیله اسامی پذیرفته‌شدگان اولیه اعلام و موارد زیر به اطلاع می‌رسد:

‫نام و نام خانوادگی‬‏
‫متقاضی‬‏
‫رشته گرایش مورد تقاضا‬‏‫دانشکده‬‏‫دانشگاه محل تحصیل مقطع‬‏
‫کارشناسی ارشد‬‏
‫تورج خسروی‬‏‫زبان و ادبیات فارسی‬‏‫زبان و ادبیات‬‏‫کردستان‬‏
‫پردیس کرمی‬‏‫مدیریت آموزشی‬‏‫علوم انسانی و‬‏
‫اجتماعی‬‏
‫کردستان‬‏
‫مریم علیخانی‬‏‫توسعه آموزش عالی‬‏‫علوم انسانی و‬‏
‫اجتماعی‬‏
‫کردستان‬‏
‫مهتاب برخورداری‬‏‫مشاوره‬‏‫علوم انسانی و‬‏
‫اجتماعی‬‏
‫رازی‬‏
‫آرمان اله ویسی‬‏‫مدیریت ورزشی/ بازاریابی‬‏
‫ورزشی‬‏
‫علوم انسانی و‬‏
‫اجتماعی‬‏
‫کردستان‬‏
‫یونس نقدی جوبشهر‬‏‫شیمی/ آلی‬‏‫علوم پایه‬‏‫کردستان‬‏
‫یاسر برفی زاد‬‏
‫برق / کنترل‬‏
‫مهندسی‬‏‫کردستان‬‏
‫معصومه مجیدی‬‏‫برق/ قدرت‬‏‫مهندسی‬‏‫کرمان‬‏
‫ژینو سفاحی‬‏‫کامپیوتر/ هوش مصنوعی‬‏‫مهندسی‬‏‫کردستان‬‏
‫عاطفه مرادیانی‬‏‫کامپیوتر/ شبکه‬‏‫مهندسی‬‏‫کردستان‬‏
‫آرمین چوپانی‬‏‫کامپیوتر/ نرم افزار‬‏‫مهندسی‬‏‫کردستان‬‏
‫اوین زندی‬‏‫مهندسی شیمی‬‏‫مهندسی‬‏‫کردستان‬‏
‫حمیرا کرد‬‏‫مهندسی صنایع‬‏‫مهندسی‬‏‫بوعلی همدان‬‏
‫نگار خیابان چیان‬‏‫شهرسازی‬‏‫هنر و معماری‬‏‫جهاد دانشگاهی همدان‬‏

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته‌شدگان آزمون دکتری دانشگاه کردستان 1402

1) اسامی اعلام شده بر اساس محتویات پرونده‌های ارسالی و مصاحبه علمی و کسب امتیاز از جداول سه‌گانه تکمیل شده توسط گروه‌های آموزشی مربوطه تنظیم شده است.(رشته های بدون کنکور دانشگاه کردستان ۱۴۰۲)

2) پذیرش نهایی و قطعی داوطلبان منحصراً پس از تأیید صلاحیت علمی توسط سازمان سنجش آموزش کشور و  تأیید صلاحیت عمومی توسط دبیرخانه مرکزی گزینش دانشجو وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صورت خواهد گرفت، لذا نتایج اعلام شده به منزله پذیرش قطعی نیست.

شرایط استعداد درخشان دکتری دانشگاه کردستان

3) پذیرفته‌شدگان اولیه لازم است فرم صلاحیت عمومی تکمیل شده (فرم پیوستی) و مدارک مورد نیاز را جهت ارسال به دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش دانشجو، حداکثر تا تاریخ 1402/6/10 به گروه امور حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه به آدرس زیر ارسال نمایند:

کردستان، سنندج، بلوار پاسداران، دانشگاه کردستان، صندوق پستی: 416 و کدپستی: 15175-66177، دفتر گروه امور حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه (لطفا بر روی پاکت جمله “مربوط به صلاحیت عمومی” درج شود).

  1. مدارک لازم برای بررسی صلاحیت عمومی:
مطلب پیشنهادی :  آمار جدید انتخاب رشته کنندگان آزمون دکتری

🔴 فرم صلاحیت عمومی تکمیل شده (نسخه اصلی همراه با الصاق عکس رنگی)

🔴 واریز مبلغ 2/140/000 ریال (دویست و چهارده هزار تومان) و ارائه اصل فیش پرداختی ( شماره حساب دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش دانشجو به پیوست می باشد.)

🔴 کپی تمام صفحات شناسنامه

🔴 کپی کارت ملی

🔴 کپی حکم کارگزینی در صورت اشتغال

5) زمان ثبت نام در دانشگاه کردستان همزمان با ثبت نام داوطلبان پذیرفته‌شده از طریق آزمون و مطابق برنامه اعلام شده از طرف مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه کردستان انجام خواهد شد. لذا از پذیرفته‌شدگان محترم درخواست می‌شود در موعد مقرر با تحویل مدارک خواسته شده نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.(رشته های بدون کنکور دانشگاه کردستان 1402)

6) پذیرفته‌شدگان بدون آزمون دکتری دانشگاه کردستان در صورت قبولی در یک دانشگاه دیگر (چه از طریق کنکور و چه از طریق پذیرش بدون آزمون) و تمایل به انصراف از پذیرش در دانشگاه کردستان، لازم است حداکثر تا ۴۸ ساعت بعد از اعلام نتایج کنکور دکتری توسط سازمان سنجش، فرم انصراف را تکمیل و همراه با تصویر کارت ملی از طریق آدرس ایمیلی که هنگام ثبت نام در فرم شماره 1 درج کرده‌اند، به آدرس ایمیل estedad@uok.ac.ir ارسال و تاییدیه وصول ایمیل را دریافت نمایند. تمام عواقب ناشی از عدم انصراف در زمان مقرر به عهده شخص متقاضی است و گروه امور حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه کردستان در این زمینه هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.

🔴 جهت مشاهده فرم بررسی صلاحیت عمومی کلیک نمایید.

هرآنچه درباره دکتری بدون آزمون
( استعداد درخشان )
لازم است بدانید :

اطلاعیه های دکتری بدون آزمون
( استعداد درخشان )

سوالات مصاحبه دکتری مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی پردیس کیش دانشگاه تهران

جدیدترین آیین نامه دکتری بدون آزمون ( استعداد درخشان )

راهنمای مصاحبه آزمون دکتری سراسری و آزاد

پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها در سال تحصیلی 1403 -1402

کسب حداکثر امتیاز مصاحبه دکتری

چگونه در مصاحبه دکتری پذیرفته شویم؟ ؛ کارگاه آموزش و مشاوره

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا معصومی
میهمان
رضا معصومی
22 مرداد ، 1402

سهمیه ۵درصد و ۲۵ درصد به این صورت هست که ظرفیت هر رشته محل برای سهمیه ۵ درصدی در ۰.۰۵ و برای سهمیه ۲۵ درصدی در ۰.۲۵ ضرب میشه، اگه عدد حاصله بالای نیم باشه، به همون میزان ظرفیت سهمیه در نظر گرفته میشه.
بعد داوطلبانی که دارای سهمیه هستن برای پذیرش در اون ظرفیت با هم رقابت میکنند. کسانی که بالاترین نمره کل رو بین رقبای سهمیه دار دارند، در صورتی که نمره شون ۷۰ درصد نمره آخرین فرد قبول شده در اون رشته محل باشه، به عنوان پذیرفته شده در سهمیه اعلام میشن.
اما اگر رشته محلی ظرفیت سهمیه نداشته باشه، داوطلبان دارای سهمیه هم در سهمیه عادی و با سهمیه آزاد خواهند بود و یا اگر داوطلبان ۷۰درصد نمره اخرین فرد قبولی (با توجه به نوع سهمیه شون) رو کسب نکنند، در سهمیه پذیرش نخواهند شد.
سهمیه مازاد نیست و از همون ظرفیت دفترچه کم میشه.

سهیلا موسوی
میهمان
سهیلا موسوی
22 مرداد ، 1402

اگر دانشگاهی ۳ نفر پذیرش داشته باشه ۱ نفر میشه سهمیه ۲۵ درصد، حالا ۵ درصدی ها هم میتونن اینجا مصاحبه بدن درسته؟ چون طبق گفته شما اگر ۲۵ درصدی نتونه بنا به هر دلیلی این ظرفیت رو پر کنه اون ۵ درصدی شرایط رو داشته باشه میتونه این ظرفیت رو بگیره درسته؟ چون ۳ نفر که بخوان ۵ درصدی اینجا ظرفیت نداره اما چون جایگاه ۲۵ درصدی هست و پر نشه به ۵ درصدی تعلق میگیره و اگر پر نشه میدن سهمیه ازاد،پس اینجا ۵ درصدی ها هم میتونن امیدوار به این سهمیه باشن درسته؟

استاد دانشگاه
میهمان
استاد دانشگاه
22 مرداد ، 1402

اگه ما چند جا برا مصاحبه بریم زمان اعلام قبولی محاسبه مشخص میشه کجا ما را قبول کردند و ما باید تعیین کنیم که کجا ثبت نام کنیم یا بر اساس اولویت انتخاب دانشگاه که کردیم فقط دانشگاه اول که قبول کرد مابقی همه از دست میرن؟

جواب خود سازمان سنجش :
با سلام
بعد از انجام مصاحبه بر اساس نمره هایی که دانشگاهها به داوطبان می دهند مرحله گزینش نهایی بر اساس اولویت انتخابی داوطلبان انجام می پذیرد و در اولین کدرشته محل انتخابی که نمره لازم برای قبولی را کسب کرده باشید به عنوان پذیرفته نهایی معرفی خواهید شد.

پس یعنی هر چی بالاتر باشه تعیین کننده است.

داوطلب کنکور دکتری
میهمان
داوطلب کنکور دکتری
22 مرداد ، 1402

در اخرین شیوه نامه مصاحبه دکتری سقفی برای نمره مقاله تعیین نکرده وزارت علوم. این مورد رو هر دانشگاه طبق شیوه نامه خودش عمل میکنه که بعضیاشون تو اطلاعیه مصاحبه دکتری اعلام کردن.
اما به طور معمول یه سقف مشخصی میذارن برای هر آیتم و دیگه شما هر قدر هم مقاله داشته باشید دیگه از اون مقدار بیشتر امتیاز نمیگیرید.

جلال
میهمان
جلال
22 مرداد ، 1402

سلام.
راستش به نسبت جو جلسه مصاحبه و توانایی کنترل فضای جلسه خیلی می تونن متفاوت باشن. یعنی جاهایی اگر فردی بتونه خوب ارتباط کلامی و رفتاری و حرکت بدن رو هماهنگ کنه، ارتباط خوبی بخصوص از زاویه همراه شدن اساتید با نحوه سوالها و سطح سختی یا راحتی اونها می‌تونه برقرار کنه.

5
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x